Renly Baratheon

1.2K 48 2
                                    

Kdo to je: Renly je nejmladší bratr Stannise Baratheona a krále Roberta Baratheona a pán Bouřlivého konce. Právě Bouřlivý konec byl Renlymu věnován Robertem poté, co dosedl na Železný trůn, zatímco Stannisovi byl dán ke správě Dračí kámen, jehož území jsou podstatně menší a méně bohatá. To je jen jeden z možných příkladů toho, jaká nevraživost mezi všemi třemi bratry postupně vznikala. V Králově přístavišti je Renly členem Robertovy královské Malé rady. A přestože je mezi lidem Sedmi království obecně velmi oblíben, od svého nejstaršího bratra musí neustále poslouchat urážky, jak není správným mužem, protože nikdy nebojoval v žádné válce či pro změnu nesouložil s dívkou z každého ze Sedmi království. Ve spoustě scénkách je naráženo na to,že je Renly homosexuál,což se taky prokáže ve scéně kde tráví noc s Lorasem Tyrellem. I přes svou orientaci se ožení s Margaery Tyrell( sestrou Lorase).

Věk: 20 let

Rod: Baratheon

Rodina: bratři-Robert a Stannis Baratheon, manželka-Margaery Tyrell, milenec-Loras Tyrell,otec- Steffon Baratheon,matka- Cassany Estermont, neteř- Shireen Baratheon, synovec-Gendry Water

Přezdívky a tituly: Mistr práva v Malé radě, lord Bouřlivého konce

SPOILER:

Smrt: Renlyho zabil stín stvořen Mellisandrou. Stín připomínal Stannise Baratheona(bratra) ,který toužil po jeho smrti.

Herec: Gethin Anthony

Hláška: Renly:" Čí je to prapor?"

Stannis:" Můj vlastní."

Renly: "Hádám, že kdybychom při bitvě použili stejný, tak by to bylo strašně matoucí. "

Názor: Renly je jedna z nejlepších postav ,mám ho strašně ráda a jeho smrt mě dost šokovala. Je celkově takový sympatický a z jeho dvou bratrů určitě nejlepší společník. Ale asi bych osobně, kdyby byla ta možnost a nezemřel,tak bych nechtěla vidět ho na Železném trůnu.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat