× 23. Maniacal Obsession ×

1.4K 66 26
                                    

[FUCKIN' DIRTY SMUTTY 😏]


ASHTON

   Az esti órámról tartok hazafelé, már nyolc óra is elmúlt, sötét van és kissé hűvös. Pedig már április vége van, és kissé szokatlan, hogy San Franciscóban ilyen hűvös legyen ilyenkor. Feloldottam a telefonom, hogy zenét váltsak, így a füleimben kezdett dübörögni egy Red Hot Chili Peppers szám. Ekkor az út szélén megpillantottam egy ismerős piros autót. Nem tudom miért, de egyre jobban vonzotta a figyelmem. Így picit közelebb sétáltam hozzá. Hol a fenében láttam már ezt a kocsit?
   Amint pár lépésnyire értem hozzá, halk zajt hallottam a kocsiból kiszűrődni. Majd két alakot láttam a hátsó ülésen. Az autó oldalsó ablakait teljesen ellepte a pára. Az első és hátsó szélvédőkön azonban még be lehetett látni egy kis foltban. A kíváncsiságom határtalan lett. Bárcsak ne leskelődtem volna. Ugyanis az elém táruló jelenetet sosem szerettem volna látni. Pláne nem mostanában, pláne nem ezt a személyt. Akit már vagy két napja nem is láttam. Csak telefonon beszéltünk, és... És így jelentette be, hogy hivatalosan, életében először bepasizott.
   A drága egyetlen kis szőke haverom és a pasija éppen a hátsó ülésen enyelegnek. Nem is akárhogy. Luke Wesley ölében ül, méghozzá lovagló ülésben, és hevesen smárolnak. Szerencsére azt nem láttam, hogy éppen mi is zajlik kettejük közt, odalent. Csak annyit, hogy Luke kockás inge szét van gombolva. A felpumpált modell fiúkája izmait pedig semmi sem fedte. Leginkább csak Luke a saját testével. Wesley csókjaival áttért Luke nyakára, majd a szöszi hátrahanyatlott fejjel, kéjesen kezdett nyöszörögni.
   Ökölbe szorult a kezem és az állkapcsom is megfeszült. Hirtelen úrrá lett rajtam a düh. Agyamban mindenféle gondolat cikázott. Legszívesebben, lerángatnám Luke-ot arról a nagyképű piperkőcről, és a kóter szobánkba vonszolnám. Nem tudom, honnan a fenéből jön ez a mérhetetlen düh és féltékenységi roham, de... Eléggé zavar még engem is. Főleg, hogy nem értem miért akadok ki ennyire, ha együtt látom őket.
   Tényleg igaza lenne Michaelnek, hogy többet érzek a szöszi iránt? Nem... az képtelenség. Marhaság...

   Talán fél percig bámultam őket, majd idegesen elviharzottam. A kollégiumig visszalevő távot futva tettem meg. Amint beléptem a szobánk ajtaján, törni-zúzni támadt kedvem. Muszáj valahogy levezetnem a feszültséget. Idegesen áthajítottam a nappalin a táskámat. Ezt követte néhány dolog, ami a kezem ügyébe került. A kisasztalra kitett fotó, a kislámpa, a kanapén levő párnák. Majd a szobámba sétáltam, ahol szintén felborítottam mindent. Az ágyneműmet lerángattam az ágyról, lesöpörtem a szekrényemről is a kis mütyüröket.
   Miközben dühöngtem, semmi másra nem tudtam gondolni, csak Luke-ra. Mintha ez a szőkeség kezdene teljesen beférkőzni a fejembe. Minden más gondolatot kiszorítva onnan, hogy 100%-osan ő uralja azt. Rengeteg emlék ugrott be róla. Egészen régiek, a barátságunk kezdetéről. Az együtt töltött gimis idők, a sok ökörködés, az első csók, az első szex... A pillanat, mikor először dobbant nagyot a szívem, ha megláttam őt. Vagy mikor egyik szenvedélyesebb csókjától görcsbe rándult tőle a gyomrom. És persze a legutóbbi telefonbeszélgetésünk is bevillant. Mikor megtudtam, hogy ténylegesen összejött azzal a bájgúnárral.
   Ettől még inkább elkapott a dühroham. Érzem, hogyan lüktetnek az erek a halántékomon. A fülemben hallottam, ahogy a vér zúg az ereimben. Testem fölött teljesen átvette az irányítást a harag. Ezért, valahogy a fürdőben kötöttem ki. Idegesen körbepillantottam, mit is törhetnék össze. Mivel tudnám lenyugtatni magam.
   Ahogy körbefordultam, megpillantottam a tükörképem. Máris tudtam, hogy mit kell tennem. Közelebb sétáltam a mosdókagylóhoz, mivel ez fölött van a tükör. Ökölbe szorítottam a kezem, és gondolkodás nélkül öklöztem a tükör közepébe. Egy nagy reccsenéssel, milliónyi darabra tört a tükör. Egy darabig csak bámultam a tükörképem, amit rengeteg hajszálvékony repedés borított be. Néhány másodperc múlva, sötétvörös folyadék kezdett végigcsordulni rajta. A méregtől és az adrenalintól nem is éreztem a fájdalmat.
   Elvettem a kezem a tükörtől és alaposan szemügyre vettem. Ahol pár napja még egy verekedés miatt volt felhorzsolt az öklöm, most az üvegszilánkok szabdalták szét. Kiszedegettem a bőrömbe fúródott szilánkokat. Most már kezdtem érezni a fájdalmat is. Ezután megnyitottam a csapot, és a víz alá dugtam a kezem. Végignéztem, ahogy a véremet lemosta a víz. Óvatosan megtöröltem a kezem, és előszedtem az elsősegély dobozt. Lefertőtlenítettem és bekötöztem a sebeimet.
   Eltakarítottam a szilánkokat és a vérnyomokat is. Majd a nappaliba lépve kissé megrökönyödtem a látvány miatt. Ekkor vettem észre, hogy mekkora káoszt csináltam. Röpke öt perc alatt. Mindenütt felborított tárgyak hevertek a padlón. A szobám úgy néz ki, mintha tornádó haladt volna át rajta. Sóhajtva álltam neki rendet rakni.

Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt