Kdo to je: Bronn je žoldák, který se v seriálu poprvé ukáže v hostinci, ve kterém Catelyn Stark zajala Tyriona Lannistera. Je skvělým bojovníkem,ale ne nijak silným,ale spíš chytrým a rychlím,proto také vyhrál všechny své boje. Má velmi v lásce souboje,zpěv a krásné ženy. I když několikrát mluvil o tom,jak rád by se usadil a oženil,stejně pořád vyhledává nevěstince. A i přesto,že ho může na každém rohu čekat smrt je ohromným vtipálkem a celkově pozitivním člověkem.
Věk:-
Rod:-
Rodina: milenky- nemožno spočítat ( např. Armeca)
Přezdívky a tituly:Žoldnéř, ser, velitel Zlatých plášťů
SPOILER:
Smrt: Stále žije
Herec: Jerome Flynn
Zajímavosti: Velmi známou skladbou ve Hře o trůny jsou "Deště kastemeru",kterou zmínila Cersei nebo Tyrion, v 9 díle 2.série si ji zpívá i Bronn
Hláška: Bronn:"Dornské ženy jsou nejkrásnější ženy na světě." Tyene:"Děkuju" Bronn:"Řekl jsem Dornské ženy, ne ty."
Bronn: "Podle mě, nejlepším místem na setkání je hospoda. Když se jedna strana opozdí, druhá může zatím popít trochu piva."
Tyrion:" My tu čekáme na prince z Dorne,ne na tvého žoldáckého kamaráda."
Bronn:" Pokud je tak zatraceně důležitý,proč na setkání poslali tebe?"
Tyrion:" Je zlá krev mezi Martelly z Dorne a Lannistery z Casterlyovy skály. "
Bronn:" A pro případ,že by Martellové z Dorne chtěli prolít trochu lannisterské krve,tak ať je to ta tvoje,co? "
Bronn:" Jak máš v plánu najít jednoho Dorna v takhle velkém městě?"
Tyrion:" Jsi znám tím,že jsi šoustal s půlkou Západozemí. Právě jsi dorazil do hlavního města po dvou týdnech cestování. Kam bys šel?"
Bronn:" Já bych se asi šel vyspat,ale já už stárnu."
Názor: Bronn je vážně úžasná postava,takový ten bavič jehož každé slovo které výjde z jeho úst,prostě rozesměje. U všech scén ,kde se vyskytuje jen s napětím čekám ,co zase plácne. I přesto jak je takový chytrolín jsem nemohla z toho ,jak ho Tyene v Dorne naprosto odrovnala tím jedem. A jen tak k zamyšlení ti dva by se k sobě vážně hodili. Doufám,že vydrží dlouho,takových pohodových postav tam moc není.
Tak co říkáte na šestou sérii??? Klidně se můžete v komentářích vypovídat a vykřičet budu připravená s vámi řešit všechna úmrtí a nečekaná rozuzlení.
Pište postavy ,koho chcete dál... :)
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
NonfiksiJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!