**Τάνια**
Α.-Βιάσου...
Τι σκατά σκαρώνει πάλι αυτό το κορίτσι. Πφφφ όμως πρέπει να την υποστηρίξω. Ξέρω τι έχει περάσει κι ούτως ή άλλως τι στο έχω υποσχεθεί πως ότι κι να μου ζητήσει θα της το δώσω. Έκλαιγε γιατί ήταν αδύναμη κι εγώ ήμουν εκεί πρέπει να την βοηθήσω...
Την ώρα που μου λέει βιάσου ακούω βήματα να κατεβαίνουν τις σκάλες είναξ η μαμά μου...
Τ.- Ναι Μαρία μου φυσικά. Θα έρθω τρέχοντας...
Α.- Τάνια τι σκατά λες;
Τ.-Οοοο φυσικά Μαράκι μου μισό να τις δώσω...
Τ.- Μαμά έχεις πολλά πολλά φιλάκια απο την Μαρία.
Κ. Αντωνία(η μαμά την Τάνιας)- Οοοοο ευχαριστώ πολύ επίσης..
Α.- Τώρα κατάλαβα σε περιμένω..
Τ.- Όκευ Μαρία μου έρχομαι ναι ναι τρέχοντας. Άντε μπάι φιλάκια.
Κ.Αντ.- Λοιπόν τι ήθελε η Μαρία. ..
Τ.-Αααα ναι θα πάω τώρα στην Μαρία... Επειδή θέλει βοήθεια σε κάτι...
Κ.αντ.- Όπως;
Τ.-Βρε μαμά αυτά είναι θέματα κοριτσιών. ..
Κ.αντ.-Κι εγώ τι είμαι...
Δεν τις απαντάω
Κ.αντ- Έλα βρε πλάκα σου κάνω φυσικά κι να πας..
Την πλησιάζω χοροπηδώμτας κι της δίνω ένα φιλάκι στο μάγουλο.
Τ.- Σαγαπώ πολύ μανούλα...
Κ.αντ.-Ναι ναι ναι άσε τα γλυψίματα κι πάνε σε περιμένει η φιλενάδα σου.
Τ.- Χαχαχαχαχα καλά πάντως εγώ σαγαπώ.
Κ.αντ.-Κι εγώ καρδούλα μου.
Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ πάνω κλειδώνομαι στο δωμάτιο μου κι παίρνω τηλέφωνο την Μαρία.
Δεν το σηκώνει. Αμέσως πηγαίνω στο ιστορικό τον κλήσεων κι διαγράφω την κλίση..
Ντύνομαι γρήγορα βάζω μια φόρμα μαύρη κι μια κονταμάνικι μπλούζα. Δεν βάφομαι παίρνω την τσάντα κι βάζω μέσα το κινητό μου.
Παίρνω τηλέφωνο ξανα την Μαρία.
Μ.-Ναι...
Τ.- λοιπόν θυμάσαι τότε που σε βοήθησα κι σε κάλυψα μσ το αγόρι σου;
Μ.- πες μου πως μπορώ να σε βοηθήσω. .
Τ.- γι αυτό σε αγαπώ..
Μ.-κι εγώ τώρα λέγε...
Τ.-λοιπόν η ξαδέρφη μου σχεδιάζει κάτι κανείς δεν θέλει να ξέρει ότι πήγα εκεί καθώς κλίναμε το τηλέφωνο έκανα πως μιλάω μαζί σου κι πως ήθελες την βοήθεια μου για κάτι αν ρωτησει κανείς θα πούμε ότι...Πφφφ δεν λεχω ιδέα. ..
Μ.-Σήμερα θα βγω με τον Πέτρο κι θα πάω για ψώνια θα πούμε ότι ήμασταν μαζί για ψώνια για να με βοηθήσεις στο τι να πάρω κι να πως να εντυπωσιάσω τον Πετρο...
Τ.- μέσα. Πες κι στους δικούς σπυ οτι θα είμαστε μαζί κι ότι κι να γίνει δεν λες τίποτα κι πουθενά σαν να μην συμβαινει...
Μ.-Έγινε....
Τ.-Φιλάκια...
Μ.-στείλε μου μια φώτο τι φωράς κι να ξες εγλω θα βάλω το αγαπημένο μου τζιν κι το ασπρο μου το τοπακι με την δανδέλα...
Τ.-οκευ ευχαριστώ πολύ κι μπαι
Μ.-Τα λέμε...
Αμέσως βγάζω μια φώτο κι τγς στέκνω όταν πάω κάτω δεβ είναι κανείς κι πάλι καλα να λέμε. Βάζω παπούτσια κι φεύγω. Ψάχνω για ταξλι μόλις βλέπω ένα άδειο του κάνω νοημα να έρθει μπαίνω μέσα του λέω την οδό κι φευγουε.
Αλήθεια είμαι πολύ περίεργη να δω τι σχεδιάζει αλλα για να μου λεει να κρύψω την κλίση μας κι άλλα είμαι πάρα πολυ σίγουρη πως θα είναι κάτι επικίνδυνο.