**Άννα**
Τ.- Είσαι τρελή;!;!;!;!;;!;!;!
Ναι αυτή είναι η Τάνια που μου τσιρίζει εδώ κι πέντε λεπτά αν δεν πάω καλά κι αν είμαι τρελή..
Πέντε λεπτά είπα σε λίγο θα μου λέει, τσιρίζοντας φυσικα, ότι θέλω ψυχία....
Τ.-Θέλεις επιγώντος ένα ψυχίατρο...
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την σκέψη μου γιατί με πρόλαβε το στόμα της ξαδέρφης μου. Καλά δεν φταίει αυτή που πολυλογώ ακόμα κι όταν σκέφτομαι αντί να μπω κατευθείαν στο ψητό αλλά έτσι είμαι ργώ τι να κάνουμε...
Δεν μπορώ να περιμένω να ηρεμισει... Πρέπει να φυγουμε από εδώ...
Να τι έγινε πριν 30 λεπτά. ..
Flashback
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την Τάνια το άφησα στο τραπέζι κι μετακινήθηκα πρις την πόστα αφού πρώτα πάτησα ένα ειδικό κουμπί στο κινητό μου ώστε να μου πει τι ώρα είναι..
Έντεκα παρά....
Μόλις φτάνω στηβ πόρτα υην ανοίγω ελαφρά πάλι καλά δεν είναι κλειδωμένη...
Μα φυσικά κι δεν είναι θέλω να πω πριν λίγο έφυγε ένας μαλάκας που τώρα ότι στοίχημα είναι με τους φίλους του κι γελάνε μαζί μου.
Έλεος δεν περιστρέφετε κι η γη γύρω μου..
Αλλά αν όντως με κοροϊδεύει και....και.... οχι ξες τι σιγα μωρέ χεστήκαμε για τον... τυφλό μου έρωτα....
Στην σκέψη αυτόυ του ονόματος χαμογελάω. Ήταν.όλα τόσο υπέροχα ακόμα νιώθω την ζέστη αγκαλιά του. Απλά έχω καιρό να νιώσω έτσι.
Αλλά όλα ηταν ψεύτικα έτσι. Εννοώ σιγά μην νοιαζόταν όπως μου είπε αυτός ενδιαφέρεται μόνο για ποτό κι σεξ.... Τίποτα άλλο...
Κλίνω τα μάτια μου κι παίρνω μια βαθιά ανάσα. Θα μου πεις κι που ανοιχτά τα είχα τι έβλεπα? Τα ρούχα μου μυρίζουν ίπως εκείνος. Εγώ μυρίζω όπως εκείνος. Πρέπει να κάνω μπάνιο κι Μάλιστα γρήγορα. Θα περιμένω να έρθει η Τάνια. Κι καλύτερα γιατί βιαζόμαστε θα κάνω μπάνιο όταν φύγω απο εδώ.
Άντε να έρθει γρήγορα η Τάνια βαρέθηκα να την περιμένω.
Κάθομαι κάτω στο πάτωμα. Τα πλακάκια είναι κρύα με αποτέλεσμα να ανατριχιάσω ολόκληρη.
Εκτός από νερομπούρμπουλας είμαι κι κρυουλιάρα. Τέλεια.
Ντιν ντιν
Επιτέλους ήρθε καιρός ήταν.
Σηκώνομαι κι τις ανοίγω..
Αν.-Επιτέλους Τάνια δεν μπορούσα άλλο να είμαι μόνη..
Μόνη. Ένας λιγμός μου ξέφυγε.
Αν.-Μου έλειψες
Της λέω κι πέφτω στην αγκαλιά της. Μόνο που δεν είναι αυτή. Δεν ακουμπάω το απαλό λεπτό της γυναικείο δέρμα. Αλλά αγκαλιάζω έναν γεροδεμένο αγόρι.
Αμέσως τινάζομαι προς τα πίσω. Παραπατάω κι πέφτω κάτω..
Αν.-Εσύ δεν είσαι η Τάνια είσαι ο τυφλός....αυτός....
Α.-Ναι κι μην χαίρεσαι τόσο. Δεν ήρθα για εσένα ξέχασα τα κλειδία μου.
Αν.- Δεν με ενδιαφέρει. Πάρτα κι φύγε.
Δεν έχω όρεξη να μαλώσε με κανέναν τυφλό ερωτίλο ότι σκατά κι αν είναι.
Τον ακούω να κατευθύνετε προς την κουζίνα. Μόλις περνάει από μπροστά μου μυρίζει γυναικείο άρωμα. Για μια στιγμή σκέφτομαι ότι ίσως δεν είναι αυτός αλλά γιατι έχω αμφιβολίες. Σίγουρα αυτός είναι. Καθώς γυρνάει πίσω τον ακούω να βγαίνει κι κλίνω την πόρτα.
Αμέσως μετά ακούω ξανά το κουδούνι.
Ωχ θεέ μου τι ξέχασε αυτή την φορά γιατί απλά δεν φεύγει να ησυχάσουμε όλοι μας κι κυρίως εγώ. Μα φυσικά γιατί θέλει να με κοροϊδεύει αυτός κι η ηλίθια παρέα τοτ κι άλλο.
Ανόίγω την πόρτα
Αν.-Τι ξέχασες αυτην την φορά γιατί απλά δεν φεύγεις...
Τ.-Άννα τι λες;;;
Αν.-Τάνια..