---------------SMUTNY ROZDZIAŁ--------------Wyjeżdżam.
Te słowa brzmiały w jej uszach niczym dzwon. Ciężki, głośny dzwon...
- Ale jak to wyjeżdżasz?!- oburzyła się, jej kochany narzeczony chce ją tak po prostu zostawić?
- Naruto zlecił mi 5 miesięczną misję w wiosce mgieł.- jego ręka powędrowała na jej policzek.- Mówiłem ci, że długo tu nie wytrzymam...- westchnął- Ale wrócę, obiecuje.- Przybliżył się do niej i złączył ich usta w delikatnym pocałunku, dziewczyna była w takim szoku, że nie potrafiłam oddać pocałunku. Czarnooki odsunął się od swojej ukochanej i spojrzał się w jej oczy.- Sakura...proszę powiedz coś.- szepnął rozpaczony.
- Będę tęsknić, tak bardzo...- różowo-włosa zaczęła szlochać. Przez 20 minut panowała niezręcznie cisza, która była co jakiś czas przerywana łkaniem zielonookiej. Po chwili nasza zrozpaczona bohaterka odezwała się.
- Masz mi obiecać...że nie znajdziesz sobie nikogo innego na misji. Nie będziesz się uganiał za dziewczynami...(Sasuke podrywacz XD dop. aut.).- jej głos się załamał- I obiecaj mi, że będziesz na siebie uważał.- Przytuliła się do swojego narzeczonego, oczy dziewczyny zaszkliły się. Sasuke z tarł pojedynczą łzę która powoli spływała po policzku Sakury. Każda jej łza to było każde jej wspomnienie z nim, każda łza pokazywała inny rodzaj bólu, każda łza była pokazywała jak bardzo ona go kocha. Kiedy łzy ustaliły młoda Haruno oparła głowę, o tors swojego ukochanego. Słyszała jak jego serce bije dla niej, każdy jego oddech był znakiem że jest i żyje dla niej. Zanim nastolatka zasnęła z jej ust wydobyły się 2 słowa.
- Kocham cię.
- Ja ciebie też.- Szepnął jej do ucha i zasnął.
Stała i nie mogła się ruszyć, jej oddech przyśpieszył, a do oczu napłynęło łzy. On odchodzi, a ona nie ma siły nawet podejść i się pożegnać. Jej ukochany odejdzie na pół roku...a ona przez te pół roku będzie czuć jak bardzo jej go brakuje. Sasuke ten ostatni raz musnął wargami jej usta i odszedł. Zniknął, a ona nawet nie zdążyła powiedzieć "cześć".
-----------------------------------------------------------
I co powiecie?! Smutno trochę.....
A i chce podziękować za ponad 200 wejść! Może dobijemy 500? :D
Misa-chan
CZYTASZ
SasuSaku: Miłość Jest Potęgą(zakończone)
Fanfikce1 CZĘŚĆ Sakura Haruno- młoda 19 latka, czekająca na chłopaka w którym od dzieciństwa jest bezgranicznie zakochana, tylko czy on ją kocha? Sasuke Uchiha- również 19 latek, który chce mieć normalne życie w nienormalnym świecie. Czy da się połączyć ich...