Lyanna Mormont

793 42 9
                                    

Kdo to je: Lyanna Mormont je nejmladší dcerou Maege Mormont. Ze svých sester se k vládě dostala právě ona a to už v 11 letech,ale jelikož je rod Mormontů vznešený a nebojácný její potenciál a vlastnosti jsou na úrovni dospělého muže. Své jméno získala po Lyanně Stark,protože její rod byl vazalem Starků. Sama o sobě nemluví jako o krásné,ale spíše silné,takové jaké ženy z Medvědího ostrova jsou. Svůj rod vyvyšuje jak nejlépe může a taky má proč,protože rod Mormontů je jedním z nejlepších v boji. Poprvé se objevuje až v šesté sérii.

Věk: 11 let

Rod: Mormont

Rodina: matka- Maege Mormont,sestry-Dacey, Alysane, Lyra, Jorelle Mormont, strýc-Jeor Mormont(+), bratranec- Jorah Mormont(+)

Přezdívky a tituly :Paní Medvědích ostrovů

SPOILER:

Smrt: Zabita obrem při bitvě s mrtvými

Herec: Bella Ramsey

Zajímavosti: Hra o trůny je první seriál ve ,kterém se,kdy objevila

Hlášky:

Lyanna Mormont: "Rod Mormontů udržuje důvěru se Starky po tisíc let. Dnes tuto důvěru nezničíme."

Jon: "Děkuji, má paní. S kolika muži můžeme počítat?"

Lyanna Mormont:" S dvaašedesáti."

Názor: Lyanna si své fanoušky získala hned v prvním snímku ve, kterém se objevila a mě samozřejmě taky. Opravdu ten herecký výkon byl fenomenální a hlavně by to nikdo nečekal od dítěte ještě k tomu od dívky. To jak prohlásila Jona Králem severu asi dostalo každého. Opravdu bych chtěla takovou postavu ve skutečnosti potkat a promluvit si s ní,bylo by to zajímavé.

Tak ,kdo dále?

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat