Kdo to je: Pycelle žije v hlavním městě a slouží jako člen Malé rady. Je mu jedno, jaký rod je právě na trůnu, jde mu hlavně o to, aby s královskou rodinou dobře vycházel. Vyučil se velmistrem,proto si ho královská rodina vcelku váží a to hlavně pro jeho zkušenosti v oboru vědy,medicíny a historie. Dohromady sloužil sedmi králům a to Maekaru I. Targaryenovi, Aegonu V. Targaryenovi, Jaeharysi II. Targaryenovi, Aerysi II. Targaryenovi, Robertu Baratheonovi, Joffreymu Baratheonovi a Tommenu Baratheonovi. I když sloužil koruně, vždycky byl spíše věrný rodu Lannisterů, během posledního dne vlády Aeryse Druhého poradil králi otevřít brány hlavního města a umožnil tak Lannisterským vojskům město obsadit. Revoluci přečkal v pořádku a svůj post v Radě si udržel.
Věk: 83 let
Rod:-
Rodina:-
Přezdívky a tituly:Člen Malého koncilu, Velmistr,mistr Pycele
SPOILER:
Smrt: seriál-Zabili ho bývalí Varysovi ptáčci
kniha- Byl zabit samotným Varysem
Herec:Julian Glover
Zajímavosti: Julian Glover namluvil obrovskou aakromantuli ( Hagridův pavouk) ve filmu Harry Potter a Tajemná komnata
Hlášky: Pycelle:"Baziliščí jed, Vdovina krev, Vlkomor, Výtažek ze stínu noci, Sladkospánek, Slzy z Lysu, Tanec démona, Slepooko..."
Oberyn:" Myslím,že jsme tě pochopili velmistře, máš ve svém skladu spoustu jedů."
Názor: Tohohle člověka nemám,tak strašně ráda! Nejvíce mě štve jak se pořád snaží tvářit, tak nevinně a to přitom on vlastně zabil spoustu lidí tím,že je nevyléčil,třeba Jona Arryna nebo Roberta Baratheona. Jeho smrt pro mě byla jedním z nejšťastnějších momentů. Takový starý, protivný,zlý dědek,kterému jde hlavně o jeho blaho.
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!