***Άννα***
Αν.-Τάνια....
Τ.-αυτοπροσώπως....
Αν.-Συγγνώμη απλά...
Τ.-Νόμιζες ότι ήμουν ο τύπος που έφυγε πριν λίγο...
Αν.-Ναι...
Τ.-Τι με αυτόν...
Αν.-Τίποτα το σπουδαίο απλά είχες ξεχάσει κάτι....
Τ.-Σπίτι σου; και γιατί ήταν εδώ...
Αν.-Όχου επείδη θα ξεκινήσεις τις ερωτήσεις λοιπόν αυτός πηγαίνει στο σχολείο μου. Κι τον συνάντηαα τυχαία στο λόφο εεε από εκεί με έφερε στι σπίτι. Επειδή η πολύ γλυκιά μητέρα μου έφυγε απο το σπίτι κι θαερθει στις τρεις. Επίσης είναι μεγάλος κόπανος. Κι είμαι κατα 99% σίγουρη ότι τώρα μπορεί να με κοροϊδεύει πίσω από την πλάτη μου αλλά ξέρεις τι; Δεν με πολύ νοιάζει...
Τ.-Ουάου... Ωραία τώρα λέγε γιατί είμαι εγώ εδώ.
Αν.-Αρχικά γιατί θα το ξεχάσω διέγραψε από το κινητό μου την κλίση μας..
Τ.-Οκευ που είναι το κινητό σου;
Αν.- Στο τραπέζι της κουζίνας.
Ακούω βήματα προς την κουζίνα μέσα σε λίγα δεύτερα ήρθε πίσω.
Τ.-Όκευ τώρα πες μου γιατί όλα αυτά...
Αν.-Βοήθησέ με να πάμε επάνω εκεί θα σου τα εξηγήσω όλα...
Τ.-Όκευ πάμε...
Με την βοήθεια της ανέβηκα τις σκάλες κι έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο με έβαλε να κάτσω πάνω στο κρεβάτι κι εκείνη ή στεκότανε όρθια ή έκατσε στην καρέκλα μάλλον το πρώτο...
Αν.-Μπορείς να αφύσεις την τσάντα με το ρούχα μου κάτω...
Τ.-Όκευ... λέγε..
Παίρνω μια βαθιά ανάσα...
Αν.-Λοιπόν άκου θα ετοιμάσω δυό βαλίτσες μπορεί και τρεις κι θα φύγω από εδώ κανείς δεν θέλω να μάθεις τίποτα η μητέρα μου θα έρθει στις τρεις οπότε έχουμε μπόλικο χρόνο θα πάω να μείνω στο σπιτάκι στο δάσος μόνη μου κι αν θες να έρχαισε να με βλέπεις δεν έχω θέμα. Αλλά το νου σου κανείς να μην μάθει. Έτσι κι αλλιώς το σπιτάκι το ξέρουμε μόνκ εγώ κι εσύ. Αυτό θέλω λοιπόν να φύγω. Μέχρι να έρθει η ώρα για την εγχείρηση κι μετά αν πάνε όλα καλά θα μπορώ να βλέπω κανονικά...
Σταμάτησα για να πάτω ανάσα.. στο δωμάτιο δεν ακούγεται τίποτα λες κι μιλάω στους τοίχους...
Αν.-Πριν πεις οτιδήποτε δεν φταίει μόνο το αγόρι που πριν λίγο είδες εδώ μέσα. Όλη μου η ζωή είναι σκατά υέλω να μείνω λίγο μόν....
Τ.-Πας καλά κοπέλα μου να με στείλεις θες με τις βλακιες που λες;;;;;
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω πετάχτηκε πάλι....
Τ.-Μόνη σου τι ρε Άννα είναι πάρα πολυ επικίνδυνο. Αν πάυεις κάτι....
Μπλα μπλα μπλα...
End flashback
Τ.-Σου μιλάω...
Αν.-Είχες πει ότι θα με βοηθούσες σε ότι κι αν σου ζητούσα..
Έχω βουρκώσει. Νιώθω τόσο χάλια θέλω να φύγω.
Τ.-Το ξέρω ξαδερφούλα μου. Όμως.... φοβάμαι μην πάθεις κάτι... το θες στα αλήθεια?
Αν.-Ναι... Πρέπει να βιαστούμε...
Τ.- Πες μου πρώτα το γιατί....
Αν.- Γιατί βαρέθηκα . Όκευ με πλήγβσε κι ο τύπος αλλά.ποιος χεζεται ούτε το όνομα τοτ δςν ξέεω μου είχε πει να το λέω ττφλό έρωτα τρομάρα του. Τέσπα κι η μητέρα μου τι νομίζεις οτι δουλεύει; Γι αυτό είπε σε αυτόν να με γυρίσει σπίτι; Όχι πολύ απλά είναι στον καινούργιο της γκόμενο. Κι που το ξέρω; Τι άκουσα να του μιλάει στο τηλέφωνο και δεν του είπε για μένα απλά λέει ότι έχει μια δυγκάτοικο βέβαια του έχει πει για μένα ότι έχω πρόβλημα αλλά δεν ξέρω που σκατά του είπε οτι μένω. Φυσικότατα κι δεν ξέρει τίποτα η μαμά μου ότι τα ξέρψ όλα αυτά. Αλλά δεν με πολύ ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια κι θέλω να φύγω της έχω γίνει βάρος κι χωρίς να το ξέρει μου το δείχνει κάποιες φορές...
Τ.-Δεν είσαι βάρος για εκεί....
Πριν ολοκληρώσει την σταματάω...
Αν.-Την άκουσα να το λέει...