Alyssane Targaryen

426 24 2
                                    

Kdo to je: Alysanne Targaryen se stala královnou Západozemí po boku svého bratra, krále Jaehaeryse I. Targaryena , zvaného Smírce. Narodila se (stejně jako její bratr a budoucí manžel) jako potomek krále Aenyse I, což znamená, že byla vnučkou slavného krále Aegona Dobyvatele a Rhaenysy. Podle starých pramenů to byla vysoká štíhlá žena s jasnýma modrýma očima a světlou pletí. Na svého muže muže měla velký vliv a bývala jeho nejdůvěryhodnějším poradcem. Celkově k sobě manželé měli hodně blízko. Založila a podporovala mnoho charitativních organizací, za což ji lid miloval a začalo se jí říkat Dobrá královna Alysanne. Pod tímto jménem vstoupila do historie. Známá je také svou cestou na Sever, při které navštívila Zeď. Byla tak okouzlena statečností Noční hlídky, že poručila rozšířit její pozemky na dvojnásobek. Tyto začaly být nazývány Novým darem. Při své cestě byla ubytována na jednom z hradů Noční hlídky, který v té době nesl jméno Sněžná brána, ale poté byl na její počest přejmenován na Královninu bránu. Také poskytla přísežným bratrům prostředky na vystavění nového hradu, Hlubokojezera.  

Věk:-

Rod: Targaryen

Rodina: otec-Aenys I. Targaryen(+),matka-Rhaena Targaryen(+),strýc-Maegar I. Targaryen(+),vnuk- Viserys I. Targaryen(+)

Přezdívky a tituly: Královna, Dobrá královna Alysanne

SPOILER:

Smrt: Neznámá

Zajímavosti: Byla to ona, která se mimo jiné zasadila o to, že zrušil právo první noci, jež bylo pro jeho lid ponižující - šlo v něm o to, že pokaždé, když se někdo oženil, jeho lenní pán měl právo s novomanželkou strávit první noc.

 Názor: Jaehaerys I. Targaryen byl nejlepší možný král v historii a ona byla velmi významná a úžasná královna ani jsem nedoufala,že v historii Targaryenů může být tak úžasný pár. Byla velmi známá svou dobrotou a svými skutky a proto je prakticky označována za nejlepší královnu z rodu Targaryenů.


Tak dneska  jsem se nějak rozepsala :D Jinak děkuji za úžasných 2k přečtení jste vážně skvělí.     Rod Targaryenů se nám pomalu,ale jistě blíží ke konci,poté mám v plánu napsat na požádání Ygritte a očekávaný rod Martellů :)

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat