Kdo to byl: Mace Tyrell je hlavou rodu Tyrellů, pánem Vysoké zahrady, strážce Jihu, obránce Mokřad a nejvyšší vojenský velitel Roviny. Mace vybudoval tak velký a silný rod, že se po rodu Lannisterů stal druhým nejbohatším rodem. Bohatnou především z nejúrodnější zemědělské půdy v Západozemí, oblast Roviny, díky které jsou schopni nakrmit dvojnásobek současné armády. Jako mladý prý býval silný a také pohledný, ale časem ztloustl a teď se mu proto říká Tlustá Květina. Má hnědé vlasy a nosí vous sestřižený do trojúhelníku. Mace je dobrý vojevůdce a stratég. Na druhou stranu jej třeba jeho matka Olenna Tyrell popisuje jako troubu. Tak i tak, Mace je velmi inteligentní a milý člověk – především pro své děti je ochotný udělat cokoliv. Během povstání Roberta Baratheona byl Mace věrný královskému rodu Targaryenů a bojoval po jejich boku. Po porážce vládnoucího rodu bylo Macemu jasné, že je válka prohraná, proto se přijíždějícímu Eddardovi Starkovi podvolil v míru, čímž došlo k celému míru v Západozemí. Během války obléhal pevnost Bouřlivý konec, kterou bránil Stannis Baratheon. Kvůli tomu jej Stannis nemá příliš v lásce.
Věk: 42 let
Rod: Tyrell
Rodina: matka- Olenna Tyrell, otec-Luthor Tyrell(+),manželka- Alerie Tyrell(+), synové-Willas, Garlan a Loras Tyrell, dcera- Margaery Tyrell, sestry- Mina Redwyn a Janna Fossoway
Přezdívky a tituly:Lord Vysoké zahrady, Strážce jihu, Obránce Mokřad, Tlustá květina
SPOILER:
Smrt: Zabit při výbuchu Baelorova septa
Herec:Roger Ashton-Griffiths
Hlášky: Mace:"Lorde Tywine..."
Olenna:" Mace, nevidíš ,že se bavíme, jdi pryč!"
Názor: Není zlý ,ale je neuvěřitelně hloupý. Nemůžu z toho jak ho vždycky Olenna odpálkuje při,kde jaké situaci. Hlavně jeho zpěv je nezapomenutelný! Možná byl za mlada velký bojovník,ale čas ho opravdu hodně poznamenal. Celkově rod Tyrellů je mi sympatický, protože byl na straně Targaryenů,takže mi ten chlapík nijak nevadí.
Příště už vážně ten Jaqen h'ghar. :D
ČTEŠ
Hra o trůny- postavy
Non-FictionJako velký milovník Hry o trůny (Game of thrones) jsem se rozhodla napsat seznam postav a k nim jisté charakteristiky. Doufám,že se bude líbit :) Ráda poznám další zapálené fanoušky jako jsem já :) Winter is coming!