Olly

458 26 1
                                    

Kdo to je:  Jedná se o čistě seriálový charakter vytvořený HBO, v knize se on ani postava jemu podobná nevyskytuje. Poprvé se s ním setkáváme ve čtvrté sérii. Je to malý kluk, který žije se svou rodinou v malé vesničce nedaleko od Zdi. S válkou ani ničím podobným se nikdy nemusel potýkat, až do dne,kdy jeho vesnici napadne skupinky Divokých a jeho rodiče sní Thennové ,kteří ho pošlou na Černý Hrad,aby donesl zprávu o vydrancování vesnice.

Věk:-

Rod:-

Rodina:  otec- Guymon(+), matka(+)

Přezdívky a tituly:Majordomus, Chlapec

SPOILER:

Smrt: Za zradu a zabití Jona Sněha je odsouzen k smrti provazem. Sám zmrtvýchvstalý Jon má provaz přeříznout,při procházení kolem Ollyho zaváhá a čeká na jeho poslední slova,Olly však mlčí a zuřivě se dívá. Jon nakonec provaz přetne.

Herec: Brenock O'Connor

Zajímavosti: Herci je doopravdy 16 let-tedy věk Jona v první sérii ( umíte si tak Jona představit!) 

Názor: Buďme upřímní,všichni jsme byli nanejvýš šťastní,když ten malý zmetek umřel!  U mě to bylo úplně stejně jeho smrt u mě byla na úrovni Joffreyho,ale když se nad tím teď zamyslím ,tak nějak ho chápu. Přece jenom je to malý chlapec,jehož rodiče doslova zabili a snědli Thenni a který se uchýlil do bezpečí Černého Hradu, kde pracuje a musí sledovat , jak vrazi jeho rodičů se kamarádičkují s jeho nadřízenými a bratry. Hercův výkon hodnotím opravdu na vysokou známkou ,protože v tak mladém věku vystihnout postavu,kterou nenávidí celý svět,to je umění. To má chudák teď ve škole těžký,že právě on, svou postavou, zabil všemi zbožňovaného Jona Sněha!

Udělala jsem si opravdu VELKOU pauzu,moc se omlouvám,ale přináším vám postavu na zkažení vaší nálady: Ollyho!!!  Pište postavy ať vím o jaké máte zájem :)

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat