Hello everyone!
Megint egy újabb díjjal jelentkezem, és nem egy résszel. Tudom, szörnyű alak vagyok. :DDD Bár igyekszem a hétvégére hozni egy új fejezetet, is. I guess.
Mint azt látjátok, új nevem van: lashtondaydream. Ne kérdezzétek miért döntöttem úgy, h megváltoztatom, és megválok a KimmyCollins5 névtől. Ezt még én sem tudom. Najjóóó... talán azért, mert elhatalmasodott rajtam a Lashton mániám. :DD
Illetve, új névhez új borítók is dukálnak (hiába akartam mindent május eljöttével megváltoztatni, de nem bírtam magammal, so ezért került erre sor eme csudás mai napon). Remélem, ezek is tetszeni fognak. Bár nagy erőfeszítésembe került lecserélni az előzőket, mert irtó hottie volt. :333 Nevermind...
Node, a díjra visszatérve: el se hiszem, h ismét egy újabb díjjal gazdagodott ez a fic-em. Jujh... nem gondoltam volna, h ennyien fogjátok olvasni és szeretni. Úgyhogy köszi mindenkinek. :))
Az újabb díjat pedig, nagyon-nagyon köszönöm drága moonpriincess-nek!! Love ya! 💖💖
Szabályok:
- Köszönd meg a díjat
- Írj magadról 10 tényt
- Válaszolj a kérdésekre
- Tegyél fel kérdéseket
- Tedd ki a díjazottjaidat
10 tény rólam:1. Rettenetesen lusta vagyok
2. Kedvenc hónapom május, hisz e hónapban van a szülinapom. :33
3. Tengerparton szeretnék lakni, egyszer...
4. Kicseszett sokat káromkodok
5. Már vagy 10 éve nem ettem vattacukrot. És kivagyok éhezve rá. xDD
6. Szeretem a neon körömlakkokat. Höh, nem ártana nyárra beszerezni párat. :DD
7. Szeretek énekelni, de semmi hangom nincs hozzá. :((
8. Imádok rajzolni, szinte az éltet. Eme Lukeys művem a legújabb. ♥♥ (btw, egy kis önreklám xDD)9. Nem bírom a tömeget, bc:
10. Könnyen agyf@szt tudok kapni, bármin.
Válaszaim:
1. Van kedvenc filmed/ sorozatod?
Még szép, h van: Teen Wolf. Filmek közül talán a Maze Runner filmeket mondanám.2. Hány éves vagy?
Köhhöm... 23 leszek. (ha jól számolom 22 nap múlva)3. Mi a kedvenc márkád?
Rágóban egyértelműen az Airwaves (méghozzá a fekete). Körömlakkban az Essence (főleg a gel lakkok). :)4. Melyik megyében laksz?
Baranya. :)5. A suliban inkább visszahúzódó vagy, vagy te vagy a leghangosabb?
Mikor még sulis voltam -nem most volt B) -, én voltam a cuki, ám olykor kicseszett bunkó. xDD6. Kedvenc innivaló?
Cseresznyés coke. :)7. Miért kezdtél el írni?
Barátnőm isteni sugallataként. :D8. Melyik könyvedet szereted a legjobban?
Pff.. nehéz kérdés. De talán a Safety pin, hisz az volt az első sztorim itt. :3 But, szorosan mögötte lohol a Lashtonos. xD9. Melyikkel nem vagy teljesen elégedett?
Igazából egyikkel sem. De a Luke-ossal ('I feel you're there') tényleg nem. :(10. Melyik a kedvenc közösségi oldalad?
Tumblr. :D
Kérdéseim:
1. A három sztorim közül olvasod valamelyiket? Ha igen, mi fogott meg benne?
2. Kik a kedvenc előadóid?
3. Van internetfriended? Ha van, találkoztál már vele?
4. Mi a kedvenc idézeted/ részleted egy dalból?
5. Milyen koncerteken voltál már? (ha voltál egyáltalán)
6. Melyiket használod: twitter vagy instagram?
7. Íráson kívül mi a hobbid?
8. Szeretnél majd tetoválást? If yes, milyet?
9. Jelenleg mi a kedvenc dalod? (nem feltétlenül 5sos)
10. Moziban vagy otthon szereted megnézni a filmeket?
Jelöltjeim:
I_am_in_hell - Tündérmese
moonpriincess - Flawless (höh, visszakaptad xD)
Loki78 - What I like about you
oasislukey - Sandcastle
Btchtheexitisthatway - A diary
Ééés, ennyi lenne. Sorry guys, de akiket akartam, már korábban is díjaztam, so. :333
But, félig nagyon Lashton af lett. Mily meglepő? xDDLove y'all! ✘✘
ESTÁS LEYENDO
Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘
FanficLuke Hemmings érettségi után a barátaival megy egyetemre. Eleinte minden simán megy, a sulival sincs gond. Ám egy váratlan pillanat mindent megváltoztat. Luke ugyanis többet kezd érezni a legjobb barátja, Ashton Irwin iránt. Depresszióba esik, melyn...