× Prologue ×

2.7K 122 54
                                    


"But we know this, we got a love that is hopeless
Why can't you hold me in the street?
Why can't I kiss you on the dance floor?
I wish that it could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
Why can't I say that I'm in love?
I wanna shout it from the rooftops
I wish that it could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours"

Luke Hemmings érettségi után a barátaival megy egyetemre. Távol az otthonuktól. Eleinte minden simán megy. A sulival sincs gond, a barátaival is minden rendben. Ám egy váratlan pillanat mindent megváltoztat. Luke ugyanis többet kezd érezni a legjobb barátja, Ashton iránt. Eleinte nem tudja hova tenni ezt az érzést. Később viszont stresszelni kezd ettől, a sulival is meggyűlnek a gondjai, ahogy honvágya is súlyosbodni kezd. Minden teher egyre jobban kezdi felemészteni Luke-ot. Mély letargiába esik, melynek következtében rémálmai és szorongási problémái lesznek.
A későbbiekben, rémálmai őrületbe kergetik őt. Ahogy Ash iránt felerősödő érzései is. Azt viszont nem tudja, hogy új szerelme miként reagálna, ha színt vallana neki. Így kénytelen magába fojtani az érzéseit. Ami még inkább csak rosszabb hatással lesz a tizenkilenc éves fiúra.
Vajon képes lesz túltenni magát a gondjain és a rémálmain? Luke szerelme viszonzatlan marad a barátja iránt? 
A fő kérdés: mennyire reménytelen ez a szerelem?


..............
What's up you guys? :3

Na, tehát itt a beígért Lashton fanfic-em. Most csak egy ilyen rövid ismertetőt hoztam, hogy azért dióhéjban tudjátok miről is fog szólni ez a Luke + Ashton sztori. Ebből adódóan, érdemes egyáltalán belekezdenem? Or not?

Azért előre is tisztázzuk a dolgot: nem azért kezdtem bele én is egy Lashton történetbe, mert most ez a "trend". Nope, már december óta folyamatosan ezen agyalok. Aztán még csak most jutottam el odáig, hogy tudjam, mit is akarok egy ilyen sztorival kezdeni.  Rengeteg ötletem volt, és azok között vacilláltam, hogy melyik lenne jobb és ütősebb. Végül ez lett belőle. :))
So remélem, azért tetszeni fog. 

Lashton all the way, 'cause I'm Lashton af. :D

Love ya all! 💖




Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘Where stories live. Discover now