Aemon Targaryen

720 37 0
                                    

Kdo to je: Mistr Aemon je prastarý, stoletý plešatý, slepý muž sloužící u Noční Hlídky, v Černém hradu. Přestože jeho věk ho připravil o zrak a téměř i hlas, stále si pamatuje vše, co se za svůj dlouhý život naučil a svou moudrostí pomáhal mnoha velitelům Noční Hlídky. Aemon nebyl žádný prostý člověk, pocházel z královského rodu Targaryenů, narodil se ale jako třetí syn a tak byl poslán na studia do Citadely, kde Mistři dokončují svůj výcvik. Po tom co se stal Mistrem, sloužil neznámému lordovi, dokud ho jeho otec, král Maekar I. nepovolal sloužit v hlavním městě. Aemon nechtěl dělat konkurenci velmistrovi, který je tradičně členem Malé rady, sloužil tedy v pevnosti svého nejstaršího bratra Daerona. Po smrti otce, mu nabídli korunu, kterou ale odmítl a odešel na sever, na Zeď, aby se vyhnul intrikám. Aemon na Zdi strávil celý zbytek života, ale dopisoval si například s Rhaegarem Targaryenem.   

Věk: 100 let

Rod: Targaryen

Rodina: otec-Maekar  I.Targaryen(+),bratři-Daeron(+),Aerion(+) a Aegon(+) Targaryen,sestry-Daella(+) a Rhae (+) Targaryen,praneteř-Daenerys Targaryen

Přezdívky a tituly: Mistr Noční hlídky, Targaryen

SPOILER:

Smrt: Skonal na pobřeží Dorn ve věku 102 let

Herec: Peter Vaughan

Zajímavosti: Herec Peter Vaughan je částečně slepý.

Herci je ve skutečnosti 92 let.

Herec zemřel 6.12 2016

Hlášky: " Kdybychom sťali hlavu každému průzkumníkovi, co ulehl s dívkou, Zeď by měla posádku bezhlavých mužů."

Názor: Aemon byl velmi vážený a chytrý muž. I když moc nechápu,když byl z rodu Targaryenů,mohl být vládcem a i přesto si radši vybrat Zeď.Je pravda ,že kdyby byl králem ,tak by byl asi dříve zabit nějakými jinými rody ,ale i přes to si myslím,že zrovna on by byl dobrý vládce.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat