**Άννα**
Ξερω οτι οι πιθανότητες για να ξανα δω είναι 5%. Ομως ειναι καποια πραγματα στην ζωη τα οποια λαχταρω πως κι πως να τα δω. Θελω να δω τον ήλιο να ανατέλει. Να δω την θάλλασα κι άλλα πολλά. Υπάρχει ένας λόφος μέσα σε ένα δάσος οπού εκεί συχναζω, μπας κι καταφέρω ποτε να δω το ήλιο. Πριν κάτι μηνες πήγαμε στον γιατρόμε την μητέρα μου. Με μια εγχειρηση οι γιατροί ισχυρίζονται οτι μπορεί να δω. Αλλα δεν νομίζω να τα καταφέρω ποτε.
Μ-Αγαπούλα μου!!
με φωναξε τραγουδιστα η μανουλα μου, μπαίνοντας στο δωμάτιο μου.
Μ-Σου έκανα ένα τοστάκι να φας.
Α-Ευχαριστώ μαμα.
Μ-Συμβαίνει κάτι;
Α-Εμ όχι σαν τι να συβαινει...
Μ-Φαίνεται ότι κάτι σε απασχολεί... Θες να το συζητήσουμε;
Α-Όχι μαμά..
Μ-Καλά εντάξει
λεει και σηκώνεται. Μα τι ώρα που ανοίγει την πόρτα της μίλησα.
Α-Πότε θα βλέπω;
Μ-Τι εννοείς;
Α-Για πόσο ακόμα θα ειμαι έτσι;
Μ-Πρέπει να περιμένουμε 4-5 μήνες να γίνεις 18για να κάνεις την εγχείρηση κι μετά θα δούμε μέχρι τότε πρέπει να κάνεις υπομονή.
Α-Εντάξει μαμά ευχαριστώ πολυ..Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου σε παρακαλώ...
Μ-Ενταξει πηγαίνω..
Μου είπε κι με φίλησε στο κεφάλι. Πφφφ δεν ξέρω τι άλλο θα κάνω....Μπορώ ομως να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένη.Με τον Άρη. Για έναν λόγο τον σκεύτομαι συνεχεια. Θέλω τόσο πολύ τον ακουμπήσω να πάρω μια ιδέα για το πως είναι..
...
Σήμερα Σάββατο. Δεν έχω κανονίσει κάτι ως συνήθως. Απλά θέλω να έρθει το απογευμα για τον γνωστό λόγο.
Α-ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Αμέσως μπαίνει μέσα η μαμά μου.
Μ-Ξύπνησες αγαπούλα μου?
Α-Ναι τι ώρα είναι;
Μ-Δύο..
Α-Αχάμ να φανταστω θα φαω κατευθείαν μεσημεριανό;
Μ-Ναι αν θες... Λοιπόν έλα να σε βοηθήσω να κατέβεις
Α- Ευχαριστώ.
Κατεβήκαμε κάτω κι φάγαμε μακαρόνια με κυμά.Εντάξει μπορεί μόλις τώρα να ξύπνησα αλλά είναι το αγαπημένο μου κι ποτέ δεν λέω οχι σε φαγητό οπότε..
Μόλις τελίωσα το φαγητό είπα στην μαμα να ανοιξεί το θερρμοσύφωνα κι εγώ ξάπλωσα ακούγωντας μουσική. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν καταφέρει τόσα για τόσα κι εγώ τίποτα. Κάποιες φορές φαντάζομαι το μέλλον μου. Εγώ μόνη μου σε ένα σπίτι ουτε καν με γάτε. ΠΩς θα τις φροντίζω; Αφου δεν βλέπω που παν' τα τέσσερα στην κυριολεξία.Είμαι άχρηστη.
Χωρίς να το καταλάβω είχα ξεκινήσει να κλαίω. Αμέσως σήκωθηκα κι φωναξα την μαμα. Φυσικα είμαι ανύμπορη πως να παώ στο μπάνιο μόνη μου.
Τουλάχιστον βλέπω ελάχιστα, κι άλλες φορες καταφέρνω κι βλέπω..δεν ξέρω πως αλλα μου αρκεί το λιγο..
Μπαίνω μέσα στην ντουζιέρα (με την βοήθεια της μάνας μου φυσικά)
Μου αρέσει πολύ το νερό. Με χαλαρώνει αφάνταστα. Είναι τόσο μαγικό. Παλιά μάλιστα ο΄ταν ήμουν 6 ήθελα να γίνω γοργόνα. Θυμάμαι που όταν ήμουν στο αναπηρικό καροτσάκι ο μπαμπάς μου με πήγαινε στο εξοχικό μας όπου είχαμε κήπο κι όταν πεταγώντουσαν τα νερά για ποτιστεί ο κήπος ο μπαμπάς με έπαιρνε κι κάναμε βόλτες μέσα στο κήπο κι πάντα γινόμασταν λούτσα.
Αχ πόσο μου λείπει ο μπαμπάς μου.... Έχει πεθάνει εδώ κι πολλά χρόνια σε ένα ατύχημα με αμάξια. Θυμάμαι ακόμα την μαμά να με έχει στην αγκαλιά της κι να κλαίει κι τότε εγώ της έλεγα μην ανησυχείς εγώ εδώ είμαι.
Αχ η μανούλα μου με έλεγε συνέχεια νερομπούρμπουλα επείσης λάτρευω το νερό κι αν κάνω μπάνιο υπάρχει περίπτωση να μην βγω ποτέ.. Επιπλέον..
Μ-Νερομπούρμπουλα! Τελείωνε!
Τι σας έλεγα...Νερομπουρμπουλας!
Α-Ενταξει μαμά!
Εφόσον ετοιμάστηκα πήρα τα ακουστηκά το κινητό κι το mp3 κι με την βοήθεια της μαμάς μπήκα στο αμάξι και με πήγε στο λόφο μόλις κάθησα στο παγκάκι με φίλησε κι εφυγε... τώρα εγώ κι αυτό..