[Side note: dirty smutty *smirks*]
ASHTON
Lassan nyitottam ki szemeimet, hogy szoktassam őket a fehér függönyökön beáramló éles napsugarakhoz. Amint megpillantottam a karjaimban szunnyadó szőke fiú gyönyörű szeplős vállát, egyből széles mosoly terült szét arcomon. Dereka körül szorosabbra fontam – ha még lehetséges egyáltalán – és még jobban magamhoz húztam. Ezzel csupasz háta fedetlen mellkasomhoz préselődött, nagyszerű érzés bőrömön érezni Luke puha és meleg bőrét. Ekkor vettem észre, hogy ujjaink össze vannak fűzve, így hüvelykujjammal megcirógattam a kézfejét. Imádom, ahogy keze elveszik az enyémben, de mégis tökéletesen passzolnak egymásba.
Gyengéd puszit nyomtam Luke tarkójára, szőke kócos fürtjei kissé csiklandozták az orrom, ahogy arcomat belefúrtam a tincsei mélyére. Beszívtam haja csodás illatát, ahogy még szorosabban öleltem magamhoz.
– Szeretlek, Luke. – alig hallhatóan suttogtam a hajába, majd ismét megcsókoltam a fejét. Csókjaimmal lejjebb haladtam a tarkóján, majd áttértem a nyakára, végül a szeplős vállára. Lapockájára nyomtam egy hosszabb csókot, ezzel magamba szívtam bőre enyhe rózsás illatát. Rózsa? Ez mintha új tusfürdő lenne, abban biztos vagyok, hogy eddig nem rózsaillatú volt. De ez kimondottan passzol hozzá, hiába csajos egy picit.
Luke mocorogni kezdett a karjaimban, míg szembe nem fordult velem. Egyik karjával szorosan ölelte át a hátam, tenyere és ujjbegyei kissé hűvösnek hatottak bőrömön. Szemei még mindig le voltak hunyva, ahogy arcát a nyakamba fúrta. Puha ajkai és cuki tündérkés nózija kulcscsontomhoz nyomódtak. Bőrömön éreztem langyos leheletét, amitől karjaimon végigfutott a hideg, libabőrt képezve rajta. Ujjaimat végig futtattam a hajában, majd tarkóján finoman rámarkoltam a szőke fürtjeire. Imádom, hogy ilyen hosszú a haja. Régen el se tudtam volna képzelni ilyen nagy és göndör lobonccal. Most viszont ez tökéletesen passzol az új stílusához. Igaz, régen azt sem tudtam volna elképzelni, hogy megcsókoljam, nemhogy lefeküdni vele. Arról meg pláne nem mertem még csak álmodni sem, hogy belezúgjak. Még mindig hihetetlen a számomra, hogy beleszerettem a legjobb barátomba.
Picit elhúzódtam, hogy szemügyre vehessem gyönyörű arcát. Nózija körül szétterülő szeplői egy bájos összképet ad arcának, ellensúlyozva határozott és erős vonalú állkapcsát. Telt ajkainak látványa csókra csábítják az embert. Ívelt szemöldöke olyan, mintha csak rajzolták volna, akárcsak szempillái hossza is lenyűgöző. Eddig nem is nagyon tűnt fel, de most így ez a hosszú haj kissé lányos szépséget kölcsönöz neki, ami valljuk be őszintén, megőrjít.
- Hihetetlenül gyönyörű vagy, Lu. – suttogtam, majd néhány apró csókot nyomtam az arcára. Hajával kezdtem babrálni, miközben megpusziltam az orrát is, mire felhúzott orral grimaszolt. Aztán megint arcára nyomtam pár puszit, amitől halkan felkacagott. Istenem, annyira kis édes.
- Ashtonnn... - magas és vékony hangon nevetni kezdett, imádom, mikor így picsog. Mosolyogva gyönyörködtem benne, szívemet átjárta az iránta érzett szeretet, és ha lehet még inkább felerősödött bennem, hogy mennyire szeretem őt. Főleg, hogy nagyon régen láttam már ennyire boldognak. És a tudat, hogy én teszem ilyen boldoggá, engem is azzá tesz. Halántékára nyomtam néhány lágy puszit. Elmondhatatlanul szerelmes vagyok belé. Tudom, marhára nyálasnak tűnik ez az egész, de... Luke jelenti számomra a világot, ő életem értelme, ő az akiért bármit megtennék, csakhogy tudjam, boldog.
Miután alább hagyott a nagy nevetéssel, kinyitotta szemeit és kékségeit egyenesen enyémbe fúrta. – Szia! – egy édes mosoly terült szét arcán, némi halvány pírral együtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lovely Nightmares ✘ Lashton ✘
Fiksi PenggemarLuke Hemmings érettségi után a barátaival megy egyetemre. Eleinte minden simán megy, a sulival sincs gond. Ám egy váratlan pillanat mindent megváltoztat. Luke ugyanis többet kezd érezni a legjobb barátja, Ashton Irwin iránt. Depresszióba esik, melyn...