Waif

441 27 1
                                    

Kdo to je: Je tajemná postava z Východních zemí. Její místo je v Braavosu, konkrétně v Domu černé a bílé, kde slouží Mnohotvářnému bohovi, jinak známému jako bůh smrti. Její oddanost je naprosto unikátní, víru má velmi zapálenou a zdá se, že v Domu černé a bílé slouží již několik let. Měla by být uznávána jako nikdo, ale v průběhu seriálu můžeme sledovat, že tak úplně nikým není. Nikdo by totiž neměl mít žádné emoce a Waif minimálně jednu cítí. Nenávist nebo možná závist? V češtině je zvaná jako Bledá holčička a jelikož není v knize,tak v seriálu nahrazuje částečně s Jaqenem roli Laskavého muže.

Věk: 36 let

Rod:-

Rodina:-

Přezdívky a tituly: Bledá holčička

SPOILER:

Smrt: Zraněná Arya Stark ji zavede do kanálů, kde hoří jen jedna švíčka, poté Arya svíčku přesekne a Waif probodne svým mečem Jehlou. Obličej Waif je poté uložen do svatyně tváří.

Herec:Faye Marsay

Hlášky: Waif:" Jak se jmenuješ?"

Arya:" Nikdo."

Waif: "Tomu nevěřím. Ty tomu nevěříš."

Názor: Waif je taková hodně záhadná postava jako Jaqen. Nikdo vlastně přesně neví,co je zač,čím byla nebo jaké je její skutečné jméno. Už jenom tím,že chtěla zabít Aryu si to u mě pokazila a co jsem to tak sledovala ,tak je 952. nejhorší postava ze všech seriálů podle hlasování fanoušků. Ale její momentka v běhu jak jde po Arye,nezapomenutelný moment! Ale herečka je o proti ní úplná kočka!

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat