SasuSaku część.3~Hentai

5.5K 146 48
                                    

Szli właśnie pustymi ulicami Konohy, aż wkońcu doszli do domu Naruto. Kiedy Sasuke chciał zapukać w drzwi usłyszał jęki i się zarumienił, Sakura się tylko zaśmiała i przewróciła oczami...

-Pewnie Hinata, u niego nocuje.

-Przecież ona była taka nieśmiała...-Zdziwił się.
-Była...ale rok temu odważyła się powiedzieć mu prawdę i dzięki temu stała się bardziej śmiała.
-Śmiała...słychać.
-Hahahahaha, zdziwiony?
-Trochę...
Po krótkiej naradzie z twierdzili,że lepiej zostawić Naruto i Hinate w spokoju,a sami udadzą się na wieczorny spacer.
***
Ciepły wiosenny wiatr rozwiewał jej piękne różowe włosy, każdy kosmyk latał w swoją stronę, ale jej to nie przeszkadzało. Szła dalej trzymając rękę swojego ukochanego, ich drogę w lesie oświetlał tylko księżyc.W pewnym momencie Sasuke się zatrzymał,a w raz z nim Sakura.
-Coś się stało?- Spytała z niepokojem w głosie.
-Tak...bo ja chciałem się o coś ciebie zapytać.Zwlekałem z tym przez okrągłe dwa lata...-Ciemnowłosy puścił rękę dziewczyny i uklęknął na jednym kolanie,a z kieszeni wyjął pierścionek z różowym jak Sakury, włosy diamentem.-Sakura, wyjdziesz za mnie?

-Tak!-I skoczyła mu na szyję.

-Nic się nie zmieniłaś,ale za to cię właśnie kocham...-Szepnął jej do ucha.

-Ja ciebie też...-I wpiła się w jego usta.

***
Po 2 godzinach, nasi bohaterowie znaleźli się już w domu dziewczyny. Pierwsze co zrobił chłopak to podniósł swoją ukochaną na ręce i zaniósł do sypialni. Ona natomiast zaczęła zdejmować z niego koszulkę, on nie został jej dłużny i również się pozbył górnej części jej garderoby.Kiedy nareszcie doszli do sypialni, Sasuke delikatnie ułożył swoją ukochaną na mięciutkiej pościeli i powoli wsunął swoją rękę pod jej spódniczkę, przy okazji zdejmując ją razem z majtkami.Teraz dziewczyna była cała naga, chociaż już ją widział tyle razy bez ubrania to i tak na jego policzkach pojawiła się czerwień.Na jego nieszczęście nastolatka zauważyła to i lekko zachichotała, ale mu to nie przeszkadzało. Zdjął z siebie ostatki swojej odzieży. Na początku zaczął całować jej szyje, potem obojczyk, po chwili znajdował się już przy jej piersiach. Okrężnym ruchem języka pieścił jedną z nich, a drugą lekko zgniatał ręką. Z dziewczyny wydobył się lekki okrzyk rozkoszy, co zmotywowało jeszcze bardziej chłopaka, swoim językiem robił szlaczki po jej brzuchu, aż w końcu doszedł do jej kobiecość.W pierwszej chwili tylko ją całował, aż w końcu wszedł w nią językiem, kiedy nasza bohaterka poczuła, że chce go teraz w sobie wygięła się w łuk i pokazała mu, że już nie może.On energicznym i szybkim ruchem wszedł w nią, na początku wzdychała z bólu, ale po paru sekundach ból przerodził się w rozkosz. Ciemnowłosy poruszał się coraz szybciej, aż w końcu doszedł,a po chwili jego ukochana również. Lepka ciecz rozlewała się po ciele zielonookiej, na sam koniec Sasuke szepnął jej do ucha "Kocham cie", ale ona już tego nie usłyszała bo zasnęła wtulona w jego umięśniony tors.
---------------------------------------------------
Jakiś mały Hentai mi z tego wyszedł*.*

Jestem zboczona XDDDD

Misa-chan

SasuSaku: Miłość Jest Potęgą(zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz