LUKE
Az emelet egyik szobája felé követtem Ashtont. Megállt a küszöbön, és mutatta menjek előre. Szívem a fülemben dobolt, ahogy hezitáltam az ajtóban. Majd vettem egy nagy levegőt, és beléptem a helyiségbe. A szobát a holdfény és az éjjeliszekrényen levő kis lámpafénye világította meg. Az ajtó halkan kattant, ahogy Ash becsukta maga mögött. Megfordultam, és szemeibe néztem.
- Mi... mit akarsz mondani?
- A múltkorit kéne megbeszélnünk. Nem igazán tetszett, hogy csak úgy kidobtál.
- Ash... tényleg felidegesítettél a hülyeségeiddel. Hogy nem vagy kiszámítható, hogy nem tudom, mit miért csinálsz. Kissé elegem van már ebből, hogy csak játszol velem. Remélem, tényleg beavatsz a nyavalyádba, mert... - közelebb lépett, amitől belém fagyott a szó.
- Mert? – szemeiben különös tűz izzott.
- Megőrülök tőle. – motyogtam.
- Oh, segíthetek ezen. – ismét közeledett, de én valamiért hátrálni kezdtem. Míg bele nem ütköztem a falba. Szaporább lett a légzésem. – Ne félj Lukey, nem harapok... Nagyot. – súgta a fülembe. Leheletétől bizseregni kezdett a bőröm. Pár csókot nyomott a nyakamra. Kirázott a hideg, ahogy ajkai bőrömet érintették.
Fejem mellett támasztotta meg magát, így tényleg a falhoz szorított. Mélyen a szemembe nézett.
- Öh... nem beszélgetnünk kellene? – zavarba jöttem a közelségétől.
- Miért, szerinted így nem lehet beszélni? – tekintete szemeim és a szám között ingázott. Nagyot nyeltem.
- Eléggé zavarba ejtő ez a helyzet.
- Így gondolod? – közelebb hajolt. Mellkasa egy picit az enyémhez ért. Ha nagyobb levegőt veszek, simán hozzásimulok.
- Ühüm... - arca annyira közel volt, hogy orra körül láttam az apró szeplőit. Íriszeiben pedig a barnás foltokat, ami igazán különlegessé teszi a szemszínét.
- Mit szeretnél tudni? – asszem, ettől a helyzettől kezdek kijózanodni.
- Mindent... - kissé bizonytalanul mondtam. Tekintete ajkaimra vándorolt. Rettenetesen vágytam a csókjára. Piercingembe haraptam, hogy visszafogjam magam. Közelebb hajolt hozzám, majd lassan birtokba vette ajkaim. Automatikusan visszacsókoltam. Szívem nagyot dobbant. Már két napja erre vágyok. Szinte ki vagyok éhezve a csókjaira.
Eleinte finoman ízlelgettük egymás ajkait. Majd egyre hevesebben faltuk egymást. Hihetetlenül jól csókol, arról nem is beszélve milyen kibaszott jó érzés ajkait az enyémeken érezni. Nyelvével forró táncba hívta az enyémet, amitől párszor belenyögtem a csókba.
Derekára csúsztattam a kezeim, és picit közelebb vontam magamhoz. Egy hirtelen ötlettől vezérelve, lehúztam felsőjén a cipzárt. Picit felgyűrtem a pólóját, és benyúltam alá. Tenyerem, ahogy hozzáért csupasz bőréhez, belenyögött a csókba. Másik kezemet is pólója alá vezettem. Mielőbb meg akartam szabadítani a pólótól. Látni akarom az izmos felsőtestét. Vette az adást, és lekapta magáról a fekete anyagot. Alaposan végigmértem megfeszülő izmait. Szinte szájtátva vizslattam izmos felsőtestét. Kibaszottul szexis, te jó ég! Egyre csak szűkülni kezdett a nadrágom.
- Tetszik, amit látsz? – önelégülten vigyorgott. Csak bólintani tudtam. – Ennek örülök. – ismét szenvedélyesen megcsókolt. Ám, mielőtt elmélyíthettem volna, megszakította azt. Majd megint a fejem mellett támasztotta meg magát. Nagyot nyelve álltam a tekintetét. – Mit szeretnél Lukey fiú? – értetlenül pislogtam rá.
- Téged, Ashton. – súgtam. Ha a vágy elönti az agyam, nem tudom, miket beszélek. Kissé eszelős mosolyra húzta ajkait. Tényleg elég para ez a dominánsabb énje. Másrészt meg kegyetlenül beindít. Nyakához hajoltam, és apró csókokkal halmoztam el. Egy ponton szívni kezdtem a bőrét, amitől párat sóhajtott.
- Csak ne maradjon nyoma. – hangjából ítélve vigyorgott.
- Emiatt nem kell aggódnod. – rákacsintottam, miután elhajoltam a nyakától. Vigyorogva csókoltam meg. Ismét forrón csókolt vissza, amitől egyre jobban kezdett szűkülni a nadrágom. Ilyenkor tényleg necces ez az extra feszülős farmer.
Izmos hátára csúsztattam a kezeim. Még közelebb vontam magamhoz, már ha lehetséges ennél is jobban. Így ágyékát is hozzám dörgölte. Belenyögtem a csókba. Ő pedig egyre vadabbul csókolt tovább. Párszor piercingembe harapott és meghúzta azt. Ezzel egy újabb nyögés hagyta el a szám.
Csókjaival áttért a nyakamra, majd harapdálni és szívni kezdte. Halkan nyöszörögtem. Egyik kezével fehér pólóm alá nyúlt. Majd az oldalamon felcsúsztatta a tenyerét. Ettől ismét egy nyögés hagyta el a szám.
Miután abbahagyta nyakam kényeztetését, a fülemhez hajolt.
- Megőrjítesz ezzel a kibaszott feszülős farmereddel. – suttogta. – Irtó kívánatos vagy benne, ugye tudod? A segged olyan kis kerek és formás. És annyira... – ekkor hirtelen megmarkolta az említett testrészem, mire hangosan felszisszentem. – A lábaid pedig... - lehelete szinte égette a nyakam. Ajkai súrolták a fülcimpám. Mikor fülem mögötti kis mélyedésbe csókolt, megremegtek a térdeim. Ashton derekába kapaszkodtam, hogy ne rogyjak össze.
Ismét birtokba vette a szám. Hevesen faltuk egymás ajkait. Párszor ajkába haraptam, ahogy egész testével hozzám simult. Így már biztos vagyok abban, hogy érzi mennyire felcsigázott.
- Ash... - nyöszörögtem. Boxerem rettenetesen feszült rajtam.
- Mi a baj, Pingvinem?
- Majd' megveszek érted. – úgy préseltem ki magamból a szavakat, mivel légzésem egy őrültebb tempóra kapcsolt. Gonosz vigyor jelent meg arcán.
- Örülök, hogy ilyesmit váltok ki belőled. De...
- Ashton, ne már! – szavába vágtam. – Ezek után, ne merd azt mondani, hogy... hogy te nem akarod ezt. Ha nem akarnád, nem csókolnál meg. És nem simulnál így hozzám.
- Nem mondom azt, hogy nem tetszik. Vagy, hogy nem indít be, ahogy telt ajkaidat falom. Vagy, ahogy a hűvös piercinged ajkamba nyomódik. – egy apró csókot lehelt a számra. – De... Lukey, őszinte leszek veled. – picit megállt, hogy felfogjam, mit is mond. – Ha bármi komolyabbat művelnék veled, tudd, hogy csakis az élvezet miatt csinálnám. Semmi másért. – értetlenül vontam össze a szemöldököm. – Látom nem érted, Hem. Tudod, ha csak rád nézek, mocorogni kezd a fantáziám. És ez a kicseszett szexi testednek köszönhető. A jó lábaidnak, főleg, ha egy ilyen szűk farmer van rajtad. A széles vállaidnak... - ajkába harapva pásztázta a testem. – Na, és persze a helyes pofid. Különösen a telt ajkaid. – végigsimított állam vonalán.
- Mit akarsz ezzel mondani? – megremegett a hangom.
- Nem akarod, hogy kimondjam. Túlságosan szíven ütne, babe. – ujjait végighúzta felsőtestemen, amitől szaporábban vettem a levegőt.
- De tudni akarom.
- Ám legyen. – mosolygott. – Tudom, hogy tetszem neked, sőt mi több? Komolyabban is érzel irántam valamit, igaz? – csak bólintottam. A döbbenettől, hogy lebuktam előtte, meg sem tudtam szólalni. – Na, nálam ez nem teljesen van így. – fülemhez hajolt. – A látványod baromira felizgat, a csókjaidért pedig egyenesen megőrülök. Ezért is akarok többet belőled. Minden egyes kis porcikádat akarom érezni. Hallani akarom, ahogy a nevemet nyöszörgöd, miközben... - gyengéden fülcimpámba harapott, amitől halk nyögés hagyta el a szám. Ahogy magyarázott, ismét éreztem azt a dominanciát, amit a múltkor is. – De részemről ez csak testi vonzalom, Lucas. Csak egy numerára kellenél, semmi többre. – mellkasomban feszítő érzést éreztem. Azt hiszem, a szívem ismét megrepedt. Alig tudtam felfogni, mit is mond.
- Várj... ezzel azt akarod mondani, hogy lényegében mindegy kivel kufircolsz?
- Mondhatni. – hajamba vezette ujjait. Apró csókokat nyomott a nyakamra és az állkapcsomra. Majd birtokba vette ajkaimat. Hol követelőző volt, hol pedig gyengéden és szenvedélyesen csókolt. – Tényleg marhára szerencséd van, Luke. Érezd magad megtisztelve, hogy rád mozdultam.
- M-mi van?
- Sshh... - számra tette ujját. – Élvezd a pillanatot, Lukey. – féloldalas mosolyt villantott rám. Aztán nyakamhoz hajolt, és gyengéd csókokkal halmozta el. Csókjai ösvénye szinte megperzselte a bőröm. Mikor pólóm szegélyéhez ért, lejjebb húzta, hogy jobban férhessen a nyakamhoz. Majd először lefejtette rólam az inget. Kezeit pólóm alá csúsztatta és hasamat kezdte simogatni. Mire belenyögtem a csókba. Megragadta a pólóm szegélyét és lassan kibújtatott belőle. Aztán valamerre eldobta azt. Kaján mosollyal az arcán alaposan végigpásztázta a testem. Éreztem, hogy arcomba pír szökik.
Kezeimet végighúztam izmos felsőtestén. Ajkamba harapva figyeltem, ahogy érintésemre megrándulnak mellizmai. Közelebb hajoltam hozzá, és csókjaimmal kezdtem elhalmozni a nyakát. Szorosan dereka köré fontam a kezeim, így még jobban magamhoz húztam.
Kulcscsontjához érve párszor felszisszent, és erősen megmarkolta a hátsóm. Majd csókjaimmal egyre lejjebb haladtam, mígnem elértem a mellkasához. Ismételten felnyögött, majd hirtelen a falhoz szorított és egész testével hozzám simult. Bizseregni kezdett a bőröm, ahogy fedetlen felsőtestünk egymáséhoz préselődött. Mélyen a szemeimbe nézett, amiben csak úgy lángolt a vágy.
Közelebb hajolt hozzám. Ajkaimmal játszadozott. Nem csókolt meg, csak harapdálta, vagy finoman végignyalta alsóajkam. Ezzel csak kínzott, hisz nem engedte, hogy megcsókoljam.
Miután kijátszotta magát, ismét birtokba vette ajkaim. Majd' felfalt, annyira hevesen csókolt. Nyelvét szinte ledugta a torkomon. Közben ágyékát hozzám dörgölte, amitől belenyögtem a csókba. Aztán csókjaival a nyakamra vándorolt. Párszor harapdálni és szívni kezdett egy pontot. A vágy teljesen elborította az agyam, ahogy férfiasságom is ki akart szabadulni a rettenetesen feszülő farmerből.
- A-ashton... - már alig bírok magammal.
- Akarsz engem, Luke? – kissé rekedtes hangon suttogta a fülembe.
- Az őrületbe kergetsz... - szaggatottan kaptam levegőt. Hosszasan ajkaimra tapadt. Nyelve azonnal bejutást követelt a számba. Hátába vájtam a körmeim. Csók közben nyöszörögtem, ahogy egyre erőteljesebben dörgöli hozzám az ágyékát. Kurvára vágytam már rá. – Ash... nem bírom tovább. Akarlak, az istenit!
- Biztos vagy benne, babe? – csak bólintani tudtam. Szinte ziháltam már, annyira kikészített. – Azt hiszem, még nem vagy kész arra, hogy... - végignézett rajtam. Aztán ajkamra nyomott egy hosszabb csókot. – Még nem. De Apuci majd megvár.
- Ne már, Ash... Én... én, most akarlak. – megcsókoltam, és próbáltam átvenni az irányítást. Hogy megmutassam neki, készen állok rá...
A csókba belevittem minden érzésemet, hogy érezze, mennyire vágyom rá. Aztán csókjaimmal áttértem a nyakára. Gyengéd puszikkal halmoztam el. Mellkasához érve hevesebben kezdte venni a levegőt. Tenyeremmel is végigsimítottam felsőtestén, majd átkaroltam a derekát, így magamhoz vontam. Egyre lejjebb haladtam a mellkasán. Rajta is érezhető volt, hogy vágyai kezdik felemészteni. Hiszen, a gyakoribb nyögései és hátsóm markolászása is erről árulkodik.
Egy váratlan pillanatban fenekem alá nyúlt, és könnyedén megemelt. Kezeimet automatikusan összekulcsoltam a nyakán, míg lábaimat a dereka köré fontam. Kábé úgy csüngtem rajta, mint egy koala. Egyenesen a hatalmas ágyhoz cipelt.
Az ágy végére ültetett. Gyorsan lerúgtam magamról a csizmám. Ő is ugyanígy tett. Majd lábaim közé állt. Féloldalas mosollyal nézett le rám. Ujjaimat beakasztottam a farmerjába, és megcsodáltam izmos felsőtestét. Hogy a fenébe lehet ilyen jó teste? És mikor lett ennyire szálkás? Pár csókot nyomtam a hasára, amitől hangosabbá vált légzése. Tarkómon beletúrt a hajamba. Isteni érzés, ahogy a hajammal babrál.
Állam alá nyúlt, és picit megemelte a fejem, hogy meg tudjon csókolni. Csókja egyszerre volt vadító és gyengéd. Teljesen megőrülök tőle. Lassan a fekete övével és a sliccével kezdtem szórakozni. Miközben egyre hevesebben smároltunk, szinte téptük egymás ajkait. Lejjebb toltam a farmerját. Ezzel jeleztem neki, hogy ideje lenne megválni tőle. Csak annyi időre váltak el ajkaink, míg ki nem lépett a farmerjéből. Utána ismét egymásra tapadtunk.
Majd hirtelen mellkasomnál fogva az ágyra nyomott. Szinte úgy rángatta le rólam a nadrágom. Kissé megkönnyebbültem, hogy a feszülős farmer lekerült rólam. Így egy fokkal jobb lett odalent. Bár a boxerem még mindig eléggé zavaró tényező.
Feljebb csúsztam az ágyon, ahogy fölém tornyosult. Fejem mellett támasztotta meg magát. Szívem a fülemben dobolt. Kissé zihálva vettem a levegőt. Könyökölve nyújtogattam a nyakam, hogy megtudjam csókolni. Ajkaink hamarosan egymáséra találtak. Ismét falni kezdtük egymást.
Ash a csípőmre ült, és lassan mozogni kezdett fölöttem. Ezzel összedörzsölte ágyékunkat. Párszor belenyögtem a csókba. Te jó ég... Végigfutott rajtam a hideg, pedig szinte majd' meggyulladok, annyira forr a vérem.
Csókjaival áttért a nyakamra, így fejemet hagytam a párnára hanyatlani. Ajkai és nyelve érintése csak úgy perzselték a bőröm. Egyre lejjebb haladt mellkasomon. Néha megállt és egy-egy ponton szívni kezdte a bőröm. Hasamat is elhalmozta csókjaival. Számba haraptam, hogy elfojtsam a nyögéseim.
- A-ash... - nyöszörögtem, izmos combjaira csúsztattam a kezeim. Közben gyorsabban kezdett mozogni fölöttem. – Ne kínozz... már tovább... - úgy érezem, mindjárt szétreped rajtam a boxerem.
- De türelmetlen valaki. – vigyorgott. Derekára csúsztattam kezeim. Majd hüvelykujjaimat beleakasztottam a boxerébe.
- Nem bírom sokáig... - lihegtem. Mosolyából megint sütött a dominancia, ahogy szinte kiszolgáltatottan itt szenvedek alatta.
- Biztos akarod, Lukey fiú? – végigsimított a mellkasomon.
- Viccelsz? – erőtlenül mosolyogtam. Egyik kezem nyakára csúsztattam, hogy közelebb vonjam. – Akarlak Ashton. – súgtam a fülébe, mire kuncogni kezdett. Ajkaimra tapadt, és heves csókba kezdtünk. Egyik kezével lassan végigsimított a testemen. Finoman férfiasságomra csúsztatta tenyerét, mire nevét nyöszörögtem.
Kaján vigyorra húzta ajkait és lefejtette rólam a sötétszürke boxerem. Megkönnyebbülve sóhajtottam, ahogy lekerült a szorító ruhadarab. Ash csak ajkába harapva mért végig.
Ismét fölém hajolt, és hosszasan megcsókolt. Szívem majd' kiesett a helyéről, ahogy légzésem is egyenetlen lett. Türelmetlenül lejjebb toltam az alsóját. Aztán villámgyorsan kibújt belőle. Tátott szájjal bámultam Ashtont, ahogy előttem térdel totál pucéran. Piercingembe harapva mértem végig a hosszát. Uh, baszki... nem semmi. Mégis hova fog...
Vigyorgása zökkentett ki perverz gondolataimból. Arcom egyből vörösleni kezdett, mikor szemeibe néztem.
- Ne aggódj, el fog férni. – mintha csak gondolataimban olvasott volna. Ha lehet, még jobban elvörösödtem. Ajkaimra tapadva, hevesen kezdett csókolni. Fölém hajolva támasztotta meg magát. Lassan hozzám dörgölte férfiasságát, amitől ismét felnyögtem. Egész testemben megremegtem.
Párszor még hozzám simult, amivel egyre jobban az őrületbe kergetett. Kissé megemeltem a csípőm, hogy jelezzem, ténylegesen készen állok rá. Önelégült vigyorától szinte még a hideg is kirázott. Teljesen látszott rajta, hogy megint felülkerekedett rajta az a „beteg" énje. Emellett, tudatában vagyok annak – még így félrészegen és a mámoros ködön át is látom – mennyire fényezi az egóját, hogy engem is megkaphat.
- Ez kicsit fájni fog, Lukey. De Apuci majd vigyáz rád. – suttogta a fülembe, és belepuszilt a nyakamba. Bepozícionálta magát, majd lassan kezdett kitölteni. Az eddig ismeretlen érzéstől, szinte torkomon akadt a levegő. Egy darabig meg sem mozdult, hogy szokjam az érzést. Megmarkoltam a lepedőt, és ajkamba haraptam, hogy elfojtsam a fájdalmas nyögésem. Hazudnék, ha azt mondanám, nem fáj. Pedig nagyon is...
Szenvedélyesen csókolt meg. Ajkaink tökéletesen illeszkedtek a másikéra. Gondolom, ezzel akarja elterelni a figyelmem a fájdalomról.
- Csak lazulj el, kicsi pingvin. – végigsimított az arcomon. – Idővel élvezni fogod. – ismét a fülembe súgott. Kissé rekedt hangja újabb bajokat idézett elő odalent. Majd nyakamat és mellkasomat kezdte elhalmozni gyengéd puszijaival. Így csakis puha ajkaira és nyelvére tudtam figyelni, ahogy mellkasomat kényezteti.
Ekkor lassan mozgatni kezdte csípőjét, amivel egy jóleső nyögést váltott ki belőlem. Meg persze, belőle is. Ismét ajkaimra tapadt. Nyelve azonnal befurakodott a számba. Mire a vágy és az élvezet egyre jobban kezdte ellepni az agyam.
Lábaimat dereka köré fontam, így még közelebb férkőzött hozzám. Mellyel újból belenyögtem a csókba. Egyik kezemmel szorosan öleltem át, másikkal finoman puha hajába túrtam. Ujjaim köré csavartam pár tincsét. Érezhetően az őrületbe kergettem ezzel, hisz ajkamba harapott. Illetve erősebbeket lökött rajtam. Amitől picit vállába mélyesztettem a körmeim.
Levegő hiányában megszakította a csókot és a nyakamhoz hajolt. Nyakamat és mellkasomat kezdte elhalmozni csókjaival. Néhol gyengéd puszikat nyomott bőrömre, néhol pedig szívta és harapdálta. Közben folyamatosan nevét sóhajtoztam.
Elképesztő milyen kibaszott jó érzés, ahogy bennem mozog. Vagy, ahogy csókjaival kényezteti testem minden egyes kis négyzetcentijét.
- Ah... Ash-ton... - nyögve préseltem ki szavaim. A gyönyörhöz közeledve, egyre inkább nem tudtam kontrollálni beszélőkém. – Gyor-síts... - huncut mosollyal az arcán teljesítette kérésem, és fokozta a tempót. Mire ismételten nyögve kapaszkodtam a vállába. Szívem majd' kiugrott a helyéről. Ahogy testem is lángolt a forróságtól.
Végigsimított a hasamon, amitől szaporábban vettem a levegőt. Majd nagy kezével rámarkolt eléggé meredező férfiasságomra. Ezzel egy újabb nyögést csikart ki belőlem. Ajkamba haraptam, hogy elfojtsam a sóhajaim.
Lökéseivel összhangban mozgatta rajtam a kezét. Mellyel sóhajok és neve nyögései sorozatát váltotta ki belőlem. Lábaimmal még közelebb vontam magamhoz, amitől hangosabban felnyögött. Majd ajkamra tapadt, ahogy lökésein még jobban gyorsított.
Éreztem, hogy mindjárt elérem a gyönyört. Kibaszott jól érti a dolgát. Emellett Ash kurva jó izmos teste, és kissé beteges vigyora még inkább közelebb vitt a beteljesüléshez. Arról meg nem is beszélve, hogy mennyire élvezem, ahogy mozgatta rajtam a kezét, és ahogy mozgott bennem. Rajta is érezhető volt, hogy hamarosan el fog élvezni. Hisz sűrű sóhajai is erről árulkodtak.
Lökött rajtam még párat, mire ívbe feszült a hátam, ahogy hangosan, nevét nyögve élveztem el a markában. Nyakamhoz hajolva szívni kezdett egy pontot, miközben megrándult bennem, és ekkor finoman megharapta a nyakam. Ismét egy jóleső nyögés hagyta el a szám. Alig tudtam szabályozni a légzésem. Szívem a torkomban lüktetett. Szinte fel se fogtam, hogy Ashton elég szépen belepasszírozott az ágyba.
Ajkaimhoz hajolt és hosszasan megcsókolt. Átkaroltam a nyakát, hogy közelebb húzzam magamhoz. Csókjaink nem voltak követelőzőek, hanem gyengéden tapadtunk egymásra. Kegyetlen jó érzés ajkait az enyémeken érezni. Vagy, ahogy meztelen testünk egymáséhoz simul.
- Jól megizzasztottál, Lukey fiú. – lihegte, ahogy egy huncut mosollyal az arcán legördült rólam. Ekkor vettem észre, hogy homloka picit gyöngyözött a verejtéktől. Hajába túrva nézett rám. Ahogy elmerültem csodás zöldes barna szemeiben, gyomromban megannyi pillangó kelt életre. Megsimogatta az arcom, és közelebb hajolva, egy csókot nyomott vállamra. – Na, milyen volt? – kíváncsian nézett szemeimbe.
- Tökéletes. – elvörösödve motyogtam. Rettentően zavarba jöttem, még a szemem is lesütöttem. Ekkor Ash, felém fordult és hajamba puszilt.
- Nem kell szégyenlősködni. Hisz az előbb sem tűntél igazán annak. – kuncogott. – Szóval?
- Nagyszerű voltál, Ashy. – önelégült mosoly ült ki arcára. Ajkamba harapva futtattam végig megfeszülő mellkasán a tekintetem. Hihetetlenül dögös teste van.
- Remélem, nem fájt annyira.
- Később biztosan fog. – kicsit elhúztam a szám, ahogy belegondoltam. – De ettől függetlenül, kurvára élveztem.
- Ennek örülök, Pingvinem. – melegség járta át a lelkem, ahogy meghallottam ezt a becenevet. Finoman eltűrtem arcába hulló kissé nedves tincseit. Elképesztően szép vonásai vannak. A kissé csókos ajkai, a szép vágású szemei, a gödröcskék az arcán. És persze a cuki, pisze nózija. Féloldalasan mosolygott rám. Amitől szívem kihagyott egy dobbanást. Egyre inkább érzem úgy, hogy tényleg beleszerettem Ashtonba. Amit még mindig nem tudok felfogni.
Lassan kikászálódott az ágyból. Alaposan végigmértem szálkás testét. Istenem, annyira szexi. Ismét kezdett ébredezni bennem a vágy. Pedig alig pár perce már...
Ajkamba harapva figyeltem, ahogy lehajolt alsójáért. Kibaszott szexi látványt nyújtott, mikor belebújt fehér boxerébe.
Arra eszméltem, hogy felém nyújtja a boxerem. Teljesen elmerültem a bámulásában. Arcom gondolom, megint vörös lett. Főleg ettől a széles mosolyától, ami jelzi, hogy lebuktam a stíröléssel.
- Vedd fel, ha nem akarsz egy újabb menetet. – kissé betegesre sikeredett a vigyora.
- És ez meg fog gátolni benne? – meglóbáltam a sötét anyagot.
- Talán. – ajkába harapva mérte fel a testem. Nagyot nyelve pattantam ki az ágyból, és felvettem a boxert. Épphogy felegyenesedtem, két hatalmas tenyerét éreztem a hasam körül. Megcsapott bódító illata. Egész testében hozzám simult, és vállamat apró puszikkal halmozta el. Lehunytam a szemem, hogy jobban átérezzem érintését és csókjait. Mikor ajkai egy érzékeny pontomat érintették, – az előbbi harapásnyomot a nyakamon – felsóhajtottam. Kezeimet összefontam az övéivel. Mellkasomban megint éreztem az előbbi melegséget.
- Sosem gondoltam volna, hogy egyszer téged foglak megdöngetni. – suttogta a fülembe. Rekedtes hangjától borsódzni kezdett a hátam.
- Én meg sosem gondoltam volna, hogy ilyen kibaszott jó lehet veled dugni. – megfordultam az ölelésében, és egyből birtokba vettem csábító ajkait. Még szinte bele se feledkeztünk a csókba, máris letepert az ágyra. Ismét fölém kerekedve ült a combomra. – Ash, nem arról volt szó, hogy... - lihegve kapkodtam levegő után.
- Meg lehet, Lukey. – vigyorogva nyomott egy csókot a számra. Majd lemászott rólam. Közelebb húzott magához, fejem alá csúsztatta a kezét, és átkarolta a vállam. Fejemet automatikusan a nyakába fúrtam, ahogy hozzábújtam. Mellkasára csúsztattam a kezem, és ujjaimmal pici köröket rajzoltam rá.
Elég meghittnek hat, ahogy egymás karjaiban fekszünk. Nagyon úgy tűnik, mintha... Inkább nem akarom kimondani, hogy minek tűnik. Azt viszont nem tudom, hogy mennyire befolyásolt minket az éjszaka alatt elfogyasztott sör és pezsgő. Lehet, hogy csak emiatt fektetett meg? Vagy ténylegesen akarta? De az is lehet, hogy csak rettentően kanos volt, és velem enyhítette vágyait... Abban biztos vagyok: én mindenképpen akartam, hogy ez megtörténjen. Ez az együttlét felnyitotta a szemem. Tényleg szerelmes vagyok a legjobb haveromba, Ashton Irwinbe.
...........................
Hello there!
Ehh, a hét elején azt hittem, sikerül hamarabb hoznom az új részt. But kicsit elhavaztam vele. Nagyon nem megy nekem az ilyen szinten való bromance írás. xDDD Btw, i do my best, i guess. :33 Azért remélem így is tetszett. :)
És afff... ebben az évben tényleg egyre több Lashton momentnek lehetünk részesei (aminek persze rettenetesen örülök :3). Múlt héten is (a bécsi koncert előtt), Lashtonék pár napot Stockholmban töltöttek együtt. Én mondom nektek, hónapfordulójukat tartják ott állandóan. 💖💖
Erre most is Veronában együtt flangáltak... Olyan kis cukik. :33 Tökre hearteyes és fangirling vagyok ilyenkor. 😍😍Anyways, akik olvassák a 'Safety pin' fic-em, azoktól elnézést szeretnék kérni, hisz marhára el vagyok maradva vele. So, igyekszem most már azzal is kezdeni valamit. ;)
If ya liked this chapter, please vote / comment.
Love y'all! ✘✘
ESTÁS LEYENDO
Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘
FanficLuke Hemmings érettségi után a barátaival megy egyetemre. Eleinte minden simán megy, a sulival sincs gond. Ám egy váratlan pillanat mindent megváltoztat. Luke ugyanis többet kezd érezni a legjobb barátja, Ashton Irwin iránt. Depresszióba esik, melyn...