Kdo jsou: Zkamenělí lidé jsou lidé nakažení šedým lupusem. Tyto lidi odvádějí ostatní do ruin Valyrie,aby tam dožili. Šedý lupus vypálí pokožku ,a ta se v podstatě změní v kámen. Kámen se může zdát na první pohled tenký,může se hýbat a udělají se na něm praskliny. Jakmile se obyčejný člověk dostane do kontaktu se Zkamenělým,místo ,kterým se dotknou je okamžitě nakaženo a člověk sám onemocní šedým lupusem. Nemoc se pomalu šíří a je nezastavitelná jakmile se dostane k mozku člověk zešílí. Šíření trvá, tak dlouho dokud prostě nezemře.
Nakažení: Shireen Baratheon- Shireen je nakažena hned od miminka ze Stannisova vyprávění od panenky,kterou pro ni koupil a nemoc se přenesla tak,že si ji tiskla k tváři.Má pokrytou celou jednu stranu tváře a část krku. Její nemoc byla,ale nějakým zázrakem zastavena a tvář jí akorát hyzdí odumřelé zašedlé maso.
Gillyiny sestry- Podle vyprávění Gilly byly nakaženy dvě její sestry. Jejich otec je uzavřel do jiné místnosti. Zešílely a celé noci křičely,než zemřely.
Jorah Mormont- Jorah byl nakažen při cestě na loďce, průjezdem Valantisu se svým vězněm Tyrionem Lannisterem. Zkamenělý se ho dotkl na ruce a nemoc se po dobu jedné série pomalu šířila. Nakonec byl poslán Daenerys,aby si našel lék.
Názor: Nevím jaký bych na toto měla mít názor, určitě nejsou zkamenělí mými favority! Neuvěřitelně mě mrzí Shireen,nakažená od malička,všichni se jí vyhýbali,protože se jí bály a ,když už je vyléčená a nemoc by se ani neměla vrátit je upálena...to je spravedlnost! No upřímně doufám,že zkamenělí byli jen jednodílová záležitost a nikdo další se už nenakazí! A ,aby hlavně Jorah našel lék.
Omlouvám se,že je to tak krátké moc toho o nich není :(
Příště bude Podrick a po něm Ilyn ať mám rodinku Paynových u sebe :D
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!