Petyr Baelish

730 44 18
                                    

Kdo to je:Petyr pochází z nepříliš známého či významného rodu Baelišů, který okupuje malý region nazývaný Prsty a Údolí Arryn. Už od mládí ho přezdívali Malíčkem, kvůli jeho malému a štíhlému vzrůstu. Když dospěl, přijal tuto přezdívku a používá ji dodnes. I navzdory ní později ukázal, že dokáže předčit kde koho, když se stal jedním z nejmocnějších úředníků Sedmi království. V mládí byl Petyr v pěstounské péči v Řekotočí . Zde se zamiloval do dcery lorda Hostera, Catelyn Tully. O tom, jak hluboký byl jejich vztah, se vedou dohady. Zato její sestra Lysa ho milovala až za hrob a sehrála v jeho životě velkou roli. Když mu bylo patnáct, jeho láska Cat se měla vdát za Brandona Starka. Baelisch ho vyzval na souboj, prohrál a byl velice těžce raněn. Poté, co se vyléčil, měl odjet, ale ještě se stihl v opilosti vyspat s Lysou a ta v zápětí otěhotněla. Dítě však naschvál potratila. Petyr vlastní ,také mnoho nevěstinců v Králově přístavišti a ty mu velmi dobře vydělávají.

Věk: 30 let

Rod: Baelish

Rodina: manželka- Lysa Arryn(Tully),nevlastní syn- Robin Arryn

Přezdívky a tituly:Člen Malé rady, Správce pokladny, Malíček, Lord

SPOILER:

Smrt: Bylo mu podříznuto hrdlo vlastní dýkou Aryou Stark na příkaz Sansy Stark za zradu

Herec:Aidan Gillen

Zajímavosti: Aidan Gillen je díky své roli jeden z nejoblíbenějších a zároveň nejnenáviděnějších postav, protože lidé sami nevědí jestli ho milovat nebo nenávidět.

Hlášky: " Já tě varoval, abys mi nevěřil."

  "Peníze koupí mlčenlivost člověka na nějaký čas. Šíp do srdce ho koupí navždy. "

Eddard Stark:" To ,co navrhuješ ,je zrada."

Petyr:" Jenom,když prohrajeme."

Názor: Já nevím jsem asi divná,ale Malíčka vážně zbožňuji! Jako někdy fakt při některých scénách,když se zjistilo,že někoho nechal zabít ,v případě Jona Arryna nebo Joffreyho,tak jsem ho přehodnocovala,ale on mě prostě baví. Zbožňuji jak je slizký a nepříjemný a tak děsivě klidný a vypočítavý,je prostě perfektní. Hlavně mu to strašně přeji se Sansou i přesto,že právě on jí dal do rukou Ramsaymu( V seriálu). Doufám,že neumře tahle postava by mi vážně chyběla!

Rozhodla jsem se teď dát takový ty samostatný postavy motající se kolem králů,takže dále bude Varys, Pycelle,Rodrick Cassel,Jory apod. 

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat