Thoros z Myru

365 22 4
                                    

Kdo to je: Thoros je rudý válečný kněz, který vyznává Pána světla. Pochází z města Myr, což je jedno ze Svobodných měst na východ od Úzkého moře. Jeho úkolem bylo zamířit do Západozemí a přivést krále Roberta Baratheona na pravou víru, tedy na víru v Pána světla. Bohužel Thoros ve svém úkolu selhal a nepovedlo se mu Roberta přesvědčit. Proto začal pít, aby utopil svůj neúspěch v alkoholu. Thoros je znám tím, že je to perfektní bojovník. Díky víře v Pána světla dokáže pomocí magie zapálit svůj meč ohněm a oživovat padlé lidi. Proto nese označení válečný kněz. Za povstání rodu Greyjoyů se Thoros účastnil obléhání hradu Štít, kde bojoval na straně Roberta. V této bitvě proslul hlavně díky tomu, že se svým zapáleným mečem vystoupil na hradby a všichni kolem se jej báli. I díky Thorosovi nakonec Robert Baratheon potlačil povstání rodu Greyjoyů. Thoros se nakonec po smrti krále Roberta připojil k Bratrstvu bez praporců, kde se stal pravou rukou Berika Dondarriona.

Věk:-

Rod:-

Rodina:-

Přezdívky a tituly: Rudý kněz

SPOILER:

Smrt: Za Zdí napaden Bílým chodcem na následky zranění umrzá

Herec: Paul Kaye

Hlášky: Thoros:" My nejsme řezníci. My je věsíme."

Ohař:"Pověšení? Co je na tom sakra za trest?

Thoros:"Zemřou."

Ohař:" Všichni jednou chcípneme. (Otočí se na Berrica Dondarriona.) Teda kromě tohohle."

Názor: Trochu mě mrzí,že je v seriálu na Aryiným seznamu,protože doufám,že ho nemá v plánu doopravdy zabít. Je to zajímavý chlápek a to už jen proto,že umí oživovat lidi. Celkově se mi ta víra v Pána světla líbí,ne že bych chtěla,aby to celá v Západozemí ovládla,ale je to takové zajímavé a magické.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat