Baelor I. Targaryen

432 19 0
                                    

Kdo to je: Baelor I. Targaryen byl devátý ze svého rodu, co seděl na Železném trůnu. Jeho přízviska "Požehnaný" a "Milovaný" nevznikla jen tak - Baelor nebyl pouze král, ale také septon, a to přímo ukázkový - tichý, klidný, zbožný... Svou osobností se celkově na vládu v Západozemí (a už vůbec na jakékoli válčení) nehodil. Ovšem byl za svou povahu velice milován lidem a mohli bychom ho prohlásit za neoblíbenějšího Targaryenského krále. Jeho víra v Sedm byla velmi silná. Ve své zbožnosti udělal mnoho věcí, které byly myšleny dobře. Jednou například vyhnal všechny prostitutky ze svého sídelního města a pak se za ně modlil.  
 

Věk: 28 let

Rod: Targaryen

Rodina: otec-Aegon III. Targaryen(+),strýc-Viserys II. Targaryen(+),bratr-Daeron I. Targaryen (+),sestry-Daena(+),Rhaena(+) a Elaena(+) Targaryen,manželka(sestra)-Daena Targaryen(+)

Přezdívky a tituly: Král, Septon, Baelor Požehnaný, Baelor Milovaný

SPOILER:

Smrt: Podle oficiálních zdrojů měl zemřít na přílišné vyhladovění při jednom ze svých půstů, ale lidé se přiklání k názoru, že byl otráven svým mocichtivým pobočníkem Viserysem II. Targarynem, který se po jeho smrti podle práva stal desátým Targaryenským králem Západozemí.

 

Zajímavosti: Názor některých současných Západozemců shrnuje poznámka o tom, že Baelor se bál vlastního přirození.

Názor: Byl jedním v nejlepších vládců a i přes to jak byl zbožný ,tak byl tak trochu blázen. Ale  asi by byl lepší než většina jiných Targaryenů,upřímně zatím se mi ze všech líbí nejvíc.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat