Gendry Waters

1.1K 55 0
                                    

Kdo to je: Gendy Waters je silný, pohledný, uzavřený asi tak šestnáctiletý chlapec (v knize často vystupující pod přezdívkou Býk). Svou přezdívku získal jako dítě, když byl nazýván "býčí hlavou", proto také vykoval přilbici ve tvaru býka, na kterou je právem hrdý a která se stala Gendryho symbolem. V knize je chlapec popisován jako vysoký a svalnatý s hustými černými vlasy a tmavě modrýma očima.  

Věk: 16 let

Rod: bastard Roberta Baratheona

Rodina: otec-Robert Baratheon

Přezdívky a tituly: Kovářský učeň, rekrut Noční hlídky, ser, Býk

SPOILER:

Smrt: Stále žije

Herec: Joe Dempsie

Hlášky: 

Gendry:"A co ty mimochodem,bál ses ,že hledají tebe,proč?Zabil jsi někoho?Nebo,že jsi holka." 

Arya Stark:"Nejsem holka!"                                                                                                                     

Gendry:"Jsi! Myslíš,že jsem pitomec jak všichni ostatní?"                                                                        

Arya Stark:"Větší.Noční  hlídka holky nebere,to všichni vědí."                                                  

Gendry:"To je pravda a přesto jsi holka!"                                                                                                         

Arya Stark:"To nejsem!"                                                                                                                                  

Gendry:" Tak vytáhni pinďoura a vyčůrej se!"                                                                                               

Arya Stark:"Nepotřebuju čůrat!......Kluci to nesmí zjistit,nikdo to nesmí zjistit!"   

Gendry:"Nezjistí to,ne ode mě."                                                                                                                          

Arya Stark:"Nejsem Ary...jsem Arya z rodu Starků. Joren mě veze na Zimohrad."        

Gendry:"Kdo je tvůj otec?Pobočník ten zrádce?"                                                                                          

Arya Stark:"Nikdy nebyl zrádce,Joffrey je lhář!"                                                                      

Gendry:"Takže jsi urozená,ty jsi lady."                                                                                                              

Arya Stark:"Ne!Vlastně ano, matka byla lady i má sestra,ale..."                                           

Gendry:"Byla jsi dcerou lorda a žila jsi na hradě a...o tom pinďourovi jsem neměl říkat a... taky jsem  před tebou čůral a...měl bych ti říkat Má paní."                                                                      

Arya Stark:"Nebudeš mi říkat Má paní!"                                                                                        

Gendry:"Jak Má paní poroučí."(Arya ho strčí)"Takhle se paní nechová...au!"

Názor: Tuto postavu mám velice ráda a to ne jen proto,že ho hraje tak hezký herec. Ten rozhovor, co vede s Aryou znám snad nazpaměť baví mě jeho humor a dobrá povaha.

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat