Κ.-ΑΚΟΥΣ; ΤΡΊΧΑ ΤΗΣ ΝΑ ΛΕΊΠΕΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΒΛΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ Η ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΩΡΑ. ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ. ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΗΛΙΚΗ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΡΕ ΘΑ ΣΕ ΧΩΣΩ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΦΤΑΙΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΧΑΖΗ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ. ΤΗΣ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΚΟΠΑΝΕ....
Όλοι πλέον είχαν μαζευτεί γύρω μας κι μας κοιτούσαν.
Ο κόπανος-κάφρος-βλάκας κι ότι άλλο είναι με πλησιάζει...
Αρ.-Δεν έχβ ιδέα για τι πράγμα μιλάς είσαι τελίως τρελή..
Μου γυρνάει την πλάτη κι πάει να φύγει..
Κ.-ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΩ. ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΚΙ ΜΑΝΤΕΨΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ...
Αρ.-Η Άννα;
Κ.-ΟΟΟΟΟ ΜΩΡΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΣΊΓΟΥΡΑ....
Με κοιτάει στα μάτια. Κάνει σαν να μην έχει ιδέα για το τι πράγμα μιλάω.
Κι αν δεν ξέρει;
Τότε ποιος την πήρε;;
Αρ.-Δεν έχω εγώ την Άννα ναι την είδα πρόσφατα αλλά δεν της έκανα τίποτα. Για κανέναν λόγω.
Κ.-Απόδειξε το..Τώρα....
Αρ.-Τι να αποδείξω δεν έχω ιδέα για το που είναι. Κι στο κάτω κάτω γιατί δεν πας στην αστυνομία κι βγάζεις μόνη σου κωλοσυμπεράσματα. ΕΒΑΛΕΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΕΥΤΕΙ. ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΊΣΑΙ ΣΩΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ. ΞΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΎΧΕΣΑΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΚΙ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΚΑΤΙ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ. ΓΙΑΤΙ; ΝΑ ΣΤΟ ΘΕΣΩ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΚΑΤΑΚΙ ΚΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΠΊΤΙ; ΜΟΝΗ ΤΗΣ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ...ΣΚΕΥΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΩΣ ΜΗΤΕΡΑ-ΚΟΡΗ..ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΟΜΩΣ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕΣ ΟΜΩΣ ΚΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑ ΝΑΙ... ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΗ ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ...
Πως τολμάει να μου μιλάει έτσι ποιος είναι αυτός;
Κ.-ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΣΩΣΤ ΜΙΑ ΖΩΗ ΉΜΟΥΝ ΚΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗΝ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ;;; ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΕΞΩΓΗΝΟΙ;
Αρ.-Δεν ξέ καν που ειναι η κορη σου κανε οτι θες...
Μου λέει κι τον βλέπω να φεύγει γυρνάω να φύγω κι εγώ θα πάω στον Μάρκο κι θα μείνω εκεί μέχρι να περάσουν οι 48 ώρες κι μετα εεε ότι μπορεί να κάνει η αστυνομία...
Θα περιμένω....
Σταματάω έξω από ένα μαγαζί δεν το ξέρω αλλά έχει ωραία ρούχα.
Μπαίνω μέσα κι βλέπω ένα μπλε ηλεκτρίκ.
Αχ πόσο πολύ θα μου πήγαινε!!!
Μπαίνω μέσα κι το δοκιμάζω. Είναι πολύ όμορφο πάνω μου κι είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψει κι ο Μάρκος Μου...
Πηγαίνω στο ταμείο κι το αφήνω καθώς κοιτάω γύρω μου.
Μόλις πληρώνω πηγαίνω έξω μπαίνω στο αμάξι κι φέυγω...