× 18. Jealousy ×

1.2K 78 41
                                    

ASHTON

   Értetlenül meredtem Luke után, ahogy becsukta maga mögött a fürdőszoba ajtaját. Rengeteg kérdés fogalmazódott meg a fejemben. A „jelek" alapján összeszedhetett valakit egy numerára. Világosan emlékszem, hol hagytam rajta szívásnyomokat. Most pedig több van neki, és még a hátán is van pár karmolás nyom. Tényleg lefeküdt valakivel? De kivel?
   Összerándult a gyomrom, a mellkasomat pedig elöntötte egy furcsa érzés. Szaporábban vettem a levegőt, ökölbe szorítottam a kezem. Majd mélyebbeket lélegeztem, hogy nyugtassam magam. Ashton, nyugodj le, nem a te dolgod, hogy Luke kivel...
   A konyhába vettem az irányt, hogy lefőzzek magamnak egy jó erős kávét. Az legalább mindig lenyugtat. Közben folyamat azon mérgelődtem, hogy Luke merre kódoroghatott, illetve kivel feküdhetett le. Vajon pasival vagy csajjal?
   Miután lefőtt a kávé, egy nagyobb bögrét töltöttem meg a fekete folyadékkal. Majd kortyoltam is belőle egy nagyot, hogy tényleg lenyugtassa az idegeimet. Aztán a konyhapultra tettem a bögrét, mivel épp csipogott a telefonom. Michael írt, hogy elugorhatnánk valahova négyesben, mert már régen csapattuk együtt.
   Épp válaszolni akartam, mikor nedves lépteket hallottam a konyha padlón. Felnéztem a telefonomról, és megpillantottam az egy szál fekete rövidnadrágban flangáló szobatársam. Akaratlanul is jól végigvizslattam a testét. Ahogy a vízcseppek végigfolytak a hátán egészen a nadrágig, rettenetesen beindította a fantáziám. Csak akkor vettem észre, hogy alsó ajkamat harapdálva stíröltem őt, mikor féloldalas mosolyával találtam szembe magam. Teljesen látszik rajta, mennyire élvezi, hogy így bámulom őt.
   Lassan beletúrt a hajába, amiből finoman csöpögött a víz, így a végigfolyt a mellkasán. Tekintetem ismét követte a cseppecskék útvonalát. Istenem, de kibaszott szexi. Még így pár kilóval könnyebben is, hisz eléggé látszanak már a bordái.
   Vigyorogva nyúlt a bögrémért, én meg alig tudtam levenni a dögös szívásnyomokról és nedves felsőtestéről a tekintetem.
   - A tied? – felém emelte a bögrét, csak bólintottam. – Nagyszerű. – hosszan belekortyolt, majd hümmögni kezdett. Szinte megbabonázva figyeltem a mozdulatait. Mondanom se kell, a boxerom is feszülni kezdett rajtam. Legszívesebben felültetném a konyhapultra és... - Ashton, vigyázz, mert elcsöppensz. – kuncogott és ismét kortyolt a kávémból.
   - Öh... - zavartan vakartam meg a tarkóm, és próbáltam nem a vízcseppektől gyöngyöző mellkasát nézni. – Direkt csinálod, mi? – gyönyörű kék szemeibe néztem.
   - Mit? – játszotta a tudatlant, én pedig közelebb léptem.
   - Tudom, fényezi az egód, hogy ennyire bámullak. – suttogtam a fülébe. Mélyen magamba szívtam a friss illatát. – Rájöttem, arra megy ki a játék, hogy megmutasd az új „jeleidet". – ajkaim finoman súrolták a nyakát, amitől nehezebben vette a levegőt. – Tán féltékennyé akarsz tenni, Lukey fiú? – gyengéd csókokat nyomtam kissé nedves nyakára.
   - N-nem tudom, m-miről b-beszélsz. – halk sóhaj hagyta el a száját.
   - Na, hova tűnt az előbbi önbizalmad? – még egy hosszabb csókot nyomtam az állkapcsa alá. Ujjaimat lassan végighúztam a hátán, amitől akadozva vette a levegőt. A bögre is majdnem kicsúszott a kezéből, ahogy lehunyta szemeit. – Esetleg, megtudhatom merre jártál az éjszaka? Kíváncsi lennék, kitől szerezted össze ezeket a nyomokat. – érzékien suttogtam a fülébe.
   - Ash, miért érdekel kivel buliztam? – kissé összeszedettebben volt a hangja. Hozzám simult a mellkasa, ahogy a fülemhez hajolt. – Sejtésed sincs, milyen jól szórakoztam. – fülem mögötti mélyedésbe puszilt, majd elhajolt tőlem. Mélyen a szemeimbe fúrta kék íriszeit, és megint kortyolt a kávémból.
   - Ezeket elnézve, pedig sejthető, mennyire szórakozhattál jól. – az újabb szívásnyomaira böktem. Ismét görcsbe rándult a gyomrom, a mellkasom szorítani kezdett. Állkapcsom is megfeszült. Nem tudom miért váltja ki belőlem ezt, ha csak ránézek az új foltjaira, vagy éppen a hátán levő karmolásra. Luke furcsállva nézett végig rajtam. Majd egy halvány mosoly jelent meg szája sarkában, ahogy bögrét a szájához emelte. – Khm... nem akarsz dicsekedni az éjszakádról?
   - Ennyire érdekel? – felvonta szemöldökét, én pedig aprót bólintottam. – Ám legyen. – ördögi mosolyt villantott. – Röviden... megfektettem egy srácot. – a döbbenettől kissé tátva maradt a szám.
   - Egy pasit? – értetlenül pislogtam rá.
   - Igen, Ashton, egy kibaszott szexi pasit. – ajkába harapott, nyilván felelevenedtek az emlékei.
   - Ki ez a „kibaszott szexi pasi"? – nyuszi füleket rajzoltam a levegőbe, ahogy a szavait ismételtem. A mellkasom erősebben kezdett feszíteni, amint ezt meghallottam tőle. Lövésem sincs miért, de rettenetesen zavar ez a dolog, hogy egy másik sráccal feküdt le.
   - Wesley, de nem ismered. – megforgattam a szemeim.
   - Mennyire voltál részeg, hogy egy pasit fektettél meg?
   - Annyira nem, hogy ne tudjam hova kell bedu... - szájára tettem a tenyerem. Így már érthető, hogy kerültek a hátára a karmolások.
   - Komolyan? – elvettem a kezem a szájától.
   - Miért ilyen meglepő, Ash? Ha nem tűnt fel, te is rendszeresen farkalsz meg engem.
   - Az teljesen más.
   - Miért lenne más, Ashton? – feljebb vitte a hangját.
   - Mert...
   - Na, miért, Nagyokos? – letette a bögrét, látszott rajta, hogy kissé mérges lett.
   - Szerencséd, hogy te voltál felül. – közelebb léptem hozzá, nagyra nyílt szemei kissé ártatlanul csillogtak. – Mivel a formás kis feneked, csakis az enyém, Baby boy. – erősen megmarkoltam a hátsóját. Élesen szívta be a levegőt, ahogy finoman fülcimpájába haraptam. Elhajoltam tőle, hogy szemeibe nézhessek. Eléggé megszeppentnek tűnt. – Legalább élvezted? – derekánál fogva vontam közelebb magamhoz. Félve bólintott. – Szavakkal, Gyönyörűm. – nagyot nyelt, ajkai picit elváltak egymástól.
   - N-nagyon is, A-ashton. – dadogta.
   - Jó fiú. – vigyorogva hajoltam a füléhez. – Egyszer én is szívesen kipróbálnám, milyen lehet így veled a szex. – nyakát kezdtem elhalmozni csókjaimmal. Nyöszörgött, ahogy picit megszívtam nyakán levő gyenge pontját.
   - V-várj... k-komolyan mondtad? – elhúzódott tőlem. – Azt hittem, te...
   - Néha lehet kivételt tenni. – megnyaltam a szám. – Főleg, ha rólad van szó, Baby. – megcirógattam az arcát. Meglepve nézett rám.
   - Öh, oké. – nyakára csúsztattam az egyik kezem, hogy közelebb vonjam egy csókra. Amit persze, rögtön el is mélyített. Szenvedélyesen és gyengéden csókolt. Nyakam köré fonta karjait, én pedig a konyhapulthoz szorítottam őt. Finoman végignyaltam alsó ajkát, amitől annyira elváltak ajkai, hogy nyelvem befurakodjon a szájába. Érzéki táncra hívtam a nyelvét, közben halkan belenyögött a csókba.
   Tarkójánál beletúrtam a hajába, majd kissé erősen megragadtam a tincseit és hátrahúztam a fejét. Halkan felnyögött, én pedig sokkal követelőzőbben és mohóbban csókoltam tovább, nyelvemet szinte ledugtam a torkán.
   Közre fogtam a derekát és felültettem a pultra, lábai közé furakodtam, ő pedig derekam köré kulcsolta vékony lábait.
   Áttértem a nyakára, amit csókolni, harapdálni és nyaldosni kezdtem. Majd a kulcscsontján szívni kezdtem egy pontot. Luke egész testében megremegett, közben légzése is felgyorsult. Folyamat halkan sóhajtozott vagy a nevemet nyöszörögte. Imádom, hogy ilyen hatással vagyok rá. Ettől testemet még jobban átjárta a vágy és a szenvedély. Csak arra tudok gondolni, hogy akarom őt. Mindennél jobban be akarok férkőzni a boxerébe. Meg akarom mutatni neki, én sokkal jobban tudom a gyengéit, mint ez a Wesley. Tudom, mikre van szüksége Lukeynak szex közben, amit én meg is tudok adni neki.
   Kezeit pólóm alá csúsztatta, és kibújtatott belőle, majd valamerre eldobta. Nyakamhoz hajolt, amit hol gyengéden csókolt, hol pedig finoman harapdált. Mellyel halk sóhajokat csalt ki belőlem.
   Combjait kezdtem markolászni, majd egyik kezemet lassan felvezettem rajta, egészen a nadrágja gumis derekához. Miközben a mellkasomat kényeztette nedves csókjaival, –amivel persze az őrületbe kerget– addig én kezemet becsúsztattam a nadrágja alá. Boxeren keresztül, finoman rámarkoltam keményedő hímtagjára, és mozgatni kezdtem rajta a kezem. Egy hangosabb nyögés hagyta el a száját, majd folytatta tovább kulcscsontom csókolgatását. Istenem, annyira jól csinálja.
   Kezemet kihúztam a nadrágjából, majd lejjebb húztam azt. Mielőtt ugyanezt megcsinálhattam volna a boxerével, Luke mellkasomnál fogva tolt el magától. Értetlenül néztem rá.
   - Ashy, tudod, hogy imádok veled... de ne most, kérlek. – félénken szólalt meg. Ha lehet még jobban feljebb vontam a szemöldököm.
   - Ha nem, hát nem. – hátrébb léptem tőle. A vágyaimat a csalódottság váltotta fel. Mi az, hogy csak így elutasít? Sosem csinált ilyet.
   Aztán leugrott a konyhapultról.
   - Bocsi. – arcomra nyomott egy puszit, és már itt is hagyott. Sietősen caplatott a szobájába. Értetlenül néztem utána. Sóhajtottam, ahogy becsukta a szoba ajtaját. Kézbe vettem a rég kihűlt kávét, és kortyoltam belőle.
   Egyszerűen nem értem, hogy utasíthatott vissza. Hisz nagyon is jól tudom, hogy ő is ugyanannyira akarja, mint én. Sosem ellenkezett, ha szexről volt szó. Sőt, olykor még ő is kezdeményezte. Most meg? Fogja magát és csak úgy ellök magától? Mégis mi a lótúrót művelsz, Pingvinem?

   Arról meg nem is beszélve, sosem gondoltam volna, hogy Luke szex közben, valaha is áttudja venni egy srác fölött az irányítást. Mondjuk, ki ne akarná, hogy egy ilyen szexi és cuki pasi felpróbálja őt? Senki sem ellenkezne.
   Viszont ez a Wesley már most nagyon böki a csőröm. Nem ismerem a srácot, de máris irritál. Vajon ő is közre játszik abban, hogy Luke-nak már nem kellek? Eddig nem is gondoltam arra, hogy Luke akár egy másik sráccal is kikezdhet. Úgy hittem, ő csakis az enyém. De ez még nem jelenti azt, hogy ő ne lenne az enyém.
   Arra is rájöttem, pár hónapja tényleg igazat mondott, mikor arról hadovált, hogy akár meleg is lehet. És nemcsak hozzám vonzódik, hanem más srácokhoz is. Hát ezek szerint tényleg. De várjunk csak... Lukey tényleg meleg lenne? A jelek szerint nagyon is. Mondjuk már pár éve is eléggé volt erre utaló esete. Csak mindenki figyelmen kívül hagyta, még ő is.
   Amit meg pláne nem értek, az pedig a saját érzéseim.
Azt hiszem... rettenetesen elkapott az irigység és a féltékenység. Nem tudom miért, de ha arra gondolok, hogy Luke mással feküdt le helyettem, elkap a féltékenységroham, és, eh... lövésem sincs, mit tudnék csinálni ezzel a Wesleyvel, ha bármikor is a szemem láttára tapizná az én kis szöszkémet.
   De várjunk csak! Egyáltalán miért gondolok úgy Luke-ra, mintha az enyém lenne? Vagy mintha érez... Érzek iránta valamit? Valami többet? Jézusom... nem, az lehetetlen. Ez szimplán csak testi vonzalom. Csak a szex miatt van ez így. Nincs ebben semmiféle más, netán több érzés
. Nem arról van szó, hogy nem kedvelem őt, mert nagyon is bírom azt a kis lökött fejét. De... hogy mélyebb érzéseim lennének felé? Azt már erősen kétlem. Biztos, hogy nincs szó ilyesmiről. Csak szimplán baráti szeretet. Olyan, mintha az öcsém lenne. De semmi több.
   Legalábbis azt hiszem...

Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang