13 facts about me

48 6 41
                                    

Γεια σας! Τι κάνετε;

Ξερω οτι δεν θα απαντησετε απλα ρωταω απο ευγενεια♥

Λοιπον η πολυ αγαπημένη πατατο Χριστίνα με ( @Dreamer-001 ) με προκαλέσε να κάνω 13 fact about me.

Παμε λοιπόν!

1. Έχω δύο ονόματα. Όλοι ξέεουν το δεύτερο που είναι Μελίνα. Το πρωτο μου όνομα είναο Συμέλα. ( το Μελίνα βγαίνει από το Συμέλα)

2. Είμαι πολύ κυκλοθυμηκια ( αν το εγραψα σωστα). Δηλαδη εκει που περπαταμε να αρχίσω να νευριαζω για κατι που εγινε πριν καιρό ή για κατι ασημαντο που εγινε εκείνη την στιγμη.

3. Έχω μια μανία. Ότι κι αν κάνω θέλω να το κάνω τέλεια. Γι αυτό νευριαζω μερικες φορες με εμένα επειδή δεν καταφερα κάτι αλλα στο τέλος θα πετυχω τον σκοπό μου.

4. Μου αρέσει να ακούω. Αν καποιος εχει να μου πει οτιδηποτε θα κατσω κι θα τον ακούσω τελος θα τοτ πω την γνωμη μου κι θα είμαι ειλικρινής.

5. Θέλω να με σέβονται. Ότι και να γίνει όσο χρονων κι αν είναι ο αλλος θέλω να με σέβεται.

6. Μερικές φορες γινομαι υπερβολικια

7.Οταν κανω κάτι θελω να το κανω τελεια κι αν δεν α καταφερω θυμωνω με τον εαυτο μου πεισμωνω κι στην τελικη το πετυχαίνω.

8. Δεν μου αρεσουν τα αυομα που δεν σπανε πλακα δεν γελανε και αμα πεις ενα αστειο το περνούν κατακαρδα.

9. Είμαι παρα πολυ ευαισθητη. Θα σου ανοιχτω αλλα αν κανεις κατι παιζει μα ξεκινησω να κλαιω.

10. Μου αρεσει οι αλλοι να με φωναζουν Μελινακι δεν ξερω γιατί αλλα μου εχει κολλησει.

11. Μου αρεσει να βγαζω φωτογραφίες με καμερα ή να βγαίνω εγω.

12. Λατρευω το πιανο♥

Και τελευταίο και καλύτερο για μενα τουλάχιστον....

13. Λατρευω τα χαμογελα. Ιδιως οταν γελαω με φιλους κι ετσι. Λατρευω να εχω φωτογραφίες βιντεο με τους αλλους να γελουν απλα για εμενα ειναι υπέροχο♥

So.. αυτα ηταν τα 13 facts μου ελπίζω να σας αρεσαν..

Ποιους προκαλω:

TigerAngi

Dreamer-001

gabriella10gv

Θα το ανεβάσω αυτό κι στο αλλο μου βιβλιο ♥♥♥

Blind LoveWhere stories live. Discover now