Kdo jsou: Děti lesa jsou pravděpodobně první inteligentní bytosti obývající Západozemí. Jejich historie sahá více než 12 000 let do minulosti. Nejedná se o lidskou rasu a nikdo vlastně neví, kdy nebo odkud děti přišli. Obři je nazývají veverčími lidmi. První lidé je označili jako děti lesa. Ve skutečnosti je název rasy: „Ti, kdož zpívají píseň země". Jsou popisování jako drobná stvoření, se skvrnitou kůží, jakou mají srny. Mají zvláštní velké a jakoby tekuté oči, zlaté nebo zelené barvy a kočičího tvaru. Svou výškou nepřevyšují děti. Děti neuměli vyrábět kovové nástroje. Hlavním materiálem pro výrobu zbraní byl kámen, dřevo a obsidián (dračí sklo). Nestavěli města většinou žili v lesích, jeskyních a pod převisy. Jejich víra byla spjatá s přírodou a přírodními zákony. Uctívali staré bezejmenné bohy. Do čarostromů vyřezávali obličeje, aby mohli navázat úžší vztah se svým božstvem. Dětem lesa jsou přisuzovány magické schopnosti. Podle legend ovládali schopnosti měničů (dokázali se vtělit do jakéhokoliv zvířete nebo rostliny) a zelenověštců (pomocí snů dokázali věštit budoucnost). První lidé s sebou přinesli nové zvyky a božstva a rozhodli se ničit a pálit posvátné čarostromy dětí lesa. Přestože se jedná o mírumilovný národ, rozhodli se Děti válčit s Prvními lidmi. Válka byla zakončena Smlouvou a 4 000 let dlouhým mírem mezi oběma národy. Po vpádu Andalů byla tato mírumilovná rasa vytlačena a pravděpodobně zcela vyhubena.
Jedno z dětí: Listinka- Je zástupce legendární rasy tzv. dětí lesa, která v malé skupince přežívá na nehostinném severu za Zdí. Slouží Poslednímu zelenověštci. Své pravé jméno neprozradila, pro lidský jazyk je příliš dlouhé. Ve snaze ženu odlišit od ostatních, ji Meera Reed pojmenuje Listinka. Jako jediná ze svého lidu hovoří Listinka Společným jazykem Západozemí. Narodila se v časech, kdy oblohu ovládali draci. Dvě stě let chodila po světě lidí, pozorovala, naslouchala a učila se. Nakonec ji lidský život unavil, proto své kroky obrátila zpět k domovu. Listinka je právě ta ,která v zoufalé situaci,když První lidé masakrovali čarostromy, jednoho z nich pomocí jiných Dětí lesa unesla a proměnila jej pomocí dračího skla a magie na Bílého chodce,pravděpodobně právě Krále noci.
SPOILER: Smrt Listinky- Nechá se ubodat k smrti a s ohnivou koulí v ruce zabije několik nemrtvých. S jejím úmrtím ,vymírá celá rasa Dětí lesa.
Mezi další děti lesa patří: Jasan, Šupina, Černý nůž, Snížka a Uhlík
Herci:Octavia Alexandru, Kae Alexander
Hláška: "Pojď se mnou Brane Starku."
Názor: Děti lesa jsou extrémně zajímavý druh lidí. Celkově mě jejich příběh strašně zaujal a donutil si toho o nich hledat víc a víc,ale teda moc toho není... Smrt Listinky pro mě byl šok,protože ona byla vážně úplně poslední svého druhu!
Takže 100. postavu si u mě získaly Děti lesa!!!
Příště bude Šedý červ a Ros. Jsem ráda za vaši aktivitu. Děkuju :)
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!