Am ajuns in sfarsit .Ploaia a incetat acum o ora se pare ca aici este soare si cald imi dau jos hanoracul ies din masina si ma uit la casa lui Tom.Nu ii pot spune altfel stiu ca imi este tata dar dupa ce mi-a facut in trecut , dupa cat am suferit eu si mama nu merita nimic din partea mea , nu stiu cum a putut mama sa il ierte . Casa lui era mare mai degraba o vila se pare ca a investit ceva de pe urma carierei lui de scriitor , era o casa pe plaja mare alba cu multe geamuri , niste trepte interminabile care incepeau inca de pe plaja si urcau pana sus la usa din fata . Usa se deschide larg, intr-o camasa alba si pantaloni albi cu zambetul nelipsit de pe fata si cu bratele larg deschise apare Tom ,expresia fetei mi se schimba intr-o strambatura oribila pe care nu pot sa o fac decat in prezenta lui cu toate astea nu parea sa il deranjeze in timp ce ma apropiam de el cu aceeasi expresie pe fata.
“Buna Tom ce mai faci?” intreaba mama zambind in timp ce il imbratiseaza.
“ Bine multumesc , va asteptam. “ spune Tom inca zambind.
“Si domnisoara aceasta cine este ? Sa fie oare Sam a mea ?Ce mare te-ai facut scumpo” si intinde bratele pentru a ma imbratisa.
“Samantha pentru tine “ spun eu imbufnata si trec pe langa el inchizand usa dupa mine.
Incaperea era imensa ca toata casa de altfel foarte frumoas amenjata tot mobilerul era alb si negru.Este chiar frumos aici ,daca nu trebuia sa imi petrec toata vacanta de vara cu Tom, chiar m-as fii bucurat de un loc ca acesta cu siguranta insa vacanta asta mi se pare o pierdere de timp iar planul mamei de a ma aduce aici doar ca sa petrec mai mult timp cu tata si in acest mod sa ma apropii de el sa fim ca inainte clar nu va functiona , nu ii voi face pe plac , a gresit si nu il voi ierta niciodata pentru ce a facut .
“Camera ta este la etaj a doua camera pe stanga sigur iti va placea am amenajat-o exact dupa gustul tau “ spune Tom in timp ce intra pe usa cu bagajele mele.
“Mda...” reusesc eu sa spun si urc scarile spre asa zisa camera a mea .
Deschid usa, camera era superba , mare, spatioasa ... patul era pe partea dreapta parea de 100 de ori mai mare decat cel pe care il am acasa , fata in fata cu patul era o masuta cu oglinjoara de culoare alba in fata patului se afla un cufar de culoare alba ,manerele erau aurii iar vesmitele de pe pat erau albe, brodate ,fine la atingere, probabil erau din matase,
aveam baie proprie totul parea perfect si asa cum spusese si Tom totul era pe gustul meu , surprinzator sau nu chiar stia ce imi place nici prea simplu ,nici prea complicat pur si simplu perfect amenajat in cel mai mic detaliu.Dar nu puteam sa ii arat ca sunt multumita nu puteam sa il las sa castige, mi-am propus ca odata cu venirea mea aici sa ii fac viata un calvar si nu am de gand sa ma razgandesc .
“Deci iti place noua ta camera? “ intreaba el entuziasmat.
“ Deloc “ spun eu fara nici-un fel de emotie in glas .
“Aa este ok atunci poti sa iti cumperi materiale daca vrei si sa o faci dupa bunul tau plac “ spune acesta cu o usoara dezamagire in voce.
“Fii sigur ca asta voi face “ spun eu .Intr-un fel credeam ca ma voi simtii bine daca voi vorbii astfel dar vazand privirea dezamagita a lui Tom am inceput sa ma simt putin vinovata, cu toate acestea nu vreau sa renunt la atitudinea mea, merita cu varf si indesat asta si tot ce i se pregateste pe toata perioada sederii mele aici.
“ Cred ca esti infometata ,te astept jos sa luam cina impreuna “ spune Tom intr-un final inca dezamagit de comportamentul meu.
“Nu imi e foame “ spun eu cu raceala .
“ Ok atunci iti voi lasa in frigider ceva in caz ca vrei sa mananci mai tarziu, ma gasesti jos daca ai nevoie de ceva” spune Tom si iese din camera inchizand usor usa dupa el.
Ma asez pe pat si o lacrima imi curge usor pe obraz ...”Mi-a fost atat de dor de tine tata “soptesc eu timp in care siroaie de lacrimi incep sa imi curga pe obraji, imi acopar gura cu mana si incep sa plang, simt ca nu ma mai pot oprii, nu credeam ca revederea cu tatal meu imi va rascolii atatea amintiri, nu credeam ca va durea atat de rau...Stiu ca nu ar trebuii sa fac asta, nu ar trebuii sa fiu asa mai ales acum cand mi-am propus sa ma razbun pe el pentru tot raul cauzat, dar pur si simplu nu ma pot abtine , in ciuda tuturor acestor lucruri ... este tatal meu ...
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...