Lysa Arryn

1.2K 54 8
                                    

Kdo to je: Je sestra Lady  Catelyne Stark se kterou si už od dětství moc nerozuměla. A to hlavně proto,že byla(a stále je) zamilovaná do Petyra Baelishe,který ovšem miloval její sestru Catelyne. Lysa se později provdala za Jona Arryna a porodila s ním syna Roberta(Robina). Jon Arryn ovšem umírá a Lysa zůstává se svým postiženým synem sama a stěhuje se zpět do svého rodného  Orlího hnízda.

Věk: 31 let

Rod: (Tully)

Rodina: sestra- Catelyn Stark,bratr- Edmure Tully,syn-Robin (Robert) Arryn,manžel- Jon Arryn,matka-Minisa Whent,otec-Hoster Tully,"milenec"- Petyr Baelish(Malíček)

Přezdívky a tituly: Paní údolí

SPOILER:

Smrt: Shozena Malíčkem z tzv. Měsíčního okna

Herec: Kate Dickie

Zajímavost:  Podle žebříčku je udána jako 20.nejhorší postava

Hláška: Petyr:"Lyso, nedělej to. Já ji nemiluji,dobře víš, že celý život miluji jen jednu ženu."                                          Lysa:"Petyre,je to pravda?"                                                                                                                                                            Petyr:" Ano,jen Cat."

Názor: Tuhle postavu úplně z celého srdce nenávidím! Ale musím uznat,že herečka ji zahrála opravdu obdivuhodně.Celou dobu jsem jenom čekala,kdy umře a až umřela,to pro mě byly druhé Vánoce.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat