κεφάλαιο 12

44 10 0
                                    

Πρέπει να βρω το κινητό μου αμέσως. τεντώνω το χέρι μου στο κομοδίνο μου μπας κι είναι εκεί. Αυτά παθαίνω όταν με φέρνει ο κάθε κόπανος σπίτι. Δεν το βρίσκω μάλλον θα το άφησε κάτω. Με πολύ προσοχή σηκώνομαι από το κρεβάτι κι κατευθύνομαι προς την πόρτα. Τόσο καιρό κάνω αυτήν την διαδρομή με την μαμά οπότε δεν πολύ δυσκολεύομαι. Μόλις φτάνω την ανοίγω κι βγαίνω προς το χολ ωραία τώρα οι σκάλες είναι το θέμα ξεκινάω να τις καταβαίνω σιγά σιγά.

Μόλις έφτασα κάτω ακουμπάω στον τοίχο κι προσπαθώ να μετακινηθώ προς την κουζίνα. Πάνω στο τραπέζι ψάχνω το κινητό μου. Αμέσως καλό την Τάνια.

Θα αναρωτιέστε ποια είναι η Τάνια.

Λοιπόν....

Η Τάνια είναι η ξαδέρφη μου είναι ένα χρόνο μικρότερη κι για να είμαι ειλικρινής είναι λίγο αφελής αλλά είναι υπέροχη. Έχει μακριά μαλλιά κι είναι λίγο ψηλότερη μου. Ναι δεν ξέρω πως αλλιώς να την περιγράψω μόνο μια φορά που ήμασταν μαζί κατάφερα να την δω λίγο αλλά ητάν θολά..

Νομίζω οτι είχε μαύρα μαλλιά κι τα ματια ήταν μελί δεν θυμάμαι ούτε φαινόντουσαν όλα καθαρά.

Το μυαλό μου επιστρέφη ξανά στον Άρη. Όλα ήταν ένα κόλπο σιγά μην νοιαζόταν για μένα. Μόνο η εμφάνιση μετράει. Ξέρω δεν είμαι όμορφη. Το θεωρώ λογικό δεν μπορώ να φτιαχτώ χωρίς να με βλέπω... Απλά πρέπει να διευκολύνω τους πάντες. Γιατί να με έχουν στα πόδια τους σε τρις μήνες θα γίνω ενήλικη κι θα μπορώ να βλέπω.

Αν όλα πανε καλά.

Μετά τον δεύτερο χτύπω η Τάνια απαντάει.

Τ.-Άννα?

Α.-Σε χρειάζομαι έλα από εδώ.

Τ.-Οκέυ τι έγινε?

Α.-Θα σου πω όταν έρθεις μην πεις σε κανέναν τίποτα. Κανείς δεν θέλω να ξέρει ότι ήσουν ή θα έρθεις γ οτι σε πήρα τηλέφωνο ή οτιδήποτε έχει να κάνει σχέαη με εμένα κι μόλις τερματήσουμε την κλίση θέλω να την διαγράψεις απο το ιστορικό...

Τ.- Ουαουα να αρχίσω να ανησυχώ; Ούτε έγκλημα να είχες κάνει...

Α.- Απλά έλα γρήγορα. Όσο πιο γρήγορα μπορείς κι έχε το νου σου μην μάθει κανένας κι τίποτα...

Τ.- Όκευ έρχομαι... αλλά τι....

Α.- Σου είπα κανείς κι τίποτα πρέπει να είμαστε γρήγορες δεν έχουμε όλο το χρόνο μπροστά μας. Η μαμά θα γυρίσει στις τρεις μπορεί κι πιο νωρίς θα πρέπει να φύγουμε...

Τ.- Να φύγουμε; ; Είσαι σίγουρη μα γιατι; Δεν θέλω να...

Α.- Θα σου πω λεπτομέρειες από κοντά κι μου χρωστάς Τάνια είμαξ ενήλικη μπορώ να κάνω ότι θέλω.

Τ.- Σχεδόν ενήλικη σε τρεις μήνες για την...

Α.-Να σου πω δεν έχουμε όλη την ώρα μπροστά μας είμαι που είμαι γκαβή θα δυσκολευτούμαι κιόλας εξαιτίας μου οπότε έλα γρήγορα κι θα στα λέω όταν ετοιμάζουμε βαλίτσες. Γι αυτό έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς..

Τ.- Δεν είμαι σίγουρη για όλο αυτό.

Α.- Δεν αποφασίζεις για εμένα...

Τ.-Καλά να σου πω έχω εδώ κάτι ρούχα σου. Τα έχω πλύνει κι τα έχω βάλει σε μια τσάντα σου να τα φέρω κι αυτά.

Α.- Αχ πάλι καλά που είσαι γρηγορη ναι φέρτα τέσπα άντε έλα...

Τ.-Πφφ καλά...

Α.- Βιάσου...

Blind LoveWhere stories live. Discover now