κεφάλαιο 16

43 11 9
                                    

Ησυχία.

Δεν ακούγεται τίποτα. Ουτε την αναπνοή μου δεν μπορώ να ακούσω αμέσως ακούω μια βαλίτσα να ανοίγει. Κι να πέφτει κάτω. .

Αν.-Τ-Τι κ-κάνεις;

Δεν ξέρω γιατό τραυλίζω απλά μου βγαίνει από μόνο του.

Φοβάμαι.

Τ.-Ετοιμάζω βαλίτσες.

Αν.-Θα με βοηθήσεις στα αλήθεια;;;

Τ.-Ναι. Τώρα πάνε κάνε έμα μπανάκι κι όταν τελιώσεις θα σου δώσω ρούχα αυτά που είναι στην βαλίτσα που έφερα θα τα αφύσω μέσα.

Αν.-Ευχαριστώ πολύ.

Τ.-Αντε πάμε να κάνεις μπάνιο κι τα μαλλιά.

Αν.-Να μην κάνω εκεί.

Τ.-Όχι φυσικά η μπανιέρα θα είναι βρώμικη κι μέχρι να την καθαρίσουμε. Βασικά μόλις πάμε θα κάνουμε μόνο το δωμάτιο σου. Κι αύριο θα έρθω εγώ κι η Μαρία να καθαρίσουμε.

Αν.-Της το είπες;;

Τ.-Ηρέμησε με καλύπτει κι έτσι θα είναι εύκολο ξες ότι δεν πρόκειται να πει τίποτα κι πουθενά.

Αν.-Καλά.

Τ.-Λοιπόν θα πάρω απο εδώ μέσα τα πάντα κι θα πάρω τηλ την Μαρία να έρθει με το αυτοκίνητο της να μας πάρει για να μην πάρουμε ταξί κι ξεκινήσουν τις ερωτήσεις....

Αν.-Οκευ κι πάλι χίλια ευχαριστώ.
Χωρίς πολλά πολλά μπήκα στην μπανιέρα. Με βοήθεια φυσικά κι ξεκίνησα το μπάνιο.

**Τάνια**

Τ-Κάνε γρήγορα. .

Της φώναξα. Λοιπόν φυσικά κι θα την βοηθήσω. Την αγαπάω κι θα πηγαίνω να την βκέπω όσο πιο συχνά μπορώ. Κάθε μέρα μάλλον. Έχω βγάλει δυο τεράστιες βαλίτσες. Η μία είναι κόκκινη. Πετάω μέσα της όλες της τις αλλάξιές μεσα σε μια θήκη ότι βρακί κι ότι σουτιέν έχει. Ίσα λισα που χωράνε. Τωρα αρχίζω κι βάζω διπλωμένα ρούχα μέσα ότι ρούχο έχει στα συρτάρια. Πφφ στην άλλη θα βάλω κι αυτά που υπάρχουν στις κρεμάστρες. Αλλά χωράνε κι άλλα οπότε τα διπλώνω γρήγορα. Μόλις γεμίζει η βαλίτσα την κλίνω. Στην άλλη τα πετάω γρήγορα.  Θέλω όταν βγει να είναι έτοιμη. Θα τα σιδερώσουμε εκεί αλλά θα προλάβουμε γιατί εγλω θα πρέπει να φύγω. Οπότε τα διπλώνω κι τα βάζω. Θεέ μου ούτε που να μετακόμιζε αλλά θα μείνει πολύ καιρό οπότε το καλύτερο θα ηταν αυτό. Κατεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά κι πάω στα άπλητα. Παίρνω μια σακούλα κι πετάω μέσα ότι δικό της βρω. Μόλις τελειώσω πηγαίνω να δω αν έχει κάποια καθαρά αλλα δεν βρήκα αυτα είναι λογικά όλα κι όλα. Μια που είμαι κάτω παίρνω σε μια σακούλα τρόφημα. Πιάτα ποηρια μαχαίρια πιρούνια κι ότι άλλο έχω στο σπίτι. Ανλεβαίνω γρήγορα πάνω κι τα βάζω μέσα στην μπλέ. Πιάνω τον φορτιστή της κι το κινητό της κι τα αφήνω στο γραφείο της. Ρούχα τρόφημα τι άλλο....

Αν.-Τάνια....

Με φωνάζει πάω ανοίγω την πόρτα του μπάνιου την βλέπω με μια πετσέτα μα φυσικά να πάρω τα πράγματα που έχει εδω μέσα.

Γρήγορα την βγάζω απο το μπάνιο. Της δίνω ρούχα να βάλει.

Τ.-Λοιπόν έβαλα όλα σου τα ρούχα κι τα άπλητα σε μια σακούλα μέσα. Πήρα αρκετά τρόφημα για να έχεις το κινητό σου κι τον φορτιστή σου είναι στο γραφείο σου μισο να τα βάλω σε τσάντα....

Τα βαλα σε ένα σακιδιάκι μικρό.

Τ.-Τι άλλο...

Αν.-Χρήματα πάνε πάρε τον κουμπρά απο κάτω κι βάλτο μέσα σε μια τσάντα κι το πορτοφόλι μου.

Ξέρω ότι ο κουμπαράς της είμαι κάτω. Τρέω κάτω το βρίσκω πήρα κι το πορτοφόλι.

Εεεε ας πάρω κι τα κλειδιά. Βλέπω κάτι χρήματα μέσα σε ένα μπολ τα παίρνω κι αυτά.

Τώρα θα με πέιτε κλέφτρα αλλά φοβάμαι μην τις τελειώσουν.

Όταν ανεβαίνω πάνω την βλέπω να κάθετε έχει ήδη βάλει τα ρούχα που της έδωσα.

Τα βάζω όλα μέσα στο σακίδιο. Πάω για χιλιοστή φορά κάτω κι παίρνω πέντε έξι σακούλες. Πάω στο μπάνιο βάζω την οδοντόβουρτσα κι την οδοντοκρεμα της παίρνω κι άλλες πέντε για σιγουριά. Μετά πάω να πάρω κι τα σαμπουάν της..

Αχ θεεέ μου τι άλλο.....

Blind LoveWhere stories live. Discover now