Kdo to je: (Jon Sníh je bastard lorda Eddarda Starka ). I když to tak nevypadá, je právě Jon Sníh jedna z nejtajuplnějších postav celé ságy Písně ledu a ohně. Je potomkem draků, králů, nebo obyčejným bastardem? To jsme se zatím nedozvěděli, jelikož celá sága ještě není uzavřená. Jon si velice rozumí se svými sourozenci i s otcem,ale jeho nevlastní matka ho nenávidí.Jon svou pravou matku od narození nikdy nepotkal.
Věk: 14 let
Rod: Stark/ Targaryen
Rodina: otec- Rhaegar Targaryen(+), matka- Lyanna Stark(+),bratranci a sestřenice(nevlastní sourozenci)-Robb, Sansa, Arrya,Bran a Rickon Stark,strýcové-Brandon (+), Benjen a Eddard( nevlastní otec) Stark,děd-Rickard Stark(+),"přítelkyně"-Ygritte,zlovlk-Duch
Přezdívky a tituly: Bastard,"Lord" Sníh,Majordomus,Vrána, Král Severu
SPOILER:
Smrt: (Pravděpodobně zabit svými druhy z Noční hlídky.) Už zase živý
Herec: Kit Harington
Zajímavosti: Kit Harington(Jon) a Rose Leslie(Ygritte),natočili její smrt hned na první pokus a nechtěli ho točit znovu,protože se báli,že by do toho podruhé nedali takové emoce.
Hláška: Bodej ostrým koncem.(rada pro Arryu),
Jon:" Jednou jsem byl velmi blízko-byl jsem v pokoji s nahou dívkou,ale..."
Sam:" Ale nevěděl si kam ho strčit?"
Názor: Jon Sníh je jednou z nejhlavnějších postav a já osobně ho mám velmi ráda. Myslím si,že jeho smrtí to nekončí,všude se objevují různé spekulace,že by nějak měl ožít,ať už jako Bílý chodec a nebo oživen Mellisandrou,jinak bych byla vážně ráda kdyby to byla pravda. Později jak se zjišťuje je právě synem Lyanny a Rhaegara,což udává příběhu další směry a stává se proto Jon pro fanoušky zajímavějším.
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Документальная прозаJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!