Αν.-Τι εννοείς;;;
Τον ρωτάω. Αμέσως σηκώνει το κεφάλι του κι με κοοτάει στα μάτια...
Μπ.-Όπως είπα κι πριν θα καταλάβεις όταν μεγαλώσεις...
Αν.-Κι αν το ξεχλασω μέχρι τότε.. ξέρουμε πολύ καλά κι οι δύο ότι είμαι ξεχασιάρα....
Μπ.-Γι αυτό μην ανησυχείς θα σου το θυμίσω εγώ...
Του χαμογελάω κι πέφτω στην αγκαλιά του.
Θα σου το θυμίσω εγώ....
Που είσαι τώρα μπαμπά για να.μου το θυμίσεις...Πάντως όχι εδώ...
Αλλά εγλω το θυμάμαι μπαμπάκα το θυμάμαι πολύ καλά. Άλλωστε πως να το ξεχάσω... έχει μπει μέσα στο μυαλό μου ως ανάμνηση μπαμπά.
Ως μια ανάμνηση..
Αυτο έγινες κι εσύ μπαμπάκα μου μια ανάμνηση.. σε παρακαλώ έλα πίσω σε χρειάζομαι... έλα κι θα προσπαθήσουμε μαζί μπαμπά. Τώρα φεύγω από το σπίτι κι θα προσπαθήσω για την ζωή μου. Είσαι ευχαρηστημένος μπαμπά.
Σε αγαπώ...Τα κορίτσια μιλοθσαν τόση ώρα δεν είχα ακούσει τίποτα από όσα έλεγαν.
Τ.-Άννα;;
Αν.-Ναι;
Μ.-Είσαι καλά;
Με ρωτάει η Μαρία.
Αν.-Ναι γιατί τι έγινε...
Τ.-Εμμ εδώ κι πόση ώρα εξηγώ στην Μαριά γιατί θα φύγεις κι σου μιλάμε εδω κι δέκα λεπτά κι δεν μας απαντ-
Σταματάει καθως γυρνάει κι με βλέπει...
Τ.-Έκλαιγες;;
Μάλλον έκλαιγα για χιλιοστή φορά. Πονούσα γι αυτό έκλαιγα.
Αν.-Μάλλον...
Μ.-Γιατί τι έγινε;
Με ρωτάει η Μαρία. Φαίνεται πως κι οι δύο έζουν τρομάξει κι όχι μόνο απο τον τόνο της φωνής τους το καταλαβαίνω αλλά κι από την ατμόσφαιρα. Νιώθω λίγο πνιγμένη..
Αν.-Απλά σκευτόμουν τον μπαμπά μου τις ωραίες μας στιγμές. Αυτές που πρέπει να θυμάμαι...
Τ.-Μάλιστα
Μ.-Μάλιστα
Λένε κι οι δύο συγχρόνος.
Τ.Στρίψε δεξία...
Νιώθω το αυτοκίνητο μετά από μερικα λεπτά να σταματάει. Ακούω το χειρόφρενο. Μάλλον θα φτάσαμε.
Τ.-Φτάσαμε...
Μ.-Λοιπόν Τάνια πάρε την Άννα κι πηγαίνετε μέσα εγώ θα φέρω τις βαλίτσες.
Μόλις βγήκα από το αυτοκίνητο. Ναι καλά ακούσατε βγήκα μόνη μου. Δεν ήθελα βοήθεια προσπάθησα κι δεν έπεσα κάτι είναι κι αυτό.
Όμως με την βοήθεια της Τάνιας πήγα στο σπίτι. Εντάξει λογικό είναι.
Μόλις μπήκαμε μέσα με έβαλε να κάτσω σε μια καρέκλα.
Τ.-Κάτσε εδώ για λίγο πάω να ξεσκονίσω κι να τακτοποιήσω το δωμάτιο σου τα άλλα θα τα κάνουμε αύριο. Ααααα κι αν προλάβω θα κάνω κι την τουαλέτα.
Αν.-Εντάξει ευχαριστώ.
Τ.-αααα φτάνει με τα ευχαριστώ
Γελάω κι την ακούω να φεύγει.
Μ.-εδώ είσαι η Τάνια που είναι. .
Με ρωτάει καθώς ακούω τις βαλίτσες που τις αφήνει κάτω.
Αν.-Μέσα σημαζεύει...
Μ.-μάλιστα θα κάνω κάτι να φάμε από αυτά που φερε η Μαρία απκ το σπίτι σου..
Αν.-οκεύ...
Καθήσαμε κι φάγαμε τα σάντουιτς μας κι συζητούσαμε. Ανταλάξαμε κινητά ώστε αν την χρειαστώ να είναι εδώ.
Σε λίγο κατέβηκε η Τάνια...
Τ.-Εδώ λεχω μια λίστα για ψώνια πάνε εσύ κι η Άννα στο σούπερ μέχρι εγώ να καθαρίσω εδώ..
Μ.-Καλά βρς ηρέμησε.. Άννα θες σίγουρα να έρθεις μαζί μου; εννοώ νιώθεις άνετα κ-
Αν.-Φυσικά κι θα έρθω μαζί σου...
Την διακόπτω φαίνεται λως θέλει να βοηθήσει. Δεν θα της το χαλάσω. Εξάλλου έχει πολύ πλάκα...
Αφόυ μπύμε μέσα στο αμάξι ξεκινάμε για το σούπερ...