Καμιά μας δεν μιλάει. Αυτό είναι λίγο άβολο.
Ξαφνικά δυναμώνει λίγο την μουσική. Αμέσως αναγνωρίζω το τραγούδι. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια.
Αν.-Μπορείς να το δυναμώσεις...
Μ.-Σου αρέσει αυτό το τραγούδι;
Μπορώ να διακρίνω μία έκπληξη στο τόνο της φωνής της..
Αν.-Το λατρεύω...Εσύ?
Μ.-Κι εγώ.
Τότε το δυναμώνει κι αρχίζουμε να τραγουδάμε κι οι δύο μαζί. Περνάω τόσο καλά. Χαμογελάω τραγουδάω κι όλα αυτά. Αμ δεν έφευγα για λίγο ίσως αυτό να μην γινόταν ποτέ...
Μ.-Λατρεύω αυτόν το σταθμό. Παίζσι συνέχεια τα αγαπημένα μου τραγούδια.
Αν.-Χαχαχαχ ναι; όταν θα πάμε σπίτι να μου τον αποθηκεύσγς στο κινητό
Μ.-Φυσικά κι αν βαριέσαι όποτε θες να με καλέσεια για να βάζουμε δυνατά την μουσική κι να τραγουδάμε μαζί.
Αν.-Χαχαχαχ είσαι σίγουρη μπορεί να βαρεθείς
Μ.-Πλάκα μου κάνεις περνάω τέλεια μαζί σου. Όποτε βαριέσαι να μου τηλεφωνείς αλλά επειδή είμαι σίγουρη ότι δεν θα το κάνεις θα σε παίρνω εγώ τηλέφωνο.
Αν.-χαχαχαχα οκευ θα περιμένω.
Μ.-Χαχα ωραία
Γελούσαμε μαζί. Τραγουδούσαμε μαζί. Είχε πολύ πλάκα. Σε καποια φάση ξεκινήσαμε τα ανέκδοτα.
Μ.-Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχ ωχ θεε μου. Άκου άκου κι αυτο.
Τέσσερις παντρεμένοι άντρες πήγαν για ψάρεμα. Μετά από λίγο άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους.
- Δεν θα το πιστέψετε τι έπρεπε να κάνω για να μπορέσω να έρθω για ψάρεμα αυτό το σαββατοκύριακο. Υποσχέθηκα ότι θα βάψω όλο το σπίτι σε μια εβδομάδα!
- Αυτό δεν είναι τίποτα λέει ο άλλος...
- Εγώ έπρεπε να της υποσχεθώ ότι θα χτίσω καινούργια πέργκολα για την πισινά.
- Καλά με δουλεύετε;
- Εγώ της υποσχέθηκα ότι θα κάνω πλήρη ανακαίνιση στην κουζίνα συμπεριλαμβανόμενων και των ηλεκτρικών συσκευών!
- Ο τέταρτος δεν μιλάει....
-Εσύ μεγάλε γιατί δεν μιλάς; Θες να πιστέψουμε ότι δεν υποσχέθηκες τίποτα;
- Εγώ παιδιά έβαλα το ξυπνητήρι σήμερα το πρωί να χτυπήσει στις 5 και 30... και όταν άρχισε να βαράει, γυρίζω στην γυναικά μου και της λέω: Ψάρεμα η Sex; και μου απαντά...
Πάρε ένα πουλόβερ μαζί σου!Αν.-Χαχαχαχαχα Μαρία φτάνρι θα κατουρηθώ χαχχαχαχαχα.
Περνάω πάρα πολύ ωραία
εχει πλάκα. Καιρό έχω να περάσω τόσο καλά με κάποιο.Μ.-Ξες έχεις υπέροχο χαμόγελο. Κι ο ήχος του γέλιου σου είναι τόσο υπέροχος. Να γελάς πιο συχνά.
Αν.-Αν μπορούσα κι είχα λόγω θα το έκανα....
Μ.-Ωραία τότε θα έρχομαι να λέμε κι ανέκδοτα μαζί. Θα γράψω κι βιβλίο με ανέκδοτα αν χρειαστεί.
Αν.-χαχαχα καλά. Να έρχεσαι όποτε θες.
Μ.-Εντάξει... αλλά θα σε πείραζε να έχω εγώ κι η Τάνια αντικλείδια.
Αν.-Όχι καλό θα ήταν να έχετε κι θα έχω κι εγώ δύο αν είναι σε περίπτωση που συμβεί κάτι...
Μ.-Πολύ καλά οπότε πάμε σούπερ κι μετά πάμε να βγάλουμε κι αντικλείδια.
Αν- Συμφωνώ απόλυτα.
Μ.-Αχ χαίρομαι πολύ.
Αν.-Γιατί;
Μ.-Περνάω υπέροχα χαζούλα την μία τραγουδάμε γελάμε λέμε ανέκδοτα. Εσύ δεν περνάς καλά μαζί μου;
Αν.-Τι; όχι! Περνάω τέλεια μαζί σου. Είσαι πολύ καλή γενικά κι μου αρέσει να κάνουμε παρέα κι όλα αυτά. Απλά απορώ πως περνάς καλά μαζί μου..
Μ.-Αχχχ πας καλά είσαι μια χαρά άτομο. Μην ακούω βλακείες δεν μπορώ. Ο χαρακτήρας σου μετράει. Κι είσαι απλά απίθανη..
Αν.-Χαχαχαχα χαίρομαι.
Κι έβαλε δυνατή μουσική κι ξεκινήσαμε ξανά να τραγουδάμε...