Baelor Targaryen

520 22 2
                                    

Kdo to je: Baelor Targaryen, též zvaný Baelor Kopílam je pojmenován po králi Baeloru I. Byl nejstarším potomkem krále Daerona II., a tudíž i dědicem trůnu. Jeho matkou byla dornská princezna Myriah Martell. Během svého života se stal velmi oblíbeným jak mezi vyšší vrstvou, tak i mezi prostými občany Západozemí. Jeho domovem byl Dračí kámen. Baelor byl prototypem správného rytíře a byl by nejspíše ještě lepším králem. Podle jedněch mohl být Baelor nejlepším králem od doby Aegona Draka, podle druhých nejlepším králem všech dob. Odvážný, spravedlivý, čestný; to jsou jen tři z mnoha jeho kladných vlastností, byl také upřímný a přátelský. Nebál se pro pravdu obětovat vše. Dalo by se také říci, že byl velmi praktický.   


Věk: 38 let

Rod: Targaryen

Rodina: otec-Daeron II. Targaryen(+),matka-Myriah Martell(+),bratři-Aerys(+),Rhaegal(+) a Maekar(+) Targaryen,sestra-Aelinora Targaryen(+),synové-Valarr(+) a Matarys(+) Targaryen

Přezdívky a tituly: Princ Dračího kamene, Pobočník krále, Kopílam

SPOILER:

Smrt: Zemřel ,když ho omylem praštil do hlavy palcátem jeho bratr Maekar

Zajímavosti: O Maekarovi a Baelorovi vznikla píseň Kladivo a kovadlina, kde kladivem byl Baelor a Maekar kovadlinou, o kterou společně porazili vzbouřenecké síly.


Názor: Většinu svého vzhledu zdědil po své Martellské matce a odvahu od rodu Targaryenů,takže to byl hezký bojovník. Je mi ho ,ale líto,že jeho jediní potomci zemřeli v tak mladém věku při Velké jarní nemoci.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat