Κεφαλαιο 3

49 10 0
                                    

Αρ.- Κοπελα μου γκαβη εισαι? Δεν βλεπεις που πας?

Κρατατε με. Θελω να τον βαρεσω. Ναι ρε μαλακα γκαβη ειμαι δεν βλεπω τωρα τι θες ξυλο? Αλλα οχι δεν θα ασχοληθω ειμαι ακομα πεσμενη κατω δεν ξερω γιατι δεν σηκωνομαι αλλα φοβαμαι.

Αρ.- Εεε γη καλει κοριτσι. Ζητα κι κανενα Συγγνώμη.

Κοιταω γυρω μου κι προσπαθω να σηκωθω αλλα πεφτω. Οοοοο μα τι τζεντλεμαν γελαει.( ελπίζω να καταλαβατε τον σαρκασμο)..

Αρ.- χαχαχαχαχαχαχα

Αμεσως μετα νιωθω δυο χερια να με σηκωνουν κι ξαγνικα νιωθω καποιον να αναπνέει πολυ κοντα στο προσωπο μου.

Α- Αφησε με ησυχη!.... λεω κι τον σπρωχνω προσπαθω να δω που ειναι αλλα ματαια δεν τα καταφερνω. Τοτε ακουω..

Αρ.- Εγω....

Α- Ολα καλα...

Τοτε τον ακουω να τρεχει κι μα φευγει. Πφφφφ οκευ νταξει τον συγχωρεσα αν και δεν ηξερα ποιος ηταν καταλαβα ενιωσε τυψεις τον ενιωσα στην αναπνοη του γι αυτο δεν ηθελα να συνεχισει αλλο... συνεχισα να προχωραω προσεκτικα μεχρι που βρηκα εναν τοιχο.. προσπαθουσα να καταλαβω και να σχηματισω μια εικονα για το πως ειναι αυτο το μερος. Ξαφνικα ακουσα την μαμα μου να λεει...

Μ- Αννα!!! Ουφ εδω εισαι σε εψαχνα σε ολο το σχολειο..

Α- Συγγνώμη ρε μαμα απλος ηθελα να παρω μια γενικη εικονα

Μ- Σςςς ολα καλα αγαπη μου..

Καθησαμε στο κυλικείο και της ειπα τι έγινε με την Ελενα. Για τον αλλον ουτε καν που τον ανέφερα δεν ηθελα να ανησυχησει οσο για υην Σωτηρια ειπα οτι σιγα δεν με ενοιαζε κι τοσο.

Μ-μαλιστα

Α- Μαμα καθως προχωρουσα καταφερα να δω κατι λίγα αλλα μετα παλι ολα οπως πριν..

Μ- Αυτο ειναι πολυ καλο ποιος ξερει ισως μια μερα να βελτιωθει η οραση σου.

Α- Ναι.. οταν θα υπαρξουν νεράιδες και πηγασοι..

Μ- Ελα ρε Αννα βλακειες τωρα. Ειπαμε οτι μια θετικη καρδια κι ενα θετικο μυαλο κανουν τον άνθρωπο. .

Α- Εχεις δικιο σορρυ

Μ- Χαχ ολα καλα αντε ελα παμε σπιτι να ξεκουραστεις πηρα ολα σπυ τα βιβλια κι τα εβαλα στο αμάξι αντε φυγαμε..

Α- Εδω θελω να κατσω... λιγο να συνηθησω το περιβάλλον..

Μ- Και σπιτι πως θα ερθεις?

Α- Αχ μαμα εχουμε και τηλεφωνα ξες...

Μ- Καλα καλα ντε.. να σου φερω κάτι απο το κυλικείο?

Α- Χυμο πορτοκαλί

Μ- Οκευ

Εφοσον μου εφερε το χυμο εφυγε. Εγω καθόμουν νι επινα το χυμο μεχρι που χτυπησε κουδούνι. . Εκανα σαν να μην το ακουσα και συνεχισα να πινω τον χυμο μου. Σκευτομουν συνεχεια πως θα ρα βγαλω περα.. τι θα κανω? Θα καταφερω να χαμογελαω ολη την ωρα? Μονο και μονο για την μαμα μου. Αλλα αν με κοροϊδεύουν τα παιδια... τι θα κανω?πφφφ απο τις σκεψεις μου με εβγαλε μια φωνη..

Ε- γεια σου κοριτσι...

Α- Αννα με λένε..

Ε- χελοου... μιλησαμε πριν μια ωρα..Ελενα εδω...

Α-Συγγνωμη...απλα..

Ε-Σςςς όλα καλα...Ηρθα να σε παρω οπως σου ειχα πει λοιπον παμε να γνωρισεις την παρεα?

Το εννοουσε.. ηταν οντως εδω για μενα. Ουαου ισως ειχα λαθοε εντυπωσει για εκεινην..

Α-Ναι αμε!

Blind LoveWhere stories live. Discover now