**Άννα**
Μ- Αννα τελειωνε!
Ναι..αυτη ηταν η μανα μου. Περιμενει ποτε θα ντυθω επιτελους για να με βοηθησει να κατεβω κατω και να παμε στο σχολειο. Αλλη μια χρονιά και τελος. Τωρα θα αναρωτιεσται γιατι να με βοηθησει να κατεβω...ε λοιπον δεν μπορω να δω καθαρα δυσκολεύομαι πολυ και στο σχολειο που πηγαινω απλα ακούω μόνο καποιες φορες καταφερνω να φω καθαρα αλλα και παλι.. εχω προβλημα.
Α-ελα!!!
Της φωναξα. Μολις κατεβηκαμε μπηκαμε στο αμαξι καμια μας δεν μίλησε. Μονο και που αναπνεουμε τον ιδιο αερα μπορω να καταλαβω ποσο αγχωμενη ειναι. Φοβαται μην συμβει οτι εγινε και στο παλιο σχολειο οπου τα παιδια με κοροϊδευαν ή με εσπρωχναν κι ελεγαν "που πας ρε? Γκαβη εισαι?"Μ- φτασαμε...
Με εβγαλε η μαμα απο τις σκεψεις μου. Αφου με βοηθησε μα κατεβω προχωρησαμε προς τον διευθυντή τον οποιο αν ακουσα καλα τον λενε Μιχαηλιδη..
Κ. Μιχαηλίδης- Σας διαβεβαιώνω οτι η κορη σας θα περασει καλα σε αυτο το σχολείο κι μαλιστα θα την προσέχουμε...
Γκρρρρ... δεν ηθελα αλλο να τους ακουσω. Νευριάζω! Ακου εκει προσεχουμε! Πενταχρονο ειμαι?
Ξεκινησα να περπαταω προσεκτικά στο διαδρομο ακουμπωντας τον τοιχο οταν ξαφνικα καποια με χτυπησε τοτε γυρισα κι ακουσα να λεει..?-χελοου κοπελια εδω ειμαι που κοιτας?
Α- Συγγνώμη απλα εγω δεν..
?-Αχ φτανει βαρεθηκα απλα θα μπορουσες να πηγαινεις πιο γρηγορα? Ελεος! Σαν στραβη στον Αδη εισαι...
Και γελουσε μαζι με αλλες..δεν μπορουσα να καταλαβω ποσες ειναι. Ξαφνικα ακου μια αλλη φωνη..
?-Ελεος ρε Σωτηρια δεν βλεπεις οτι το κοριτσι εχει θεμα στα ματια? Αστην ησυχη!
Σ- Τι δηλαδη γκαβη ειναι? Θα έχουμε στο σχολειο μας μια γκαβη?
?- Γκαβη να πεις την μανα σου..
Σ- Αντε χεσου!
Και την ακουσα να φευγει. Καλα δεν παμε καλά... ποιοι ειναι υο προβλημα της. Απο της σκεψεις με εβγαλε η φωνη της κοπελας.
?- Μην ανησυχεις παντα ετσι ειναι. Με λενε Έλενα θα πρεπει να εισαι η καινούργια.
Α- Άννα χαρηκα. Και ναι δυστυχώς καινούργια.
Ε- Ελα βρε σιγα πάντως αν θες μπορω να ερχομαι να σε παιρνω κι να κανουμε παρεα. Να σου γνωρισω κι καποια παιδια αν θες μην εισαι μονη..
Α- Εμ δεν θελω να γινομαι βαρος...
Ε- Και μου φανηκες για εξυπνο κοριτσι.. καλα βρε πας καλα τι βαρος? Δεν υπάρχει κανενα προβλημα..
Α- καλα τοτε σε ευχαριστώ πολύ.
Ε- Τι ευχαριστεις καλε? Χαρα μου!
Ντριννν!
Χτυπησε κουδούνι. Σημερα εγω δεν θα κανω μαθημα απλα ηρθα να "δω" το σχολειο.
Ε- Λοιπον πρεπει να πηγαινω. Εχω μαθημα το ιδιο κι εσύ.
Α- Μπα... σημερα δεν θα κανω επειδη ειμαι καινουργια.
Ε- Αααα οκευ τότε τα λεμε.
Α-γεια...
Κι ετσι εμεινα μομη στους διαδρομους. Καλη κοπελα μου φάνηκε πολυ ευγενικη απλα φοβαμαι μην μου κανει πλακα...
Καθως προχωρούσα ξαφνικα κατι εβλεπα.. εσρω και λιγο αλλα ηταν θολο. Πφφφ μακαρι να ημουν εξω τωρα κι να εβλεπα τον ηλιο μου αρεσει το φως. Δεν πειράζει. Ξεκινησα να προχωράω ομως ολα ηταν τοσο θολα. Ζαλιστηκα τοτε καποιος επεσε πανω μου και βρεθηκαμε κατω... πονεσα λιγο..ξαφνικα σιγα σιγα δεν μπορουσα παλι να δω..
?- Κοπελα μου γκαβη εισαι? Δεν βλεπεις που πας?