Meryn Trant

477 20 7
                                    

Kdo to je:  Ser Meryn Trant je pyšný rytíř, který je členem a hlavou malého rodu Trantů, kteří jsou vazaly rodu Baratheonů. Meryn je členem Královské gardy Roberta Baratheona. Na tento post se dostal díky zásluhám v Robertově povstání, kterého se aktivně zúčastnil. Meryn je také úspěšný turnajový bojovník. Vyhrál mnoho turnajů a díky nim si u svých soupeřů získal značný respekt. Bohužel ne každý rytíř je ten nejčestnější a to právě platí i pro sera Meryna. Jedná se o velmi pyšného, podlézavého a krutého člověka. Vyžívá se na mlácení dívek a dokonce má i slabost pro ženy mladého věku. Díky královskému rozkazu je schopen uskutečnit jakýkoliv příkaz, i když se jedná o nečestné a surové věci. Je znám hlavně tím, že si nenechá od nikoho jiného, než od krále, poroučet.  

Věk: -

Rod: Trant

 Rodina: -

Přezdívky a tituly: Člen královské gardy

SPOILER:

Smrt: Zabit Aryou Stark

Herec: Ian Beattie

Hlášky: "Too old!"

Názor: Meryn Trant je pro mě postavou o které jsem nevěděla,že existuje. Asi neznám nikoho,kdo by na něj měl nějaký speciální názor. Zahrál sice docela významnou roli,ale měl velmi málo prostoru k tomu se vážně "ukázat". Je docela opomenutelný. Když mi kamarád něco o něm říkal,tak si jen říkám: "kdo,že je Meryn Trant?" Pro mě v tu chvíli byl postavou,kterou jsem si absolutně nevybavila. Když se zmínila smrt Syria, návštěva nevěstince s mladými dívkami nebo návštěva Železné banky( a Maceům nezapomenutelný zpěv a Merynův pohled znechucení),okamžitě jsem věděla,ale nějak jsem si nevzpomněla,že šlo o jednu postavu. 

Jen tak by mě zajímalo,máte taky nějakou postavu na kterou jste zapomněli? Pokud jste si tedy už vzpomněli... :D 

Páni,ozývám se asi po roce!  Doufám,že fanoušci věrní  GOT si na mě ještě vzpomenou. :)

btw. Tak co říkáte na svatbu Kita a Rose..? <3 :) 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 27, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hra o trůny- postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat