**Άρης**
Έχουν περάσει τρεις γαμημένοι μήνες που έχω να την δω. Μου λείπει γαμώτο υπερβολικά πολύ.
Ντύνομαι για να πάω στο σπίτι της μητέρας της.
Αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα κι να μαζευτούν οι συγκενείς της κι εγώ επειδή την είδα τελευταίος.
Θα έρθει κι ένας αστυνομικός.
Ναι τώρα αποφάσισαν να λάβουν δραστικά μέτρα τρομάρα τους.
Μόλις φτάνω στο σπίτι βλέπω κι την μητέρα της κι άλλες δύο κοπέλες μαζί.
Τ.-Γεια είμαι η Τανια η ξαδέρφη της Άννας κι από εδώ η μητέρα μου η Αντωνία.
Της νεύω ψιθυρίζοντας το όνομά μου. Δεν εχω πολυ όρεξη για γνωριμίες είναι η αλήθεια.
Ο αστυνομικός αρχίζει κι μιλάει. Δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στο τι λέει. Το μυαλό μου είναι σε εκείνην.
Τουλάχιστον να μάθω αν είναι καλα.
Μόνο αυτό.
Με την άκρη του ματιού μου κοιτάζω την ξαδέρφη της. Είναι νευρική. Λέει ότι δεν ξέρει τίποτα.
Κάτι ξέρει για την Άννα είμαι σίγουρος.
Μπορεί να ξεγελάσει τους πάντες αλλά όχι εμένα. Κι θα την αναγκάσω να μου πει θέλει δεν θέλει.
Απλά πρέπει να την πιάσω όταν θα είναι μόνη της..
Αστ.-Λοιπόν;
Λέει ο αστρονόμος κι με βγάζει απο τις σκέψεις μου.
Γυρνάω το κεφάλι μου προς σε αυτόν.
Αναστενάζει κι μετά μου μιλάει.
Αστ.-Ήσουν ο τελευταίος που την είδες. Παρατήρησες κάτι περίεργο;
Κοιτάζω γύρω μου. Όλοι έχουν το βλέμμα τους πάνω μου. Αν αυτό γίνεται για την Άννα θα τα πω όλα αλλά υπόσχομαι να την βρω ποιο γρήγορα απο τους μπάτσους κι η ξαδέρφη της θα μου είναι χρήσιμη.
Αρ.-Λοιπόν ναι εγώ ήμουν ο τελευταίος που την είδα. Σήμερα το πρωί έφυγα κι για να απαντήσω στην ερώτηση σας ναι κοιμήθηκα με την Άννα αλλα όχι έτσι όπως το φαντάζεστε απλα την είχα αγκαλιά. Κι για να απαντήσω σε όλες σας της ερωτήσεις αρχικά το βράδυ εγώ έφερα την Άννα σπίτι κι με παρακάλεσε να μείνω. Φοβόταν. Δεν θα την άφηνα μόνη της..
Αστ.- Θα είχε την μητέρα της δεν θα γινόταν κάτι..
Η μητέρα της πήγε να μιλήσει αλλά της διέκοψα.
Αρ.-Δεν ήταν εκεί. Το σπίτι ήταν άδειο θα ερχόταν το μεσημέρι η μητέρα της δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.
Κ.Κατ.-Κι πάλι όμως δεν εχεις το δικαίωμα να μένεις σπίτι μου χωρίς την άδεια μου. Η κόρη μου ήταν ανήλικη δεν μπορ...
Αρ.-Ήταν;
Κατ.-Ναι χθες έκλεισε τα 18..
Αρ.- Συγγνώμη λίγο και τι με αυτό; μην ξεχνας ότι άφησες την ανήλικη κορούλα να σου με εμένα κι τι περίμενες να την αφήσω μόνη στο σπίτι; καταρχάς δεν βλέπει. Αν πάθαινε κάτι; τι θα γινόταν;
Είχα σηκωθει όρθιος. Δεν άντεχα άλλο.
Αστ.-αρκετά. Θα έπρεπε να είστε πιο προσεκτικη ως μητέρα. Έχουμε ψάξει τον νεαρό κι φαίνεται ότι δεν έχει σχεση με την εξαφάνιση οπότε ψάχβουμε για ενα τρίτο πρόσωπο το οποίο δεν ξέρουμε ποιο είναι...
Τ.- Τι εννοείτε τρίτο πρόσωπο;
Οοοοοο Τάνια μου. Τώρα είμαι.εκατό τοις εκατό σίγουρος ότι κάτι ξέρεις.
Φαίνεται έχει αρχίσει να τρέμει. Δεν είναι πολύ καλή στα ψέματα.
Θα σε σιάξω εγψ.
Αστ.-Εννοώ ότι μετά τον Άρη κάποιος άλλος πρέπει να την επισκεύτηκε..
Στο άκουσμα αυτών των λέξεων γούρλωσε τα μάτια κι κοίταξε κάτω.