**Άρης**
Καθομαι στο παρκο και καπνιζω. Χα φυσικα καπνιζω... Αφου ειμαι ανηκανος. ΑΝΗΚΑΝΟΣ! Ουτε ενα συγγνωμη δεν μπορεσα να της πω.. ΟΥΤΕ ΕΝΑ! Ηταν τυφλη δεν εβλεπε κι εγω την αποκαλεσα γκαβη και την κατηγωρησα ποσο μαλακας πλεον? Κι τι εκανα? Ουτε καν που την βοηθησα.. Απλα εφυγα ναι ρε ΕΦΥΓΑ μονο αυτο ξερω να κανω να φευγω να μπλεκω σε καυγαδες κι αλλες μαλακιες! Αλλα θα μου πεις τφλη ξε τυφλη τσουλα θα ειναι κι αυτη! Γαμωτο σου Αρη ΕΛΕΟΣ! Προσπαθω να την κρινω κιολας.. Πφφφ αν την ξανα δω θα παω να της πω συγγνωμη... Αν την ξανα δω.. Δεν ειμαι καν ικανος να την ψαξω...
Με αυτες τις σκεψεις πεταω κατω το τεταρτο τσιγαρο κι φευγω..Θα παω σπιτι... Ουτως η αλλως δεν εχω κι κατι αλλο να κανω. Οι γονεις μου λειπουν οπως παντα. Στο κατω κατω μενουν σε αλλο σπιτι οποτε για τους περιμενω ακομα? Πφφφ αντε να παει οχτω να παω στην Ξενια να κανουμε τα δικα μας να ξεχαστω... Ομως ρε φιλε στο μυαλο μου ηταν συνεχεια εκεινη η κοπελα... Γαμωτοσ ου βγες απο εκει μεσα... Οκευ μπορει να ειμαι λιγο μαλακας αλλα αυτο που εκανα δεν ηταν σωστο..
Με αυτες τι σκεψεις εφτασα στο σπιτι...
Αρ.-ΑΧ! Σπιτι μου σπιτακι μου...
Εβγαλα τα παπουτσια κι πηγα να κανω μπανιο... Στις σκεψεις μου παλι αυτη.... Δεν ταν κι τοσο ομορφη.. μια συνηθισμενη καστανομαλλα,με καστανα ματια. Τιποτα το σπουδαιο. Το σωμα της απο οσο ειδα ηταν ωραιο..Είχε πλουσιο στηθος και... Μαλακα τι λεω? παμε καλα? Εγω την εριξα την εβρισα κι τωρα σκευτομαι το σωμα της... Πφφφ απλα θελω να της ζητησω συγγνωμη για να τελιωσουν ολα...
Βγηκα απο το μπανιο. Ντυθηκα κι σκευτηκα να παω για τρεξιμο...Ετσι ξεκινησα..Εφτασα σε ενα παρκακιεκει ειχε δεντρα κι συντριβανακια.. Ηταν ομορφα για να τα αντικριζει κανεις..Ξαφνικα την βλεπω να καθεται εκει κι να κι ταζει κατω...Σηκωνει το κεφαλι της κι το κουναει περα δωθε σαν να προσπαθει να δει...
Αμεσως παω να φυγω! Μπραβω δηλε! ΦΥΓΕ! ΚΙ ΠΑΛΙ ΞΕΠΣΑΣΕ ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ! Πφφφ οχι αυτη τη φορα.. Γυρναω κι την ξανα κοιταζω.. Φαινεται σκεπτικη.. Την πλησιαζω κι την ακομπα στο ωμο.. Αμεσως γυριζει αποτομα.. Κι ρωταει..
Α-Ποιος ειναι?
Αρ.-Συγγνωμη δεν ηθελα να σε τρο-τρομαξω..
Γιατι τραυλισα? Πφφφ λογικο κι να τραυλιζω.. Δηλαδη της ειπα οσα της ειπα.. Εφυγα τρεχοντας κι τωρα..
Α-Δε πειραζει..Συμβαινει κατι?
Αρ.-Οχι απλα... Ηθελα να σου πω συγγνωμη.. Για πολυ πριν που..
Μ-Αννουλα οριστε το παγωτο σου! Εμ γεια εσυ εισαι?
Α- Απο το σχολειο μαμα ηρεμησε ολα καλα..
Η μαμα της ηταν φαινοταν χαρουμενη οταν ακουσε την απαντηση της λες κι ημουν το πρωτο ατομο που την πλησιαζε...Της χαμογελασα..Α και εμαθα κι το ανομα της...Αννα!
Μ- Οοοο χαιρομαι παρα πολυ λοιπον εγω να πηγαινω Αννα οταν θελησεις να φυγεις παρε με τηλεφωνο να ερθω να σε παρω..
Α-Οκευ μαμα...
Μετα εφυγε..Την κοιτουσα κι δεν ηξερα τι να πω... Τελικα δεν ηταν κι τοσο απαισια. Ηταν ομορφη..Μετα γυρισε σε εμενα κι προσπαθησε να με κοιταξει κι τοτε χαμογελασε...Πηρε μια βαθια ανασα κι μετα μου μιλησε..
Α-Λοιπον?
Αρ.-Τι? Ααα?Ναι ηθελα να σου πω συγγνωμη απλα επειδη δεν ηξερα πως ησουν εμ ναι...
Α-Χαχαχ εμ γνωριζομαστε?
Αρ.-Ειμαι εκεινος που σε εμ.. εριξε κι σε ειπα γκαβη..
Χαμηλωνω το κεφαλι μου..Ενιωθα απαισια..
Α-Σου ειχα πει δεν πειραζει..
Κι ενα στραβο χαμογελω ξεπροβαλλει στα χειλη της...
Αρ.-Εισαι πολυ ομορφη...Κι ευχαριστω δηλαδη αντι να με βρισεις που εμ.. ξερεις..
Α-Ολα καλα...
Αρ-Να.. εμ ευχαριστω..
Α-Τιποτα..Τι ωρα ειναι?
Αρ.-2:00
Α-Αχαμ οκευ...
Αρ.-Θες να φυγεις?
Μου αρεσε ππου της μιλουσα ηθελα να μαθω για την ζωη της κι πως ηταν..
Α-Σε λιγο πρεπεινα φυγω..
Αρ.- Τι ωρα περιπου?
Α- Οταν δυει ο ηλιος
Μα γιατι? Γιατι να φυγει τοτε? Τι εχει να κανει?
Αρ.-Να σε παω σπι...
Α- Ξεχνα το δεν θα σου γινω κι κοπος με τιποτα.. λεει κι σηκωνεται. Αμεσως της πιανω το χερι..
Αρ.-Φερθηκα που φερθηκα σαν μαλακας..
βγαλε το σαν..
Αρ.-Ασε με να σε βοηθησω τωρα..
Α-Μα..
Αρ.- Δεν θα σε βιασω κιολας..
Α- Χαχ καλα..
Αφου την πηγα σπιτι, η μαμα της εντυωσιαστηκε που την πηγα κιολας..περασα πολυ ωραια αν και ηταν πολυ περιεργη.. δεν με ακουμπησε ουτε λιγο απλα στεκοταν κι ανασαινε βαρια δεν ξερω γιατι? Προσπαθουσε να μυρισει κατι? Πφφφ αντε τωρα να παω σπιτι να φαω να ξεκουραστω γιατι εχω δουλεια το βραδυ με την Ξενια...