Kdo to je: Jeyne Poole je dcera Zimohradského majordoma, Vayona Poolea. Podle všeho je to velmi hezká dívka s hnědými vlasy a tmavýma očima, která je nejbližší přítelkyní Sansy Stark.
seriál- Jeyne se objevuje pouze v prvním díle po boku Sansy,při šití a poté na hostině na počest krále,dále už v seriálu není viděna.
kniha(Spoiler)- V knize má Jeyne naprosto jiný osud,putuje se Sansou do Králova přístaviště,kde se zamiluje do Berika Dondarriona. Po popravě Eddarda Starka ji Malíček odváží na Sever,aby se provdala za Ramsayho Boltona pod jménem Arya Stark. Její osud s Ramsaym je stejný jako seriálové Sansy.
Věk: 12 let
Rod: Poole
Rodina: otec-Vayon Poole, manžel- Ramsay Bolton
Přezdívky a tituly: Arya Stark
SPOILER:
Smrt: Stále žije
Herec:- (nikde jsem nemohla najít jak se jmenuje ta herečka,tak kdyby někdo věděl,tak mi to prosím napište)
Názor: No,v seriálu se objevila ve dvou scénách, takže k tomu nemůžu nic moc říct,ale oceňuji podobu herečky,opravdu se Arye trochu podobá. V knížce už je více a zabírá roli seriálové Sansy. Tak trochu nechápu,tu obrovskou změnu! V knize je velmi důležitá,ale v seriálu ji vypustí a nahodí na její místo Sansu? Mě to příjde dost uhozený,kdyby měli třeba úplně jiný osud,tak se dá nějak překousnout,ale ono se vše děje úplně stejně,tak proč? Knižní verzi mám teda radši je to, tak líp zamotaný.
Jeyne je teď momentálně asi poslední...dávám si dvou týdnovou pauzu a vyrážím na dovolenou bez notebooku,takže očekávejte až,tak za ty dva týdny. Zatím máte čas si napsat o další postavy, ať mám pak z čeho vybírat :) Ale ještě dokončím služebnictvo kolem Starků jestli ještě na někoho zajímavého příjdu ( naplánovaná je Septa Mordane a Mikken,taky jsem zjistila,že jsem vynechala důležité členy rodů jako Edmura Tullyho,Bryndena Tullyho,Eurna Greyjoye,Aerona Greyjoye,Mace Tyrella nebo Maege Mormont). Tak užívejte prázdniny,zbývá už jen měsíc!!! :D
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!