Εμ όποιος δεν μπορεί βρίσιες κλπ. Just don't read it. :)
**Άρης**
Βγαίνω τσατισμένος απο το σπίτι της. Όλες ίδιες είναι πραγματικά. Δήθεν μου κλαιγόταν ξέρω εγώ χθες τι βράδυ μωρέ.
Ναι το καημένο.
Μην χέσω.
Για μια στιγμή πίστευα ότι ήταν γλυκιά καλή έξυπνη όλα αυτά. Ότι πονούσε πραγματικά. Υπέφερε και....
Αρχίδια.
Σιγά μωρε τυφλή είσαι δεν έπαθες κι τίποτα. Ζεις. Κι θα συνεχίσεις να ζεις. Θα είσαι μια χαρά θα σε έχουν όλοι μα ΌΛΟΙ στα όπα όπα γιατί;
Επειδή θα σε θεωρούν ανήμπορει.
Μια ανίκανη ηλίθια κοπέλα.
Πατάω γκάζι κι κατευθύνομαι στο σπίτι της Ξένιας. Δεν φτάνει που έμεινα κι όλο το βράδυ με το μαμόθρευτω έχασα κι την ευκαιρία μου με την Ξενούλα μου.
Βέβαια σήμερα είναι η Ξένια αύριο η Νατάσα μεθαύριο η Κική κι πάει λέγοντας.
Παρκάρω κι χτυπάω το κουδούνι.
Μοτ ανοίγει η Ξένια
Ξ.-Βρε βρε δες ποιος ήρθε.... πως κι μας θυμήθηκες;
Δεν λεχω όρεξη να της πάω κόντρα γιατί μετά δεν θα μου κάτσει κι τζάμπα κουβαλήθηκα ως εδώ.
Αρ.-Ήρθα να πιούμε ένα ποτάκι...
Ξ.-Πρωί-πρωί;
Αχ αυτό το ειρωνικό υφάκι της με τρελένει πραγματικά. Θέλω τόσο πολύ να της χώσω ςνα χαστούκι κι να της μείνει σημάδι της πουτ@ν@ς.
Αλλά έχει κι δίκιο πρωί-πρωί.
Χωρίς πολλά πολλά την πιάνω από την μέση κι την τραβάω προς το μέρος μου.
Αρ.-Ναι έχω ορέξεις πολλές ορέξεις...
Λέω πάνω στα χείλια της. Μεταξύ μας η κοπέλα είναι άθλια λίγο πολύ. Κυρίως όμως είναι ότι να ναι. Μπορώ να την κάνω ότι θέλω κι την αφύνω αυτήν να πιστεύει το αντίθετο.
Ξ.-Καλά τότε ότι θέλει ο Αρούλης μου...
Με χουφτώνει στο κώλο κι πάει προς την κουζίνα.
Καμιά σχέση με το άγγιγμα της Άννας. Έχει τόση απαλή επιδερμίδα. Κι ότι κι αν γίνεξ θα ξέρω πως μόνο εγώ την αγκίζ-
Τι στον πούτσο;
Τώρα κάνω κι φαντασιώσεις με το κολόμωρο;
Ξ.-Ορίστε...
μου λέει η Ξένια κι κάθεται στα πόδια μου
Το ένα ποτηράκι έγινε δύο τα δύο τρία κι πάει λέγοντας.
Τώρα ας πάρω αυτο που ήθελα.
Αρχίζω κι φιλάω την Ξένια στο λαιμό. Δεν θέλω να μείνει σημάδι ή τίποτα. Απλά δεν μου αρέσει.
Της ανοίγω τα πόδια κι της κατεβάζω το εσώρουχο της.
Ναι φορούσε νυχτικιά.
Χωρίς πολλά πολλά βγάζω ένα προφυλακτικό από την τσέπη κι μπαίνω γρήγορα μέσα της.
Την ακούω να ουρλιάζει σαν υστερικια.
Γαμώτο.
Σκέφτομαι έτσι εξαιτίας την γκαβής.
Μια χαρά μου είναι η Ξένια. Με χαϊδεύει στην πλάτη. Δεν πονάει όχι. Τόσες φορές που της έχει μπει τι να πονέσει;
Τελειώνει κι μετά από τρεις ωθήσεις τελιώνω κι εγώ.
Ξ.-Αυτό ήταν υπέροχο. Ο μικρός Άρης είναι φοβερός.
Αρ.-Είναι είναι....Πρέπει να φύγω Ξένια τα λέμε σύντομα.
Της κλίνω το μάτι.
Ξ.-Κιόλας; Δεν κάναμε τίποτα ακόμα...
Αρ.-Ναι αλλά έχεις ήδη κουραστεί μωρό μου...
Της αρέσει να της μιλάω έτσι κι αυτό κάνω όχι τίποτα άλλο απλά για να μην με πολυ πρίζει.
Ξ.-Καλά μπαι
Μου λέει κι φεύγω. Το μόνκ που θέλω είναι να πάω σπίτι κι να κάνω μπάνιο να χαλαρώσω....
Η διαδρομή είναξ ήσυχη. Ένα αυτοκίνητο περνάει απο μπροστά μου κι φρενάρω απότομα.
?-Ρε δεν βλέπεις το φανάρι για διακόσμηση το έχουμε;
Αρ.-Άντε γαμήσου ρε Μαλάκα
Του λέω κάνοντας κωλοδάχτυλο κι φεύγω για το σπίτι.
Όταν φτάνω συνηδητοποιώ κάτι.
Ξέχασα τα κλειδιά μου στο σπίτι της μαλακισμένης!