Jeor Mormont

398 19 0
                                    

Kdo to je: Hlava rodu Mormontů, jejichž hlavní stanovisko je na Medvědím ostrově. Jeor valnou dobu byl pánem tohohle sídla, ale když jeho syn Jorah dosáhl patřičného věku, rozhodl se vzdát svého postu v jeho prospěch. Jorah ,ale z Medvědího ostrova utekl a na jeho místa usedá Jeorova sestra Maege (později její dcera Lyanna). I přes to, že byl v pokročilém věku, tak se přidal k Noční hlídce, kde se po krátké době stal velitelem. Sloužil jako devítistý devadesátý sedmý Lord Velitel Noční hlídky po poměrně velkou dobu. Za léta své služby si vysloužil přezdívku Starý Medvěd a respekt a lásku svých mužů. Nakonec i lásku svého osobního služebného Jona Sněha, který Medvěda zachránil před nočním útokem Jiných a dostal za to překovaný meč rodu Mormontů z valyrijské oceli. Byl po dlouhé době prvním velitelem, který vyvedl muže hlídky daleko za Zeď oddělující známý svět od barbarských krajů. Tři stovky bratrů noční hlídky odhalily, že se na jih blíží horda divokých doprovázené nemrtvými Jinými. Jeor poslal tři muže na průzkum a sám se stáhl na prastarou pevnost Pěst. 

Věk: 68 let

Rod: Mormont

Rodina: sestra- Maege Mormont, syn- Jorah Mormont, neteř- Lyanna Mormont

Přezdívky a tituly: Lord velitel Noční hlídky, Starý medvěd

SPOILER:

Smrt: Zabit při vzpouře bratrů Noční hlídky z Krasterově domě. Jeho poslední slova,řečena Samwellu Tarlymu,patřila jeho synu Jorahovi, slova odpuštění a usmíření.

Herec: James Cosmo

Zajímavosti: Tento skotský herec je znám pro své filmové postavy  "drsných chlapů". Hrál také ve filmu Statečné srdce s Melem Gibsonem.

Hlášky: „Věci které milujeme, nás nakonec stejně vždycky zničí„ 

„Až mrtví muži přijdou lovit, myslíš, že bude záležet na tom, kdo sedí na železném trůně?"

Názor: Tenhle chlápek je vážně frajer. Na první pohled mi přišel takový nijaký, prostě naštvaný muž Noční hlídky,ale postupem času jsem měnila názor. To,že mě jeho smrt dost dostala asi ani nemusím zmiňovat. Co jsem četla různé komentáře,nebo se ptala mých kamarádu,tak mi všichni řekli,že ho nemají moc v lásce,kvůli tomu,že byl jedna ruka  Krasterem a povoloval,aby spal se svými dcerami a obětoval své syny. Upřímně si myslím,že to samozřejmě neschvaloval,přece jenom sám byl otcem,ale co mohl dělat. Pro mě ten chlap byl opravdu třída,nejlepší v oboru a s velkým srdcem.

Ano,to bych nebyla já,aby mi to zase dlouho netrvalo! Omlouvám se,dnes je to teda Jeor :) 

+ Jsem si prostě nemohla odpustit tento gif :D

+ Jsem si prostě nemohla odpustit tento gif :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat