κεφάλαιο 11

44 11 0
                                    


Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου μυρίζοντας το άρωμα του. Είναι ακόμα εδώ δεν έφυγε... Θέλω τόσο πολύ να τον δω να κοιμάται κι όμως δεν μπορώ. Κι αν όλα αυτά είναι ένα κακόγουστο αστείο... Φοβάμαι μήπως όλα αυτά τα κάνει ίσα ίσα για να τα λέει στους φίλους του για να με κοροϊδεύουν. αλλά πρέπει να μην υποψιάζομαι.. Επειδή εγώ έχω πονέσει στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι κι αυτός θα κάνει το ίδιο. Ναι αλλά πως μπορώ να τον εμπιστευτώ; Μόνο με τον χρόνο κερδίζετε η εμπιστοσύνη κι όσο πιο πολύ δένομαι μαζί του τόσο ποιο εύκολο θα είναι γι αυτόν να με πληγώσει. Ίσως το καλύτερο θα ήταν να φύγει. έτσι ι αλλιώς χάνει τον χρόνο του μαζί μου. Είναι ένας ωραίος 18 χρόνος μπορεί να βγει έξω με τους φίλους του να πάει σε κανένα κορίτσι να ικανοποιήσει τις ορέξεις του ughhhh δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Γιατί να κάθετε να με νταντεύει, ποιος ο λόγος. Αναρωτιέμαι με πόσες έχει πάει. Χθες μου είχε πει ποτό κι σεξ... Πφφφ είναι μάλλον κόπανος. Κι στην τελική κόπανος ή όχι πρέπει να φύγει, Δεν θέλω να είναι εδώ μπορεί να με εκμεταλλεύτει ή πολύ απλά δεν θα είναι κλεισμένος επειδή μια γκαβή δεν έχει την μάνα της να την νταντεύει...

Μαμά....

Χα χα χα αυτή κι αν εύχεται να ξανά δω. Όχι ότι νοιάζεται αν είμαι καλά απλά την συμφέρει γιατί αν ξανά δω αυτή θα φέρει τον γκόμενο της εδώ κι δεν θα έχει ένα μαμμόθρεφτο γκαβό πλασματάκι στα πόδια της.

Οκευ ίσως υπερβάλλω λίγο αλλά κι πάλι δεν με θέλει μέσα στο σπίτι. Έχει κουραστεί να με φροντίζει.. Μακάρι να μην υπήρχα όλα θα ήταν πολύ καλύτερα...

Α.-Καλημέρα.. Δεν κατάλαβα ότι ξύπνησες..

Αν.-Ναι.. καλημέρα

η φωνή μου είναι βραχνιασμένη μάλλον είναι από το κλάμα δεν κατάλαβα ότι ενώ τα σκεφτόμουν όλα αυτά έκλαιγα...

Α.-Έκλαιγες;

Σηκώνομαι από το κρεβάτι κι κάθομαι..

Αν.- Ναι ούτε εγώ το κατάλαβα

Α.-Λοιπόν γιατί έκλαιγες πάλι;

ΠΆΛΙ;;; Τώρα αυτό με πόνεσε αλήθεια πάλι; εσύ τι θα έκανες ρε φίλε στην θέση μου.. Ναι όμως όχι ξες τι; Έχεις απόλυτο δίκιο εγώ φταίω σε έβαλα σε κόπο να με φέρεις εδώ και.... και με ντάντευες όλο το βράδυ ενώ θα έπρεπε να είσαι με οποιαδήποτε γκόμενα...

Α.-Λοιπόν θα μου πεις; Ή θα περιμένω μέχρι...

Αν.-Να μην σε νοιάζει..

Α.-Τι;;;

Αν.- Τι δεν κατάλαβες; Να στο θέσω απλά.. Δεν σου πέφτει λόγος...

Α.-Κοίτα αν δεν κοιμήθηκες καλά εγώ δεν φταίω να ακούω την γκρίνια σου..

Αν.-Κι εσύ αν έχεις αγαμιές δεν φταίω εγώ..

Το είπα ψιθυριστά γιατί δεν το ξέρω πολύ καλά.Το γεγονός ότι του ζήτησα να έρθει το βράδυ ήταν απλά επειδή έτυχε να ήταν εκεί μια αδύναμη στιγμή..

Α.-Τι είπες;;

ωχ μάλλον το άκουσε.

Αν.- Να άκουγες. Κι κοίτα ειλικρινά εκτιμώ το ότι έκανες χθες εσύ για εμένα αλλα πιστεύω πως ήρθε η ώρα να φύγεις...

Α.- Ναι ξες αυτό θα έκανα δεν υπήρχε περίπτωση να μείνω ακούγοντας την γκρίνια σου.

Αν.-Οκευ

Α.- Λοιπόν μπαι

δεν του λέω τίποτα. Απλά θέλω να φύγει. ΑΝ αυτός δεν άντεξε μαζί μου 15 μπορεί κι λιγότερο η περισσότερο δεν ξέρω τέσπα 15 ώρες η μαμά μου πως σκατά αντέχει. Μάλλον δεν αντέχει κι δεν μου το λέει για να μην με στεναχωρήσει... Όλα αυτά όμως θα τελειώσουν σήμερα...

Blind LoveWhere stories live. Discover now