Lancel Lannister

981 28 0
                                    

Kdo to je: Je nejstarší ze čtyř potomků Kevana Lannistera a jeho ženy Dorny Swyft. Je to pohledný pátnáctiletý chlapec s typicky Lannistrovskými blonďatými vlasy a zelenýma očima. Je velmi často srovnáván se svým bratrancem Jaimem a to nejen kvůli svému vzhledu, ale především pro svou zpupnou povahu. Je obdařen nezměrnou dávkou samolibosti, povýšenosti a arogance. Absolutně postrádá smysl pro humor.   

Věk: 15 let

Rod: Lannister

Rodina: otec- Kevan Lannister,matka-Dorn Swyft,strýc-Tywin Lannister,bratranci-Jaime a Tyrion Lannister,sestřenice-Cersei Lannister,bratři-Martyn a Willem Lannister,sestra-Jane Lannister ,manželka-Amerei Frey,milenka-Cersei Lannister

Přezdívky a tituly: Přisluhovač krále,Vrabčák

SPOILER:

Smrt: Zabit dračím ohněm,který vybuchl ve sklepení

Herec: Eugene Simon

Hláška: (Lancel příjde k Tyrionovi a nese mu vzkaz od Cersei o propuštění Pyccela)

Tyrion:"Takže tyhle instrukce jsi dostal přímo od Cersei?"                                                

Lancel:"Jak už jsem několikrát řekl."                                                                                            

Tyrion:"To jsi tak dlouho čekal s doručením této informace?"                                            

Lancel:"Když mi královna dá příkaz sprovedu jej bezprodleně."                             

Tyrion:"Cersei ti tedy musí hodně věřit,když tě v hodině vlka pustí do své komnaty."

Lancel:"Královna regentka  má spoustu povinností,často pracuje od soumraku do úsvitu."

Tyrion:"Tak je určitě velmi ráda,že jí pomáháš...od soumraku do úsvitu....ááá levandulový olej,levandulový olej milovala už jako dítě."                                                                           

Lancel:"Jsem rytíř..."                                                                                                           

Tyrion:"Pomazaný rytíř,ano....řekni mi,povýšila tě na rytíře předtím nebo až poté ,co tě vzala do postele...!"

Názor: Nemám ho ráda! Ze začátku vypadá jak ženská a pak v dalších dílech akorát všechno kazí. Nevím,co bych k němu ještě řekla ,prostě mi nějak nesedl...


Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat