Kdo to je: Osha pochází z druhé strany Zdi a na tu "lidskou" přišla spolu se třemi dalšími Divokými a dvěma dezertéry z Noční hlídky. Dostali se až poblíž Zimohradu a to zrovna v době, kdy byl Bran s Robbem, Theonem a několika dalšími na své první projížďce od pádu z věže. Silně věří ve Staré bohy a je velmi silná a nebojácná. Po zajetí Starky s více spřátelí s Branem a vypráví mu o tom, jak Staří bohové odpovídají na dotazy šelestěním listů a o špatném směru Robba Straka,který se vydal do bitvy. Nakonec pomáhá Starkovým chlapcům utéct ze Zimohradu.
Věk:-
Rod: Divoká
Rodina:-
Přezdívky a tituly:Divoká žena, vězeň Starků
SPOILER:
Smrt: Zabita Ramsaym Boltonem ,nožem vraženým do krku, při pokusu ho svézt a zabít
Herec: Natalia Tena
Zajímavosti: Natalia Tena hraje také ve filmech Harry Potter bystrozorku Tonksovou
Hlášky: Oša: "Zase se ti zdály ty sny?"
Bran: "Nemám sny."
Oša:" Každej má sny."
"Hvězdy nepadají kvůli lidem,rudá kometa znamená jediný chlapče...Draky!"
Názor: Ošu úplně zbožňuju a to hlavně,že ji hraje Natalia,protože prostě Harry Potter,to nepotřebuje vysvětlovat! Už jenom v seriálu,když ji člověk chvíli pozoruje,jak se pohybuje,ona je ten nejskutečnější Divoký,má takový ten typický šouravý krok ,ne žádný vznešení jako lordi je neupravená a nemá žádné způsoby je prostě dokonalá v nedokonalosti.A její smrt...prosím zabíjte někdo Ramsayho Boltona!!! Sice toho herce i tu postavu Ramsayho zbožňuju,ale ,když je scéna,kde je moje oblíbená Oša a úžasný Ramsay,stojím za Ošou a chvíli Ramsayho nenávidím!!!
Jestli má někdo nějaké přání na postavu klidně pište ať mám nějakou inspiraci :)
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!