κεφαλαιο 17

40 11 2
                                    

**Τάνια***

Αχ θεέ μου τι άλλο...

Μπαίνω μέσα στο μπάνιο κι παίρνω ότι έχει..

Βάζω κι δυο τρεις πετσέτες του σώματος δτο για τα μαλλιά κι δυο για τα χέρια ίσα ίσα για σήμερα μέχρι να καθαρίσουμε....

Η ώρα είναι μια παρά... Δεν θα προλάβουμε...

Της δίνω πιστολάκι για τα μαλλιά κι κάθομαι στην καρέκλα μα σκευτώ....

Μα φυσικά... Θα βαρεθεί τόσες μέρες μόνης. Παίρνω το λάπτοπ κι τον φορτιστη κι το βάζω στην τσάντα..

Ανοίγω το πρώτο συρτάρι τους γραφείου της. Εκεί μέσα έχει όλα της τα στικάκια με βιβλλια κι τραγούδια. Τα πετάω όλα μέσα στι σακιδιάκι...

Βάζω κι τα άπλυτα της μέσα στην σακούλα. Μόλις τελείωσε το πιστολάκι το βάζω κι αυτό μέσα στην τσάντα τα κλίνω κι παίρνω τηλέφωνο την Μαρία....

Δεν το σηκώνει...

Πάλι.

Κατεβαίνω ξανα κάτω για να αφήσω της τσάντες. Κάθομαι κι την παίτνω ξανα. Στον τρίτο χτύπο απαντάει....

Τ.-Έλα στην τάδε οδό να μας πάρεις...

Μ.-σε πέντε είμαι εκεί...

Λέει κι το κλίνει...

Μα φυσικά παπούτσια δεν πήραμε...

Κατεβάζω κάτω την Άννα κι παίρνω μια σακούλα κι βάζω όλα της τα παπούτσια.

Τ.-Άν χτυπήσει η πόρτα ρώτα ποιος είναι κι άνοιξε.

Τρέχω ΞΑΝΑ πάνω κι μπαίνω στο δωμάτιο της μαμάς της βγάζω μια μεγάλη τσάντα μοβ ξέρω ότι είμαι τα καλοκαιρινά παίρνω κι την κίτρινι για καλο κι για κακό να τα έχουμε όλα σε λίγο θα φοράμε καλοκαιρινά... παίρνω και τι τσάντα με τα πέδιλα...

Κατεβαίμω κι ελπίζω για τελευταία φορά κάτω...

Μόλις κατεβαίνω βλέπω την Μαρία κι την Αννα να στέκονται κι να μιλάνε...

***Μαρία***

Έχω ακούσει για υην ξαδέρφη τηβ Τάνιας. Κι θα έκανα κι εγώ τα πάντα για εκείνη. Η Τάνια είναι κολλητή μου κι ξέρω πολύ καλά τι περνάει η ξαδέρφη της κι πόσο την αγαπάει. Όποτε θα κάνω κι εγώ το ίδιο σαν να είναι δίκια μου ξαδέρφη.

Καθλως φτάνω στο σπίτι χτυπάω το κουδούνι. .

Αν.-Ποιος είναι;;;

Μια αδύναμη φωνούλα ακούγεται από μέσα...

Μ.-Εμ είμαι η Μαρία η κολλητλη της Τάνιας...

Αμέσως μετά ανοίγει η πόρτα λενα πανέμορφο κορίτσι βρίσκεται μπροστά μου....

Χωρίς να χάσω χρόνο την αγκαλιάζω...

Μ.-Θα είμαι δίπλα σου έγω και η Τάνια ότι κι αν χρειαστείς...

Αν.- Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Μ.-Δεν χρειάζεται να ευχαρηστείς της κολλήτης μου η ξαδέρφη είναι και δική μου...

Ακόυω βήματα απο της σκάλες κι βλέπω την Τάνια με δύο τσάντες..
Κοιτάω δίπλα μου κι βλέπω άλλες δυο κι δυο σακίδια ένα μικρο κι ένα μεγάλο...

Καλά θα μετακομίσει τι φάση?

Τ.-Μην ρωτάς θα σου εξηγήσω στο αμάξι πρέπει να φύγουμεεε

Μου λέει κι της νεύω..

Αν.- τα ακουστικά μου δεν πήραμε...

Λέει η Άννα κι η Τάνια ξανα τρέχει επάνω...

Μ.-Χωρίς μουσική δεν...;;

Την ρωτάω εκείνη γελάει κι μου λεει...

Αν.-Δεν....

Προσπαθεί να δει που είμαι αλλά δεν τα καταφέρνει.

Η Τάνια μου είπες για μια εγχείρηση που θα κάνει...

Θα την ρωτήσω στο αμάξι...

Κατεβαίνει και η Τάνια με τα ακουστηκα κι τα ωάζει στο σακιδιάκι...

Τ.-Άννα μείνε εδώ εσύ θα φορτώσουμε το αυτοκίνητο εγώ κι η Μαρία

Αν.-Εντάξει....

Κι αμέσως όσο πιο γρήγορα μπορούμε βάζουμε τα πράγματα μέσα..

Μ.-Καλά ρε γιατί βιάζεσαι τόσο...

Τ.-Κάνε γρήγορα λεπτομέρειες όταν φεύγουμε....

Blind LoveWhere stories live. Discover now