Kdo to je: Je druhým nejmladším potomkem Eddarda Starka a Catelyn Stark. Tento sedmiletý chlapec zdědil stejně jako většina jeho sourozenců vzhled po své matce z rodu Tullyů. Má kaštanové vlasy a modré oči. Z otcovy strany získal, pro Starky tak typickou svědomitost a čestnost. Na svůj věk je velmi bystrý a citlivý. Miluje šplhání a prozkoumávání Zimohradských zdí, ve svých lezeckých dovednostech je takřka nepřekonatelný. Většinou je doprovázen svým zlovlkem Létem. Při lezení po zdi v prvním díle je shozen Jaimeim Lannistrem a nadosmrti je mrzákem.
Věk: 6 let
Rod: Stark
Rodina: otec-Eddard Stark,matka- Catelyn Stark, sestry-Arya a Sansa Stark,bratři-Robb a Rickon Stark, strýcové- Brandon(+) a Benjen Stark a Edmure Tully, tety-Lyanna Stark(+) a Lysa Arryn, bratranec- Robin( Robert) Arryn a Jon Sníh(Targaryen), děd-Rickard Stark(+),zlovlk-Léto
Přezdívky a tituly: Bran,Princ,mrzák,Tříoká vrána
SPOILER:
Smrt: Stále žije
Herec: Isaac Hempstead-Wright
Zajímavosti: Jméno Bran je keltského původu a znamená havran. Branovi byla na přelomu třetí a čtvrté série významně změněna vizáž, aby se více podobal knižní předloze. Radikální změna nastala hlavě u vlasů.
Hláška: Robb:" Brene,tisíckrát jsem tě viděl šplhat,ve větru v dešti...tisíckrát...nikdy jsi nespadl."
Bran: " A teď ano...! ...Takže je to pravda to,co říká mistr o mých nohách...?"
Robb: " (pokývá)
Bran:" Raději bych zemřel!"
Názor: Bran mi příjde jako nezajímavá postava,nijak mě ani neoslovil. V knize mě doslova nudila alespoň,že v seriálu ji herec trochu oživil. Ze Starků mi příjde nejméně potřebný a jako by k nim vůbec nepatřil. Postupem času se jeho role v seriálu dostala mezi ty snad nejdůležitější a to hlavně z důvodu,že nám odhaluje mnohé nevyřešené otázky z minulosti (hlavně tedy Jonův původ).
S kamarádem jsme došli k velmi zajímavé teorii o Branovi a Nočním králi a to k tomu ,že Noční král a Bran jsou jedna osoba. Uvažovali jsme nad tím a hledali si různé články z toho jeden nás v tom trochu utvrdil. Jde tedy o to,že by se Bran snažil putovat do minulosti a to do dob Brana Stavitele(prvního Starka) ,který postavil Zeď proti Bílým chodcům,což by tedy Bran udělal. Dále se snažil zastavit Děti lesa ,aby nevytvořili Bílé chodce,ale nepovedlo se mu to...Děti lesa ho chytly a za pomoci Dračího skla ho proměnili na právě už zmiňovaného Nočního krále. Když se podíváte na seriálové ztvárnění Nočního krále,tak přece jenom trochu připomíná Brana! A hlavně Noční král se pokaždé když se setká s divokými nebo noční hlídkou,kteří jsou s Jonem. Vždy pohledem právě Jona vyhledá a sleduje ho...přece jenom proč by Bran nevyhledal v davu lidí jedinou osobu kterou zná,vlastního bratrance! :)
Doufám,že moje teorie není moc šílená,ale kdyby se potvrdila ani by mi to nevadilo,protože mi to příjde vážně zajímavé!
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
SachbücherJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!